Trh prémiových AAA her udržují podle nové analýzy v chodu hardcore fanoušci
i Zdroj: Rockstar Games
Novinka Trh prémiových AAA her udržují podle nové analýzy v chodu hardcore fanoušci

Trh prémiových AAA her udržují podle nové analýzy v chodu hardcore fanoušci

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

7
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One Nintendo Switch Switch 2 Nintendo Switch Switch

Drtivá většina hráčů kupuje minimum titulů.

Reklama

Známý analytik Mat Piscatella ze společnosti Circana vzbudil tento týden pozornost zajímavou analýzou, která se zaměřuje na videoherní trh v USA. Piscatella ve své zprávě poukazuje na to, že trh prémiových her (převážně AAA tituly, jež nejsou postaveny na free-to-play modelu) se do velké míry spoléhá na relativně malou skupinu oddaných hráčů, kteří kupují větší množství her.

Ve své analýze poukazuje především na statistiku, podle které si pouhé 4 % hráčů v USA pořizuje více než jednu novou hru měsíčně. Celých 22 % se má spokojit s nákupem jedné hry za tři měsíce a 18 % dokonce s jednou hrou za půl roku. 

Největší skupinou, která čítá 33 % hráčské základny v USA, přitom tvoří uživatelé, kteří si s jednou prémiovou hrou vystačí dokonce déle než rok. Bez zmíněných nadšenců, či chce-li, hardcore hráčů by proto dle Piscatelly nemohl v současné podobě trh prémiových her přežít. O poznání odlišnější může být situace u free-to-play titulů či mobilních her.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama