Zpět na článek

Diskuze: Tvůrce Starfieldu: proč se Bethesda vrhla do vesmíru

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Daniel Hloušek
Daniel Hloušek
Level 2 Level 2
Hlavní platforma: PC
dnes 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby upgradovali svůj engine a příběh napsali lepší scénáristé + design misí dělali lidé, kteří mají rádi výzvu a chápou potřeby hráčů, tak by se na hru určitě nezapomnělo. Jenže... tohle vše je zrovna to nejdůležitější a nejhlubší součást hry, kterou nelze jen tak menšími updaty změnit. Co se týče stylizace, tak mi opravdu sedla - žádné přesaturované barvy jak v NMS, detailní lehce futuristické prostředí (častá stylizace takových her je steampunk... v TOW mi nevadila, ale jsem rád, když někdo přijde s opravdovou tech budoucností), celkově se mi grafická stránka hry líbila. Fyzika, jak je u Bethesdy zvykem, se mi líbí a oceňuji ji, byť mnozí hráči byli naštvaní, že by se raději vzdali starého enginu s touto fyzikou výměnou za UE (z UE jsem už docela unavený, jsem rád, že ještě někdo vytváří hry na svém enginu).

Gunplay mi moc nesedl, a to je u těchto her zrovna důležité - opět, takové TOW 2 má dobře vychytané zbraně, baví mě s nimi střílet, střídat je a tak. Příběh; no, hru jsem stále nedohrál čekám na updaty, a pak začnu od začátku. Ale doposud si vybavuji jen pár momentů. V takových hrách hraji stylem - třeba dvě hlavní mise, pak obejdu pár vedlejšáků, poté pokračuji v příběhu. U Starfieldu jsem neměl potřebu dělat něco navíc. Samotné světy jsou plné stejných dungeonů, jsou jinak prázdné. Na jednotlivých planetách nenacházíte nic extra výjimečného - v tom je skvělé NMS, nutí vás navštěvovat různá místa pro speciální věci/minerály.

Hru bych nazval... jako zvláštní. Ne nutně v negativní konotaci. Něco se mi na hře líbí, byly chvíle, kdy jsem se do hry docela dostal, ale... plně podporuji studio k vytvoření dalšího dílu, jen by to chtělo jiný přístup.

Reklama
Reklama