Osud free-to-play střílečky je však stále neznámý.
Marty Stratton z id Software, který je znám jako tvář nového Dooma, serveru GameReactor prozradil, že BattleCry Studios, tvůrci multiplayerové free-to-play střílečky BattleCry, nyní spolupracují na podpoře a dodatečném obsahu multiplayeru Dooma.
Ten před nějakou dobou převzali sami tvůrci z id Software, přičemž původně na něm dělal tým Certain Affinity, který se podílel třeba na multiplayeru série Halo. A tentokrát moc dobrou práci neodvedl, alespoň z pohledu mnoha hráčů, což je také důvod, proč otěže převzali lidé z id Software se snahou celou situaci trochu zlepšit. A jak se zdá, s tím zlepšením nově pomáhá i BattleCry Studios.
Není však jasné, s čím přesně vypomáhá a hlavně zůstává otázkou, co to znamená pro vývoj a pouhou existenci BattleCry. Tahle střílečka v minulosti zaujala především účastí Viktora Antonova, zodpovědného za vznik City 17 z Half-Life 2 a vzhled Dunwallu z Dishonored.
O hře jsme ale slyšeli naposled v říjnu loňského roku, kdy jsme se dozvěděli, že Bethesda není se stavem a směrem BattleCry spokojená. Sám Viktor Antonov si navíc po nějaké době šel po svém a nyní pracuje v týmu Darewise Entertainment, který vyvíjí multiplayerový survival sandbox ROKH.
Je možné, že byl vývoj BattleCry prostě a jednoduše zrušen? A že BattleCry Studios nyní funguje jen jako podpůrné studio, které podává pomocnou ruku dalším tvůrčím celkům, které vlastní Bethesda, a jejich projektům? Určitě. Zrušení BattleCry však dosud nikdo oficiálně nepotvrdil.
Prozatím nás může těšit alespoň to, že jistí lidé očividně vynakládají nemalou snahu na to, aby spasili rozporuplně přijatý multiplayer Dooma. I když na tu spásu už je možná v tuto chvíli pozdě.