Vývojáři podle nich potřebují pouze čas a svobodu.
BattleBit Remastered je hitem, na kterém je patrné, s jakou sérií má tato hra hodně společného. Zatímco ale Battlefield vyloženě bojuje o život, tento kus je krásnou ukázkou úspěchu. Před několika dny studio stojící za tímto dílem odpovídalo na otázky, mezi nimiž se objevil dotaz od Strider2126, který byl zaměřen na to, zda se mohou vývojáři Battlefieldu od autorů BattleBit něčemu přiučit.
Ti na to reagovali takto: "Jsme v tomto oboru jen nějací nováčci, vývojáři pravděpodobně znají věci mnohem lépe než m. To co se tam stalo v posledních letech, nebyla jejich chyba, myslím, že by stále byli schopni přinést naprosto ohromující Battlefield, kdyby měli čas a volnost."
Z vyjádření a celkové diskuze je patrné, že si tvůrci BattleBit Remastered autorů série Battlefield váží a rozhodně si nemyslí, že by nebylo v jejich silách vytvořit další úspěšnou FPS. Musí však dostat dostatek prostoru a volnosti, v čemž bude možná problém, protože právě toho nebývá u AAA projektů nikdy něco, k čemu by se vedení příliš uchylovalo.
Vedle otázky orientované na Battlefield, došlo také na podporu SteamDecku. Té se podle všeho má komunita dočkat, stejně jako řady novinek, které pomohou BattleBit Remastered posunout o něco kupředu.