Vývojáři se zaměřují i na přesvědčování, mapy měst nebo rozvoj sídel.
Po delší době, která stále nenabízí ani přibližnou představu o tom, kdy si hru budeme moci zahrát, se nahromadila další série blogových článků a rozhovorů z vývoje dlouho očekávaného středověkého sandboxu Mount & Blade 2: Bannerlord. Ty přibližují, co nás jednoho dne při hraní čeká a co vlastně tak dlouhý vývoj obnáší.
Dost možná nejzajímavější je oznámení narození prvního dítěte. O tom, že v Bannerlordu budou figurovat děti, víme už nějakou dobu. Teprve nyní se ale můžeme podívat na jejich podobu, která je výsledkem kombinace rysů tváří obou rodičů s menší příměsí náhodných prvků. Díky tomu má potomek vždy jedinečnou tvář, v níž se rysy rodičů zachovávají až do dospělosti. Tou dobou již může jít o ideálního dědice majetku a případného nástupce matky nebo otce.
Dalším zajímavým tématem, které se chlubí pokrokem oproti předešlým dílům, je navrhování map města. To zahrnuje například skutečnost, že během obléhání města se viditelně změní podoba ulic. Za normálních okolností živé tržiště je tak během obléhání rázem opuštěno a ulice jsou plné například barikád, které mění možnosti pohybu. Pokud by vám to nestačilo, můžete se dočíst ještě něco o projektech rozvoje sídel a systému přesvědčování, což je jediný článek, který zatím není k dispozici v české verzi. K dispozici jsou také rozhovory s vývojáři, zaměřené na design map a programování kampaně.