Jeden z vývojářů věří, že PC hráči budou s verzí pro osobní počítače spokojeni. Jednou z jejích předností je třeba zcela odemčená frekvence snímků za sekundu.
Wolfenstein: The New Order z roku 2014 byl výbornou hrou, jejíž PC verze ale zprvu trpěla určitými porodními bolestmi. Za to mohlo v první řadě použití kontroverzního enginu id Tech 5, který na PC dělá problémy už od dob Rage.
Nadcházející Wolfenstein 2: The New Colossus však využívá id Tech 6, novou verzi enginu, která se osvědčila hlavně v loňském restartu série Doom. To nám dává naději, že tentokrát bude s PC verzí vše v pořádku. Tuto naději nedávno přiživilo i vydání rozsáhlých záběrů z hraní PC verze a teď se přidává Jens Matthies z MachineGames, který v rozhovoru pro server Gamespot vyjádřil důvěru v kvalitu PC verze.
„Máme odemčené snímky za sekundu. I my jsme vášniví PC hráči a myslím, že všechny hry od id [Software] mají v sobě silnou DNA PC. Takže je pro nás moc důležité, abychom se ujistili, že PC verze působí stejně kvalitně jako jakákoliv konzolová verze. PC je také naše primární testovací platforma. Jsem přesvědčený, že PC hráči budou s PC verzí opravdu spokojení.”
Od PC verze nového Wolfensteina tedy můžeme očekávat minimálně odemčenou frekvenci snímků za sekundu. Jinými slovy tvůrci nebudou nikoho omezovat na 60 nebo nedejbože 30fps. Jestli je váš stroj dost silný, můžete hru popohnat do mnohem vyšších hodnot. Fakt, že se The New Colossus testuje primárně na PC, je také příznivý, protože vylučuje možnost, že by byla PC verze pouhým portem z konzolí, dělaným na poslední chvíli.
Jestli Matthies mluví pravdu, pak se šance na kvalitní PC verzi opravdu zvyšuje, i když některé otázky, třeba v oblasti možností nastavení, optimalizace jako takové nebo podpory API Vulkan, které může mít příznivý dopad na výkon, zůstávají nezodpovězené. V tuto chvíli ale můžeme věřit alespoň tomu, že se nebude opakovat situace s předešlým dílem. Nebo s jakoukoliv jinou hrou, kterou poháněl engine id Tech 5.