Tým zodpovědný za Mass Effect: Andromeda se definitivně slučuje s Motive Studios
Mass Effect: Andromeda Novinka Tým zodpovědný za Mass Effect: Andromeda se definitivně slučuje s Motive Studios

Tým zodpovědný za Mass Effect: Andromeda se definitivně slučuje s Motive Studios

Martin Cvrček

Martin Cvrček

24

Vidina vzniku singleplayerového přídavku nového Mass Effectu se stává menší a ještě menší, až bude nejmenší na celém světě.

Reklama

Není to tak dávno, co jsme vás informovali, že po všeobecně rozporuplném přijetí Mass Effectu: Andromeda došlo k organizačním změnám v týmu BioWare Montreal, který má hru na svědomí. Tehdy se hovořilo o zmenšení studia a přesunu některých vývojářů do studia Motive, které také operuje v Montrealu a které pracuje na singleplayerové kampani Star Wars: Battlefrontu 2 a na zcela nové značce. Ta vzniká pod vedením Jade Raymond, matky série Assassin's Creed. Motive také vypomáhá s vývojem akční adventury Star Wars, na níž pracuje studio Visceral pod vedením scénáristky Uncharted Amy Hennig.

O tom, že situace s Mass Effectem: Andromeda a BioWare Montreal stále není ideální, svědčila i nedávná konference vedení EA s investory, na němž byl nový Mass Effect řešen co možná nejméně (i tak se ale významnou měrou podílel na nedávných prodejích her od EA). Také zde padlo prohlášení, že BioWare Montreal a Motive jsou nyní jedno a to samé studio. To následně potvrdil mluvčí EA serveru Techraptor.

„Týmy v EA Worldwide Studios jsou plné talentu a my více než kdy jindy podporujeme spolupráci mezi studii při vývoji klíčových projektů. S ohledem na vývoj několika důležitých projektů v Montrealu slučujeme BioWare Montreal s Motive Studios. Jedná se o dlouhodobý proces, nicméně na každého v týmu čekají vzrušující role a příležitosti.

BioWare pokračuje s prací na nových titulech - včetně napjatě očekávané hry Anthem. To, co BioWare chystá dál, je velmi vzrušující a jsme rádi, že se Casey Hudson vrací do vedení studií v Edmontonu a Austinu.“

BioWare Montreal jako takové je tedy očividně věcí minulosti, nyní je zkrátka součástí Motive. O skutečnosti, že tým zodpovědný za Mass Effect: Andromeda již není vnímán jako součást BioWare, svědčí i poslední slova o návratu Caseyho Hudsona (více o tomto tématu zde) a vyslovená zmínka o týmech v Edmontonu a Austinu. Právě ty a jenom ty podle všeho tvoří aktuální podobu BioWare.

Nutno podotknout, že Mass Effect: Andromeda je stále podporován. Zrovna včera vyšel patch 1.10, který provádí menší změny v multiplayeru. Fakt, že už BioWare Montreal neexistuje, je ale dosud největším důvodem myslet si, že na dlouho očekávané singleplayerové DLC prostě nedojde. V Motive Studios mají nepochybně plné ruce práce s jinými projekty, BioWare v Austinu pokračuje v podpoře MMORPG Star Wars: The Old Republic, zatímco v Edmontonu připravují Anthem a další projekt, kterým je podle dostupných informací další Dragon Age.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama