Zpět na článek

Diskuze: Uniklé záběry z hraní Assassin's Creed Valhalla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak jsem se zařekl (po odehrání a vyzobání všeho v celém AC: Origins): JIŽ NIKDY VÍCE NĚČEHO TAK GENERICKÉHO na mém disku (a to se AC: O považuje za ten „lepší“ díl). Inu, koupil jsem si Valhallu jen kvůli zasazení a severské mytologii, na kterou jsem celou sérii AC čekal. Ale jinak… Vůbec jsem nečekal naprosto žádný posun. Na to Valhalla vychází až moc brzy po Origins a Oddysey… Ale na průzkum světa se těším, to zase jo. Naše příroda/podnební pás novému AC velmi sluší. Příště se o AC budu zajímat až bude v Japonsku či Číně a tím s touhle (jinak děsnou) sérií definitivně končím. Egypt, sever a Japonsko, to mě zajímá, ale co se questů týče, nic tak plytkého už hrát v životě nebudu.

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus A co Ghost of Tsushima, nebo se pořád zuby nehty bráníte konzolím?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Já se nebráním :-) Já je prostě k životu nepotřebuji. Mohl bych to psát stále dokola... ale konzole mi prostě NIKDY neumožní vše to, co dělám prakticky denně na výkonném PC. Prostě ani vzdáleně... Navíc já jsem člověk, co ho naprosto nezajímá ani televize = TV nevedu a nechci. Plus mi vadí celá "kultura hraní" na konzolích, vysoké ceny her (jakožto sběratel, který si pořizuje sběratelské edice / Ghost of Tsushima STANDARDNÍ krabička bez ničeho 1700 Kč? WTF?!) a vlastně nemám ani příliš v lásce konzolovou komunitu, která se ve "vynikajícím světle" pravidelně ukazuje kolem vydání konzolových exklusivit. Například ta toxicita stříkající kolem The Last Of Us. Nechci prostě mezi tyto lidi ani pocitově patřit. Zůstnau věrný PCčku a slušným diskusím. Ale primárně je to u mě o využití konzole vs PC. Konzole je pro mě především "jen" zařízení na hry a maximálně na bluraye... Což je asi 1% toho, co dělám s PCčkem :-D

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
6. 7. 2020 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Nestojí ale náhodu ty sběratelky na PS/Xbox stejně jako na PC? Možná rozdíl 100 korun, ale to už se docela ztratí, když vezmem v úvahu dnešní cenu sběratelek. :D A GoT koupíš už za 1400Kč, což jsou podobný ceny jako když něco vyjde na PC. Rozhodně tě tu k ničemu nepřemlouvám, ale ty doby kdy byly konzole dražší jsou pryč a je škoda se ochuzovat o tolik kvalitních her jen kvůli tomu, že se pár lidí neumí chovat. Taky osobně mám raději PC, ale do PS5 časem určitě půjdu.

Miroslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Ani nahodou, u PS4 ale i PS5 dobu hra stala dost, i jako bazarovka. U PC proste stale je moznost ze ty lidi stahnou z torrentu hru zadarmo napr GOG verze bez ochran. Takze investuji jen do PC, hry klidne hraji zdarma. Dale strategie, dalsi rozsahle hry MMO, jine FPS strilecky. To proste u konzole jde tak nejak blbe hrat bez mysky :) A to jsem puvodne konzolista, mel jsem PS1 :) PS5 pudobi zajmave proto, ze tam hrac ziska UHD mechaniku a vykon grafiky nekde na urovni 2070 - 2080 coz je cena za GPU cca 15 000kc - za tu kartu. Dale lakadlo jeste, pokud to Sony nerizne, zpetne hrani her pro PS4, takze ano pokud ten hrac bude moct zahrat Last of US, ci nektere dalsi hry, bude to mozna duvod ke koupi. Pokud to ale Sony zmrsi, rizne tak zase na to hraci hodi bobek. Proc? Protoze uz ted se muzes docist ze konzole nebude mit idealni chlazeni, dale hry pojedou casto 30fps, takze nedaji ani tech 60fps. Ano je to blbost honit fps, ale kdyz ti to sleti pak i u konzole na 20fps to uz potom i slepej pozna :(

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
7. 7. 2020 01:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @10986 Nikdy neříkej nikdy, já zapřisáhlý odpůrce konzolí jsem si ji nakonec pořídil, ve svých 30 letech po víc než dvou dekádách hraní výhradně na PC. Prvním impulzem bylo, že jsem si tou dobou už asi 10 let chtěl strašně zahrát Uncharted, a tou dobou zrovna vyšla remasterovaná trilogie a po ní hned čtyřka. Druhým impulzem bylo, že tahle generace nabídla konečně FHD rozlišení a hry na ní začaly vypadat trochu normálně. A třetí impulz byl, že jsem mezi tím uvažováním našel ještě skorem dalších deset her, které jsem si chtěl zahrát. Takže na Vánoce 2016 jsem měl rázem konzoli doma, s tím, že ji mám jen na těch pár exkluzivek. Nebudu lhát, první dva měsíce s gamepadem bylo peklíčko, ale pak jsem si na něj tak nějak zvyknul a zjistil jsem, že třeba právě 3rd person adventury se mi s ovladačem hrajou líp. Pak jsem jednoho dne zkusil i fps střílečku a tak jsem postupně došel k tomu, že vlastně můžu na konzoli hrát skoro všechno a tamní knihovna se mi od té doby znatelně rozšířila. Sice pořád hraju na PC, ale už především starší hry, případně hry, u kterých vždy dám přednost myši, tzn. klasické střílečky nebo třeba point&click adventury. Dá se ale říct, že konzole je teď moje hlavní herní zařízení, asi jsem na staří zpohodlněl, nebo co. :) Takže, nikdy neříkej nikdy, třeba tě podobný proces potká po čtyřicítce, po padesátce, nebo jako stoletého stařečka. ;) P. S. Komunitou si nesmíš nechat nic znechutit, to bys nemohl hrát na žádné platformě. ;)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2020 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot OneShot - Jasný, chápu. Já u PC používám ovladač Xbox One (předtím Xbox 360) už cca 10 let. Především (jak píšeš) akční adventury jsou s použitím ovladače lepší, protože už vývoj prostě probíhá s ohledem na gamepad. O to nic, to uznávám. I většinu FPS hraju na gamepadu (až na rychlé akce a la Wolfenstein na hard obtížnost). U strategií, tahovek a RPG většinou volím hlodavce (i když třeba Lariani a jejich divinity série nebo X-com od Firaxisu je na gamepad špičkově vyťukaný). Nicméně jak jsem uvedl: u mě nemají konzolové exkluzivity takovou sílu, abych si kvůli tomu koupil další herní mašinku, kor když by byl nákup spojený ruku v ruce i s kvalitní televizí (kterou bych měl JEN na hraní - opět zbytečné) a gaučem :-D Hraju již od dob Didacticu (konec '80 let - počátek '90 let), takže mám již něco odehráno a her doma tolik, že bych potřeboval odhadem tak další tři životy :-D Čili to, že si nezahraju pár her z konzole mě skutečně netrápí. Pokud si ale jednoduše vyhodnotím výhody/nevýhody, respektive si udělám seznam "co umí konzole/co umí PC", tak konzole prostě trestuhodně propadá prakticky ve všech ohledech... U mě v domácnosti je PC středobodem absolutně všech koníčků, ale především i jako nezbytný kus zařízení, na kterém spouštím zcela vše, pracuji na grafice, pracuji na makrofotografiích, studium hmyzu, slouží jako hudební centrum, jako filmové bluray centrum atd. apod. A jak jsem uvedl výše: co se her týče, tak exkluzivity oželím a na PC mám mnohem širší, co širší, prakticky nekonečné portfolio her, takže pro mě by to byla skutečně zbytečná investice. Ale chápu jak to myslíš.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
7. 7. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus @10986 To chápu, sám jsem televizi v té době neměl (a nechtěl) a konzoli jsem si připojil k PC monitoru. Ale po čase jsem tak nějak chtěl větší obrazovku, vyšší rozlišení a HDR, a tak teď pro změnu zas nepoužívám žádný monitor a i PC mám připojené k televizi. :) Ale TV program jsem si na ní v životě nepustil, ani by mě to nenapadlo. :D

Miroslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus typ: tak kup PS5, pri zpetne kompatibilite mas i PS4 hry z bazaru. Dale ti poslouzi i jako UHD4K mechanika a muze to byt jen doplnek klidne dalsich 10 let. A TV nepotrebujes, konzole jde pripojit i do monitoru pres HDMI :) Jako expert rad lidem poradim , kdyz netusi jak to zapojit a mysli ze musi nakoupit drahe televize aby mohli hrat :)

Miroslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot na PC mas hry ale kvalitnejsi uz texturama, nektere necenzurovane napr Agony Unrated, Outlast 2. Takze pro nektere hry ok konzole, pro jine radeji PC. Jo a na gamepadu... jo to bylo pohodlicko kdyz jsem koupil Xbox gamepad a zapojil do PC :) Takze ano jde to pohodlne sedet i u toho PC :))

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Plus mě osobně baví klasické old-school RPG hry, což bych si na konzolích nikdy nezahrál. Staré adventury apod. A obecně mi připadá, že nabídka her na PC je mnohem, mnohem širší... Kvůli 10 exklusivním hrám na konzoli... to mi za to fakt nestojí to ani zapínat :-)

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus No zrovna hlavní důvod, proč jsem odešel od hraní na PC byla asi nejtoxičtější komunita ever. Chtěl jsem si v klidu zahrát csko nebo RL a bylo to jenom samé "die cancer". Druhý důvod byl nedostatek kvalitních singleplayer her.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2020 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Trazan: Jasný, to jsem nevzal v potaz, protože jsem starej kořen, co nehraje NIKDY nic s jinými lidmi. Online je pro mě sprostý slovo :-D Já jsem hamounickej singl hráč ve všech ohledech, co chce u hraní klid. Hlavně ne žádné "sociální vazby" a cool borce z online stříleček boha jeho... :-D Absence kvalitních singleplayerových her, tak to je samozřejmě otázka, co se komu líbí. Já nemám s širokým záběrem PC her sebemenší problém. Naopak bych dokonce označil příval parádních her na PC jako za žně.

Miroslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Vsak i na PC je hromada single her, sam je hraju a nevim co hrat driv :) Ty online stejne to je casto nejaka strilecka jen, nebavi to ani moc apod. Treba Resident Evil vysel taky pro PC, Outlast 2, Hellblade, Observer, Vampyr, Conarium, Metro Exodus, Man of Medan.... a treba i je treba zminit Heavy Rain, Beyond Two Souls, Detroit Become Human. To vse lze hrat offline diky Codex :) Takze kecy ze neco neni na PC, navic i tyhle single hry, hrajou v daleko lepsi kvalite, uz pri FullHD na poradne detaily. PS4 to tam nekde huci, 30fps, ted ani na to nema vykon. Trva ji to roky, nez se vubec dohrabe na FullHD. Nez se slavna PS5 potazmo PS5 Pro Ultra Edice dohrabe na skutecne 4K nativni rozliseni pri 60FPS, tak na PC budeme hrat pri 8K :D a nebo pri 4K a 120fps na High Detail, s vyhlazovanim uncut a unrated hry :D

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2020 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Díky všem za normální a lidské názory.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 7. 2020 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Až moc brzy? 2 roky je u Ubisoftu věčnost. :D

noseky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bez češtiny mi ta hra nestojí ani za 300... Doufám že všichni co jsou proti téhle frašce si hru koupí až ve větší slevě

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noseky Další, co absolutně nepochopil, jak je to s jazyky ve hrách. Dej si tu práci a najdi si podcast s naším překladatelem Filipem Ženíškem, který tuhle domělou aférku trpělivě a detailně vysvětluje... Tohle remcání je ti beztak k PRDU.

noseky

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus To že za to může ceskej vydavatel mě nezajímá... Když jim smrděj moje prachy dám je do jiných projektů... Možná by stálo za to se poohlédnout po jiným překladateli když se pan Ženíšek vyplatí pouze při osm krát větším prodeji.. Na celej ubisoft flušu i když mám od nich skoro všechno co za posledních 10 let vydali!

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já už jsem alergický na slovo kopírka, vždyť ta série se změnila ze všech snad nejvíc, navíc pro mě lepším směrem. Komu se to nelíbí hrát to nemusí. Pořád číst to fňukání ohledně Ubisoftu.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Draper Ano, série AC se mění, ale vždycky až po "generacích", cca 3 dílech. Lidi tak nějak doufali, že když se série přesouvá ze starověku do doby Vikingů, že by právě mohla přijít ta nová generace- teď už ale definitivně víme, že zůstává ta stávající, započatá s Origins. No a to zklamání je o to větší, že zrovna tahle generace trpí spoustou nedostatků- zejména pak grindem, generičností a absencí smysluplného parkouru, stealthu a příběhu. Asi by bylo ještě fér upřesnit, co myslím tou generací: generace AC jsou hry ze série mající takřka stejné uživatelské rozhraní, velmi podobné hratelnostní prvky a herní mechaniky, zejména soubojový systém, téměř totožnou úroveň grafiky a animací a zpravidla stejné rámcové zasazení nebo i hlavní postavu: 1. generace: AC1, Bloodlines 2. generace: AC2, Brotherhood, Revelations 3. generace: AC3, Liberation, AC4: Black Flag, Rogue 4. generace: Unity, Syndicate 5. generace: Origins, Odyssey, Valhalla

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot To je všechno pravda + (pro mě především) naprosto a totálně tragickou úrovní úkolů. To je prostě na čistou kuli.

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Kolikátý to je díl? 23. assassin?

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Trazan: Pokud počítáš i mobilní hry, tak Valhalla bude 22. díl, z hlavních "jen" 13. :) Mně nezbývá než se těšit, co přinese někdy za pár let 6. generace AC, snad se vrátí k žánru akčních adventur- cinematic kameru z RDR2 už obšlehli. :) Mimochodem, s Far Cry to mám podobně, tam zase čekám na 5. generaci. Ubisoft zkrátka miluje vytvářet rovnou celé generace svých her. :) @10986 Jo, to jsem přesně myslel tou generičností, neustále stejné (stejně otravné) úkoly. :)

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Já jsem sledoval možná první 3 díly a pak už jsem na to nechtel plýtvat energii. Ale třeba si jednou nějaký AC zahraju. Ale musí mě to od první chvíle chytnout. Valhalla na mě působí lacině, jak už jsem psal, jako slátanina For Honoru a AC. Z každé jejich hry si berou něco a potom to všechno splývá.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
7. 7. 2020 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trazan Jediné co bych uvítal tak možnost kooperace, alespoň pro dva.

Brumbal
Brumbal
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škodá té češtiny.. uniká mi toho potom moc až mě to nebaví ani hrát. Rozhodování v příbehu pak je pokus, omyl.. a to je k ničemu. :D

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
6. 7. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tak krátký video tolik podobnosti s předchozích dílu je na muj vkus dost velkej hnus.

Destrojer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zase bude furt ten stejný průser 🙈

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes ve svých 91 letech zemřel na následky pádu italský skladatel filmové hudby Ennio Morricone. Vzhledem k tomu, v kolika hrách je jeho hudba použita a že svým nenapodobitelným stylem výrazně ovlivnil takové skladatele jako Hans Zimmer, Joe Hisaishi nebo Jesper Kyd, kteří herní soundtracky přímo skládají, zasloužil by si tu vlastní novinku.

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Kašlat na neho včil je dúležitý AC už nech je tady bejbeeee jooooo!!!!

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Trocha úcty je pro tebe asi neznámý pojem, že?

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Kámo ide o AC to je včil dúležité,ale tak samozrejme česť jeho památke... 🙏

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Versa Asasín tu s námi bude ještě hodně dlouho, o to se vůbec nemusíš bát. :) ;)

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Už budem žit len 50 rokú bohužel nejak ked to dobre pujde,takže od 60 dílu to ide mimo mňa a to ma zarmucuje!!!!

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot V jakych hrach? :O

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Troglodyt Třeba v sériích MGS nebo RDR.

CRYPT
CRYPT
Level 12 Level 12
6. 7. 2020 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Whoa, to jsem vubec nevedel!!! Hlavne ze na seznamu jsou kdejake kraviny a to i vcetne novinek. Myslim si, ze ti co maji min 30+ vek, jej znaji ze spoustu filmovych del... 91 je uctyhodny vek, ale toto trochu boli vedet, ze zde mohl s nami byt jeste dele... Rozhodne jedna z ikonickych postav Edit:// tak az ted na seznamu (presneji na novinkach) v 7:29 jsem objevil jako main topic clanek o umrti Mistra...

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Open world hry bez naskriptovanych pasazi a s tim vymazlenej level design v urcitych usecich působí jako prazdny open world singleplayer mmorpg. Na to jsou Ubi "profíci"... uvidíme jak to dopadne

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

For honor se nepovedl, tak z toho uplácali nový Assassin's. Klasický Ubisoft ctrlc ctrlv.

patasde

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

me se to líbí a to že je to kopie Origins a Odyssey to mi je u prdele oba tyhle díly mě bavili tak mě bude bavit i toto... Sims je taky pokaždé kopii a ještě vydávaj stejné DLC jako v přechozích dílech a hráči jim za to platí a na to se nenadává :) Valhallu si rád zahraju

Jira1985
Jira1985
Level 35 Level 35
6. 7. 2020 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně málokdy kdekoliv komentuji nějaké příspěvky, ale tady je nutno udělat výjimku, kterou vezmu trošku ze široka a se vším, když už. Firma jako taková se stále chvástá tím, že umí udělat dobrou hru, čemuž tak možná donedávna bylo, ale jak tady jiní píši je to bohužel opět kopie Origins a Odyssey - možná to jejich slavné představení, kde gameplay slibovaly kdo ví kdy a měl být již dávno a veřejně možná ukáže něco jiného, ale nemyslím si. Firma nemá ani normální podporu, která by měla hráčům logicky pomoci. Což sem řešil takový nejeden případ, kdy podpora třeba vůbec nereaguje jak má a česká podpora vůbec a pak ještě řeknou z české podpory, že případ předaly kolegům do zahraničí, přitom sem ho tam předal já sám, po asi dvou měsíční absenci odpovědi z české podpory a to ještě drze případ zavřely, i když sem odpověděl ten samý den jako naposledy oni, jelikož po 4 dnech se případ zavírá, ale že oni neodpoví třeba týden?? Trošku divné, řekl bych. Chápu, že případů mají asi hodně, ale snadný případ, jako přičíst body za dokročenou hru, které se bohužel samy nepřičetly, to by měl dle mě být rychlý zásah a ne na x zpráv a že se ptají na různé věci a defakto na ty samé a ještě si z Vás doslova dělají srandu, to už je dle mě vrchol všeho. Takovéto chování z jinak věřím, že dříve uznávané a prestižní firmy není opravdu v pořádku. To je velký mínus k firmě a bohužel ne jediný, že se nedokáží postarat tak, jak mají. Dále samozřejmě absence češtiny, x let to šlo a byla snad skoro v každém díle a u tohoto to nejde? Proč asi? jelikož jejich minulé hry byly prostě propadáky a pozor nemůžou si dovolit dát nějaké to mega navíc a vydělat mnohem více než je stojí překlad, že? Proto na hře dělá tolik studií a čekají, že budou zase na vrcholu jako případ Odyssey, ale může se stát pravý opak. Proto i jejich další tituly jsou u ledu, jelikož mě přijde že pracují jen na tomto, kde je třeba slíbený watch dogs legion, který měl vyjít z kraje roku a není o něm žádná zmínka a co další slíbené tituly? Které mimo jiné taky opět cz radši nemají?? Upřímně mě přijde a asi to tak i je, že firmě jde pouze o zisk a ne o hráče jako takové, jako tomu zřejmě kdysi bývalo. V jejich případě je snad vše špatně a co tak čtu, tak mnozí z Vás mají podobný názor. To si radši upřímně počkám na vícekrát odložený projekt cyberpunk 2077, kde prostě cz bude, tak jak to má být a tato firma, aspoň to tak vypadá, ale válcuje Ubíky, což je dobře, aspoň někdo jim ukáže, jak to má správně být a budou mít aspoň konečně konkurenci. Mělo by to být hlavně o spokojených zákaznících nebo-li nás hráčích a ne jen o tom, kolik z toho daná firma vytěží. A tak by to mělo být ve všem. Chápu, že někteří z Vás mají třeba jiný názor a nikomu názor neberu. Pro mě sou prostě Ubíci velmi špatná zkušenost, kde to začalo u jejich podpory a dokonce nejprve u té české a poté s hrami a fungováním firmy jako takové, což sem vše víše zmínil. Nicméně sečteno a podtrženo - Ubíci umí udělat dobré hry, ale asi jen když chtějí a vážně, jak tu někdo psal, chtělo by to vylepšit nějaké věci a vymyslet něco nového a ne klasický standard a stále se opakující nudné vedlejší mise. Navíc proč asi na novém díle dělá tolik studií? Protože chtějí opět na vrchol a chtějí nahradit ty jejich uměle vytvořené propadáky a kopie minulých dílů nejen AC, ale i například případ breakpoint a další. Opět říkám, je to jen můj názor a bohužel moje hodně špatná zkušenost s Ubíky, kterou sem jim dal několikrát šanci napravit skrze zmiňovanou podporu třeba, ale bohužel nic, spíše právě úplně naopak. Tak všem přeji hezký den a ať už si hru koupíte či nikoliv, tak všem přeji příjemné hraní s jakýmkoliv titulem, co kdy vyšel a nemusí to být jen AC. S pozdravem Jira1985. P.S.: neukamenujte mě prosím za názor a nemilou zkušenost. Sleduji vaše stránky snad od začátku jejich působení. Hezký den všem a děkuji moderátorům a všem za veškeré informace o hrách a jejich dění.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 7. 2020 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jira1985 > Upřímně mě přijde a asi to tak i je, že firmě jde pouze o zisk a ne o hráče jako takové, jako tomu zřejmě kdysi bývalo.

To už tak je bohužel pár let skoro v celém herním průmyslu. Dá se říct, že to tak bylo odjakživa, ale v posledních několika letech jde jasně vidět, jak se na hráče sere, ale tak mnozí stejně nad tím jenom mávnou rukou.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem pochopil, proč hra nemá češtinu- protože podle zdejších komentářů, s jejichž drtivou většinou souhlasím, si Češi nemůžou takovou kopírku koupit. :)

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Češtinu hry od UBI už nebudú mať preto lebo sa im nechce riešiť podpora v cz.Presne tento dovod bol aj u EA.Tým firmám nevadí,že by urobili cz titulky ale starať sa potom o to aby to ďalej fungovalo to ich už nezaujíma.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Já vím, je to ode mě jen takové rýpnutí, že v Ubi vědí, že je hra tak moc velká kopírka, že se u nás neprodá a proto se ani neobtěžují s češtinou. :)

Malum
Malum
Level 36 Level 36
6. 7. 2020 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostředí je sice z mého pohledu o poznání lepší – velkou roli v tom hraje nasvícení, ale jinak tam moc vylepšení oproti Odyssey a Origins nevidím. Tak snad je to poslední díl z této RPG trilogie. Na druhou stranu mě potěšilo, že je alespoň v menu možnost opustit Animus, což v Odyssey nebylo. Pro příště by mi vůbec nevadilo, kdyby se vrátili k větší linearitě a více se soustředili na vyprávění. Ten systém voleb mi k té hře ani trochu nesedí.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malum Kéž by... Snad začnou kopírovat pro změnu Red Dead Redemption 2 :D

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkám na Ubisoft Forward, jak to bude vypadat. Ještě nemám objednanou Ultimate Edici. Navíc absence té češtiny. No... Žádný hype, ale pirátit nebudu.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Nechci kritizovat něco, že to je kopírka, protože vydávat akční RPG, které nemá být fantasy na plné kule každý druhý rok... Co revolučního tam chcete přidat? Furt jsou to chlapi a ženský s klackama, bude se skákat do sena, budou tam vyhlídky a pták - prostě Assassin's Creed... Pokud bude příběh dobrý, tak to beru. Doufám, že se příběh povede, vkládám do Darby McDevitta naději, že příběh nebude jak Odyssey. Poslední dobrý příběh mělo (IMHO) Unity, zpětně jsem si ten díl hodně oblíbil. Mým snem by v současnosti bylo zabít /odložit Laylu a udělat teaser, že Elijah Miles bude dalším protagonistou s Williamem v týmu (třeba honba za Elijahem v rámci celé hry, jestli má Kooh-i-noor...). Shaun a Becca nikde T-T . Layla má smůlu, že současnost je odfláknutá a to zpracování mi nesedí. V Odyssey dostala nesmrtelné párátko s hadem... Co bude dál? Žádný cliffhanger na konci Odyssey.

Malum
Malum
Level 36 Level 36
6. 7. 2020 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Tak oni tu přítomnost v Odyssey hlavně dovyprávěli až prostřednictvím DLC Fate of Atlantis. Eivor bude vzhledem ke konci nejspíš předkem Otso Berga. V základní hře se neudálo až na zmíněnou hůl téměř nic podstatného. Jinak souhlas! Unity byl jeden z posledních dílů, kde byl příběh v minulosti opravdu zajímavý a dobře odvyprávěný. U Syndicate mi chyběla právě ta osobní rovina, motivy postav a hlavně zdůvodnění toho, co je k likvidaci Templářů vede.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malum Pamatuju na Rogue, kde Otso Berg měl právě na diktafonu nahraný záznam, kde mluvil s Da Costa o Animu, že si ho vyzkoušel za účelem hledání předků a měl tam vikinga (ale o století před dobou, kdy se odehrává Valhalla). The Fate of Atlantis jsem hrál. I nějací YTeři, kteří sledují AC si myslí, že Eivor bude mít spojitost s Juhanim Otso Bergem :) Tady je odkaz na ten zvukový záznam "Lindsifarne" https://youtu.be/tI0SPMZhRyc?t=525

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím akorát horší Odyssey a nic jiného. Ani graficky to nevypadá líp. Zasazení je subjektivní a pro mě jsou Vikingové absolutně nezajímavý. Starověké Řecko a barvité ostrovy byly pro mě mnohem zajímavější.

Saslik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Dyt ty ostrovy byly vsechny stejny

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Saslik Vsadím se, že ty britské ostrovy budou ještě stejnější, v Řecku se alespoň měnila vegetace- přes jehličnany na severu v Makedonii, listnáče a louky ve středu Peloponésu až po polostepi a polopouště s tropickými palmami na jihu na Krétě a Kytheře.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Saslik Nebyly ale ok

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 7. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde je ten combat co má váhu? Kde jsou ty slabiny? To je to brutální AC? Jestli ta hra ani v Ubisoft Forward nebude vypadat lépe, tak si ani ten Uplay+ kvůli toho nekoupím. Jako jestli někdy série potřebovala změnu tak je to teď.

RiniX
RiniX
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Work in progress gameplay... tak snad to na Forwardu bude vypadat lépe. Ale zajímalo by mě, z jaké doby může pocházet. Pokud z posledních týdnů, tak mají kluci co vylepšovat.

Martin Pritula
Martin Pritula
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Narazil jsem na několik komentujících, kteří si stojí za tím, že jde o 9 měsíců starý build... To by asi mohlo odpovídat. Osobně nečekám od Valhally zázraky, ale myslím, že gameplay který za týden uvidíme nebude mít s tímto moc společného (technický stav, animace, soubojový systém...). :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
6. 7. 2020 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Pritula To by mohlo sedět a snad je to opravdu tak staré. Aspoň soundtrack zněl fajn.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 7. 2020 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Pritula Na druhou stranu si přiznejme, že Ubisoft starší buildy spíš downgraduje, než vylepšuje. :D

Saslik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstate se ty hry nikomu nelibi, nadavame na ne (vcetne me) , ale stejne to furt hrajeme a kupujem. Ubisoft nema potrebu nic menit

kajny18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odkazy uz nefunguji :D

Denis Růžička
Denis Růžička
Level 2 Level 2
6. 7. 2020 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajny18 Ubisoft v tomhle ohledu nelení :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaklínač 3 2.0 Ubi Style 👍ale proč ne... za 15€ na měsíc to stihnu dohrát :D Ale těch 30 FPS je fakt za trest ,ten trhaný pohyb kamerou fakt bolí 😵

naliM
naliM
Level 31 Level 31
6. 7. 2020 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť to je Odyssey 2.0.. Samozřejmě je tam tuna obsahu o kterém se ještě neví.. ale nic víc než další generičnosti bych ani nečekal.. Opět kůň bude mít jedinou hloubku a to hloubku kapsy hráče, takže jediný co půjde měnit bude skin.. (jako když se snaží dělat to RPG, tak bych aspoň čekal nějaké RPG prvky v tomhle smyslu a ne zase nulová ovladatelnost a jen oblasti mapy kde sám zrychlí.. tentokrát se ke casual dojetí k cíli ještě přidává cinematic camera..) Parkour, jde vidět že je to pořad ten (ani se to mu nedá říkat parkour) systém lezení z Odyssey, ale zdálo se mi se snaží byt "rychlejší".. jenže to moc nešlo poznat z toho gameplaye. Boj.. Je jedno že dali pryč LVL.. pořád to je to na co si hráči stěžovali, půlhodinové sekání do enemáka... akorát teď přidali zcela revoluční věc díky které kompletně smazali tu nudnou část. A to že po pár sekundách boje enemák spadne a bude možnost mu dat dorážečku s velkým DMG.. Ale musím uznat že tam bude dost finish-animací a ty jsou parádní. Ale mezi námi, když už přišli s tím že prostě každej enema po pár ran spadne a je možnost ho dorazit, tak nechápu proč rovnou neudělali některé ty schopnosti smrtící.. třeba to házení seker, proč každému jen ubere 1/3 HP a nezabije ho rovnou, působilo by to daleko lépe v boji. Za mě zatím zklamání, opět dávám ruku na to, že jedinej typ obchodníka bude kovář, katakomby budou mít na konci jeden skill point ale naopak bude větší variace vedlejších aktivit (protože co by jiného těch 16 studii dělalo že.. :D ). Pořád jsem doufal že možná Ubisoft chce ukázat že dokáže taky dělat hry jako Rockstar či CDPR (a to klidně dokázal kdyby se chtělo), jenže to vypadá že AC:Valhalla to ještě nebude...

arrow
arrow
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM co těch 16 studií dělá? ... no někdo přece musí vytvořit ty outposty. 😂

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem spokojen, tohle je přesně to co od hry chci. Origins a Odyssey byly první díly od Brotherhood, které mne bavily. Žádné radikální změny, žádný multiplayer, kterým před oznámením strašili.

Mety15
Mety15
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud si hru koupím, tak až ve velké slevě. Nebudu dávat plnou cenu za něco takového.

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
6. 7. 2020 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3 hry za sebou uplně stejné jen jiné zasazení. Aspon ten combat měli změnit. Nuda 🙏 Už jsem měl po krk toho combatu z odyssey, celkově všeho.

Blackhand47XD
Blackhand47XD
Level 20 Level 20
6. 7. 2020 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gameplay zde. Je to fakt jen reskin Odyssey a opět za to chce Ubi plnou cenu. Když to srovnáme s konkurencí, které se snaží každou chvíli dělat něco nového, tak je na tom Ubi bídně. Skoro jako kdyby před x lety upadli do depresí, projevil se u nich autismus a nedokázali dělat nic jiného než furt to stejné dokola.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
6. 7. 2020 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A já to nestihl. Už je to fuč ty videa :D EDIT: ok už jsem je našel a jako sorry to je to samé co Odyssey :D Plus ten Witcher 3 vibes a on snad i stejně píská na toho koně lol. Super, takže další hru škrtám ze seznamu. To letos člověk ušetří.

Reklama
Reklama