Zpět na článek

Diskuze: Úniky The Last of Us Part II jsou zavádějící

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
9. 6. 2020 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak teď jsem koukal že predownload nebude 17.6 ale už 12.6

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borec z Digital Foundry o Last of Us 2 tvrdí že o hře nemůže zatím mluvit nad rámec schválené preview, ale že umělecká a technická stránka hry je TOP a vývojáři z Naughty Dogu jsou naprosto INSANE. Pak jsem ještě četl zprávu od jednoho člověka kterej to dohrál a doslova z toho uchcává, takže řekněme že špatný to asi nebude 😉

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu se dočkat, až všichni ti, co zrušili objednávky sběratelské edice, budou tlouct hlavou o zeď jací to jsou volové. Kor potom, co si nechají fanatiky nakecat cosi o příběhu, který NIKDO Z NICH NEHRÁL. Nemohu se dočkat, až tenhle skvost vyjde a dorazí mi sběratelčička pěkně na polici :-) Přeju The Last Of Us II co nejvyšší prodeje a recenzentské úspěchy! Především pak od lidí, co nemají hlavy v zadcích, ale mají svůj názor a než cokoliv plácnou na internet, tak si především daný produkt koupí a CELÝ ZAHRAJÍ.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude to masterpiece, to je jasný a ví to každej i Kai s Martinrushem. Co se mi ale moc nelíbí je boxart. S trochou snahy bych udělal lepší i já sám. Bylo by super kdyby byl aspoň oboustranej.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Přesně! Nepřestává mě fascinovat trend posledních cirka 3 let, kdy na krabičky volí detaily obličeje, helmy apod. Je to jednoznačné šetření nebo o tom rozhoduje nějaký blbec, co v Naughty Dog vaří v kuchyňce kafe... AAA(A) hry, které mají doslova 3, možná i 4 PRD*LE skvostných artworků, které vydají na poctivý, 500stránkový art book, se prezentují tímhle? Věčná škoda...

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
8. 6. 2020 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se říká, nesuď dne před večerem, ale v noci buď nekompromisní. :) Tahle hra si jako každá jiná zaslouží nebýt souzena před vydáním a před tím, než ji kdokoli měl vůbec šanci dohrát (a sdělit své dojmy). Po dohrání si naopak zaslouží adekvátní zhodnocení zcela bez přihlédnutí k jakýmkoli vnějším vlivům, jakými mohou být např. názory autorů či postoj veřejnosti. Recenze slouží, kromě příjemného počtení, především jako rada, zda koupit, či nekoupit. Recenzent se pak svou recenzí může dopustit dvou smrtelných recenzentských hříchů- buď přiměje ke koupi hráče, pro kterého hra absolutně není, nebo naopak odradí od koupě hráče, který by si hru nesmírně užil. Obou přešlapů se dopustí právě neadekvátním hodnocením, ať už je vychýleno pozitivně, nebo negativně. Martin Zavřel se svou mnohaletou praxí v oblasti herní novinařiny tohle samozřejmě dobře ví, proto není důvod obávat se, že by recenze mohla být, po vzoru nedávných úniků, jakkoli zavádějící.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 6. 2020 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Děkuju, to je nádherně napsané - a zcela výstižné, pokud jde o ty hříchy. Vsadím se, že si leckdo představuje, jak je pro recenzenty snadné samolibě napálit hře nějaké hodnocení. Ve skutečnosti jsem si naplno vědom toho, kolik lidí na tuhle hru čeká (koneckonců jsem to samé taky celé ty roky prožíval se všemi ostatními fanoušky jedničky) a už týden vyloženě špatně spím z toho, jak denně přepisuji text recenze, dokud mne z toho nerozbolí hlava - a pořád dokola se sám sebe ptám, jestli je moje zhodnocení hry výstižné a férové. Někdo by řekl "vždyť jsou to jen blbý videohry", ale já celý život věřím, že důležitý není zdroj zážitku, ale to, co si z něj člověk odnese.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
9. 6. 2020 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Já tomu rozhodně věřím, vždycky jsem se snažil jakékoli dílo hodnotit objektivně, i když na mém hodnocení nijak nesejde, jsem jen jeden z davu. Proto jsem si třeba nikdy nezaložil profil na Čsfd, než bych se rozhodl, kolik si který film zaslouží hvězdiček, tak bych u toho zestárl. :) Alespoň zčásti objektivní hodnocení je nesmírně obtížné, neřkuli nemožné, kritérií je nespočet a vždycky nejméně jedno tu krásnou, čistou, kulatou známku překulí někam mezi a následuje slavné Nerudovo Kam s ní. :) Další hrozná věc je, jak píšete, když již hotový text vám delší dobu leží na stole- člověk se ho samozřejmě snaží po troškách vylepšovat, tu slovo, tu věta, jenže tím riskuje, že výslednému celku naopak ještě uškodí. Dřív šlo práci vytisknout a zamknout do trezoru, jenže co dělat dneska s digitální verzí? :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
9. 6. 2020 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Yup, to přepisování je zlo... ale na druhou stranu mi pomáhá podívat se na "včerejší verzi" s vychladlou hlavou a kromě jiného ji nelítostně zkrátit Stejně jako mi pomohlo, že od prvního dohrání hry už uplynula nějaká doba.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
9. 6. 2020 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot OneShote , ty jsi neskutečnej alpinista. Nemluvím o tom, kolik času strávíš psaním a dislikovaním komentářů. Nechceš rovnou Martina požádat o práci v redakci? Aspoň by jsi se svým časem nakládal trochu "smysluplně" 😉

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
9. 6. 2020 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Špatný den? Tu máš palec nahoru, třeba ti spraví náladu. Mimochodem, Martin zas tak vysoký není. ;-)

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ne, naopak byl to dobrý den. Cením. 😃

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @85342 Otázka pro Vás Martine. Kdy plánujete přidat hodnocení her od samotných hráčů, jako bylo u původní webovky? Hned po nahození nových stránek ještě původní šéfredaktor říkal, že to bude do pár měsíců. Sliby by se měli dodržovat 😉 Je to totiž ten hlavní důvod, proč jsem si kdysi založil účet na Zingu.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Slyším o tom poprvé, ale rozhodně se mi ten nápad líbí, děkuji - přidám to na seznam našim programátorům 👌

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel jak poprvé? 👀To byla jedna z nejdůležitějších funkcí tady a poté co se přešlo na nový vzhled taky jedna z nejžádanějších tady 😉👍

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
10. 6. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jde o blogy, o tom už řeč byla, ty blogy fungovaly třeba jako obyčejné články, ale i jako uživatelské recenze. Stejně by se měl vrátit celej starej zing, tenhle současnej je velkej downgrade.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak jj,taktéž mi to tu už pár let chybí :-)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Holt tu nejsem tak dlouho, tak zrovna tohle jsem zaznamenal poprvé - ale opravdu už jsme to dnes přidali na seznam programátorské práce k nacenění. Blogy - o těch už jsem slyšel, pár jich četl a také bych je chtěl zpátky. Kromě jiného na nich vyrostli a rekrutovali se někteří redaktoři, přijde mi to opravdu užitečné. Obecně ale starý web prostě nešlo technicky udržet, z toho co mi bylo vysvětleno. Naopak nyní si lidé dost pochvalují třeba to, jak přehledný a rychlý je Zing na mobilech (kde nás čte víc než polovina z nás), což je pro nás vyloženě funkční priorita.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel @26526 Pane Martine, já Vám děkuji za odpověď. Rozhodně si vážím toho, že odpovídáte obratně, a cítím z Vás snahu s webem opravdu něco dělat. Otázka je, jestli to co říkáte splníte. Uvidíme na čem jsme během pár měsíců. Dále bych Vás poprosil, jestli mi můžete specifikovat, co je vulgárního na slovním spojení - rektální alpinista? Vůbec se mi nelíbí, že mi upravujete komentář ve kterým jsem žádný vulgarismus neužil. A prosím neargumentujte tím, že jsem někoho slovně napadl, protože byste si protiřečil v tom, co jste napsal v sekci komentářů u jiného článku -(https://www.zing.cz/novinky/96152861/unikle-zabery-i-samotna-hra-dead-island-2/)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Děkuji, rozhodně jsem si jistý, že během pár měsíců budou na webu nové věci, které jej citelně obohatí a vylepší. V zákulisí horlivě pracuje tým zapálených programátorů i redaktorů na technické i obsahové stránce Zingu. naše tabulka plánovaných vylepšení má desítky položek. Pokud jde o tu cenzuru - měli jsme tady několik případů, kdy se jeden čtenář začal vytrvale navážet do druhého. I když třeba po chvíli pochopil, že pokud to bude dělat vulgárně, smažeme mu to prostě celé, pokračoval v tom "slušně". Pořád šlo ale o cílené/opakované napadání konkrétního jedince, což je věc, kterou nebudeme podporovat - o tom by prostě diskuze na Zingu být neměly: chtěli bychom příjemnou diskuzi o hrách samotných, ne bojiště plné vzájemných urážek. Proto jsem nechal v diskuzi původní kritiku, ale její opakování už jsem zkrátil.

Sko Dak
Sko Dak
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Super, už se fakt těším 👌 (teď bez sarkasmu) Můj útok rozhodně není opakovaný. Jen jsem poukázal na zcela očividnou věc. A pokud někdo ze sebe dělá hlupáka, rád mu to napíšu tak, aby ho ze sebe znovu dělat nemusel. Každopádně Váš argument jinak beru.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak Lidi jako ty, Skodak, přispívají k tomu, že lidi jako já ztrácí chuť sem cokoli psát. Což tě asi těší, když popis na tvém profilu zní "zlý, hloupý a nerudný člověk". Urážku jsem pochopil napoprvé, jen jsem se ji rozhodl namísto oplácení obrátit v žert. Jestli tě moje přítomnost v diskuzích natolik deptá, tak ve svých komentářích pokračuj, časem mě skutečně přimějí k odchodu ze Zingu, o to se neboj. Chodím se sem totiž ve svých volných chvílích pobavit a relaxovat, ne abych se tu obhajoval před neuctivými anonymy.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
10. 6. 2020 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sko Dak K čemu jako bude hodnocení od hráčů když pak příjde šašek jako Kai a dá tomu 1z10 aniž by to hrál ? Pak to nebude vypovídat absolutně o ničem a bude to jen číslo bez hodnoty.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Jestli si to dobře pamatuju, tak na starym Zingu bylo na "profilu" daný hry vidět, kdo tý hře dal jaký hodnocení. U lidí, který nekometujou, to sice je nicneříkající, ale aspoň u zbytku už si uděláš obrázek o tom, jakou váhu to jejich hodnocení pro tebe má. Taky mi to ale nepřijde jako potřebná funkce. Neřídím se většinou ani recenzema od novinářů, natož číslem od hráčů.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CzechNeverEnd Já se akorát občas podíval, co se komu líbí za hry, taky to neberu za stěžejní funkci. To spíš ty blogy byly fajn, obstarávaly na Zingu tu část obsahu, na kterou redakce běžně nemá čas, protože novinek a recenzí je pořád hromada. Mimoto diskuze pod blogovými články byly velmi pozitivní, málokdy si pamatuju, že by pod nimi někdo něco vyloženě kritizoval nebo se s někým hádal.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
10. 6. 2020 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Nejspíš blogy zmizely, protože tehdejšího šéfsoudruhredaktora štvalo, že uživatelské recenze byly oblíbenější než ty jeho. každopádně ty blogy byly originální, obecně je herní magazíny nemají, nebo nevím o žádným jiným.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
11. 6. 2020 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Jde o hodnocení her v profilech jako na starém Zingu... hodnocení her jako má třeba metacritic tu ani nechci 😂To už by člověk mohl dávat 0/10 čemukoliv aniž by to hrál :D

Dubik
Dubik
Level 29 Level 29
8. 6. 2020 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty leaky pravdivý v určitých pasážích, kde se něco stalo určitě jsou.Jsou sice vytržený z kontextu to ano, ale na nich se nic měnit nebude, když to byla už skoro finální hra nebo její úseky , který dávali vývojáři dohromady.. Jak to bude venku schvalně mrknu na youtube abych měl ucelenej závěr. Stačilo se podivát jak si na nějaké konferenci zval neil druckmann ty transexualni děti před diváky už to bylo zlý znamení . A ta osvalená madam či co to je to je opravdu něco. Přál bych si aby to tak nebylo , ale ten leak byl před vydáním hry, tam už hrabat do příběhu a postav nebudou. Každopádně stejně to dopadne tak, že lidi budou zaslepení technologickým orgasmem (pohledem) na hru a pak budou nadávat na ty co to předtím odsuzovali.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
8. 6. 2020 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Feminista samozřejmě v té hře nebude vidět nic závadného.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
8. 6. 2020 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Tohle bohužel neposoudím, ale sám jsem zvědavý, co na hru budou říkat kolegyně recenzentky.

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
8. 6. 2020 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by byla docela sranda kdyby tady to , co jistý lidi pořád říkají dokola, jak je ta hra debilní, sexistická, lehce průměrná, golf atd , by nebyla pravda :D ..každopádně trhám kalendář.

Skodak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já rád přestanu, pokud u toho člověka uvidím alespoň špetku sebereflexe. Akce vyvolá reakci. Hledat ti nic nebudu. Tolik debat jsme mezi sebou neměli, na to aby jsi to nebyl schopný najít. Svůj nesouhlas vůči ostatním uživatelům vedeš dost útočně. Navíc jsem si dneska všiml, že ses navážel do člena, kterej tobě nedal ani záminku. Ušetři mě tedy prosím toho, jak jsi svatej. A nauč se snést kritiku, pokud jí chceš rozdávat. To je za mě vše.

Skodak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět, že se ve svých komentářích, co jsi všude napsal ztrácíš. Ale tohle jsem ochotný tolerovat. Taky bych v tom neměl přehled, kdybych toho komentoval tolik, jako ty. Budu spoléhat na to, že jsi inteligentní chlapec a komentář si sám dohledáš. A další rada na závěr. Předtím, než budeš dělat lékařskou diagnózu, zjisti si co daný pojem znamená.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
11. 6. 2020 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skodak Buď tak hodný a najdi mi ten údajný komentář ty, když jsi obvinil ty mě. Schizofrenik je člověk trpící utkvělými představami, které nejsou reálné, třeba jako ty si představuješ můj komentář, kterým jsem tě urazil, přestože ovšem neexistuje. Nebo tu vědomě lžeš?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
11. 6. 2020 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Chlapi, co můžu udělat pro to, abyste se přestali kočkovat? Mě to přijde že oba píšete rozumně, tak musí být i nějaká cesta k rozumné domluvě 😐

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
11. 6. 2020 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jestli Vám Martine přijde rozumné, abych hledal komentář o kterém jsem si jistý, že jsem ho nikdy nenapsal, na žádost člověka, který se tu do mě obouvá a ještě mě zcela neopodstatněně obviňuje z téhož... Tohle diskuzní vlákno každopádně skončí, protože dál už se s ním bavit nehodlám.

Skodak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@42357 Jsi svobodný člověk, bude to jen tvoje rozhodnutí. Nikdo tě tady zůstat nenutí. Tvůj "žert" zněl dost ofenzivně a sarkasticky, tak omluv mou zabedněnost. Asi máme odlišný smysl pro humor. Jenom abych tomu správně rozuměl, proč se teď dobrovolně pasuješ do role oběti? A ano, mám celkem radost. Ty jsi do mě začal rýpat, ale teď se ukázalo, že sám nejsi schopný kritiku přijmout. Závěrem bych se tě zeptal, zda by nestálo za zvážení - držet se lidového pravidla "Co nechceš, aby ti jiní činili, nečiň ty jim." ?

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skodak Napsals mi, že jsem rektální alpinista a já jsem na tebe útočil čím přesně? Že jsem pochválil práci Martina Zavřela, nebo že jsem ti dal palec nahoru, jak jsem napsal? Jediná omluva by byla, kdybys byl schizofrenik.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle. Někdo ve hru slepě věří. Někdo zhodnotí až po dohrání. A někdo tomu ani nedá šanci a i kdyby dal, tak jen proto, aby se "mohl utvrdit" ve své pravdě a hru kritizovat. Mnozí z těch kritiků jsou snad i labilní a je mi jasné, že tam uvidí "co chtějí" i kdyby to tam nebylo. Ja jsem mezi první a druhou skupinou. Věřím, ale finální verdikt je vždy až po dohrání. A pokud hru dohraju, tak už to bude znamení, že je opravdu dobrá a stála mi za ten čas.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Text je mnohem více důležitější jak číslo na konci článku, ale už několikrát jsem viděl jak text a číslo spolu vůbec nekorespondují

Rosťa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřím že tohle bude opět veledílo a hra roku 2020 ověnčená několika cenama, stejně jako byla jednička. Už několikrát nás kluci a holky s Naughty Dog přesvědčili, že kvality jejich her jsou na špičkové úrovni o kterých se např. Ubisoftu může nechat jenom zdát.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli máš na mysli tu ženskou v tom tílku - Abby... tak je pravda, že tohle je už poněkud hodně. :D Úplně mi vypadla, proto jsem myslel, že všechny ty narážky na nasteroidovaný holky patří Ellie.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie nope .. Ellie vypadá úplně normálně 👍

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @13148 ~~Řeč je o Abby. A neni "ona" chlap? Já se teda spoilerům snažil ze všech sil vyhnout, takže to málo co vim, je vytržený z kontextu spoilerů vytrženejch z kontextu, ale tohle je jedna z věcí, na kterou sem narazil. Jestli je to pravda, nebo ne, to už nevim. ~~

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak se divím, že většina se pozastavuje nad tím jak Ellie nabrala svaly, ale fakt, že v té hře vyvražďujeme celý party lidí a potvor, to už se neřeší. :D Tím chci říct, že v post-apo mi to nepřijde vůbec divné protože když civilizovanost vymizela a přežije jen ten nejsilnější, tak je logický, že člověk by na sobě měl trochu zamakat, aby přežil.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Ellie ne,ta druhá postava 😂

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde vidis srovnavani? Jen jsem napsal, ze driv slo delat hry bez politickej ho*en a dneska se firmy predvadi kdo tam toho da vic. Tehdy byly hry zabava, dneska je to nastroj nejakych posahancu jak sdelit svetu svuj svetonazor. Proto mam mnohem radsi hry, ktery tohle nedelaj (naposled treba metro exodus), ale tech je bohuzel malo.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Musí být lgbt obsah nutné propagandou? Za mě je to zcela normální součást života v naší společnosti. Nevím, proč by se to nemohlo objevit ve hře. Navíc do post-apo vcelku zajímavé téma. Jak by se společenství k těmto lidem stavělo?

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 1234: No bavíme se o Last of Us 2 a ty jsi pro porovnání vytáhl jako příklad Brothers in Arms. Ano, v druhé světové bojovali hlavně bílí chlapi a bylo by divný kdyby jsi hrál za lesbickou černošku. Ale ve fiktivní post-apo hře je úplně jedno za koho hraješ, protože není založená na skutečné události. Proto mi zmíňka o BiA nepřišla zrovna ideální. Měl jsi zmínit spíš nějakou další fiktivní hru bez černochů, homoušů atd. když už máš tu potřebu. Hry jsou zábava i teď a jestli s tím nesouhlasíš tak by jsi asi měl přestat hry hrát.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov ok ,Metro série - fiktivní postapo hra,kde nelítá žádný člen LGBT 🤔ale tohle stranou - je jiná doba,LGBT se bude cpát do všeho,to mi ani tak nevadí,mě na té hře vadí jen jedna věc a tohle bylo právě v tom leaku,takže pokud to nebude pravda,bude to jen dobře. OneShot třeba říkal,že by tenhle ,,leak" mohl být zajímavým zpestřením příběhu,ale mě to tam prostě nepasuje,když je hra stavěná na Joelovi a Ellie a to je právě to co vadí (dle mého) hodně lidem na té hře po těch únicích,to že tam přidali nasvalené monstrum byla jen třešničkou na dortě 👍ale uvidíme,já si počkám na tu recenzi a pokud se tam odpovědi nedočkám,což počítám,že ne,tak mrknu na nějaký průchod hrou (taková filmová 15H noc) a teprve potom,bych té hře dal šanci,ať už za plnou cenu nebo až ve slevách. Mohl bych si tu hru koupit a rovnou zahrát,ale už nemám jistotu,že mi za to po těch 15H vrátí peníze 👍

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
9. 6. 2020 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher SamFisher: "když je hra stavěná na Joelovi a Ellie" .. to si nemyslím, že je úplně pravda. V jedničce to sice bylo o zajímavém vztahu těch dvou, ale není to ten základní kámen TLOU. Tohle universum nebude jen o jedný imunní holce a starym chlápkovi kterýmu omylem zabili ***** (nechci spoilovat pro ty co ještě nehráli jedničku) To by prostě nefungovalo a hra by neměla co nabídnout. Působilo by to teda dost "levně" kdyby celá dvojka byla zase o těch dvou a šli spolu ruku v ruce zachránit svět. Celý to gró o TLOU je vlastně to velký lejno, do kterýho se svět dostal, kde civilizace už není taková, jakou ji známe. Kde celá společnost upadla do zvrácenýho, drsnýho a hnusnýho světa bez bílejch jednorožců, barevný duhy, pravidel, řádu a hlavně o přežítí za každou cenu. A ve kterým může umřít kdokoliv, kdykoliv, a jakkoliv. O tom si myslim že TLOU je...

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys já zas bral příběh TLOU 1,že se prostě snažíme přežít v postapo světě v rámci dvou postav,na které se nabalují vedlejší postavy jako Tess nebo Henry a Sam.Ale pořád jsem to bral jako příběh jen o těchto dvou postavách a bral jsem to jako základní kámen hry.Ne svět,ne apokalypsa,ale příběh dvou postav co musí spolu vycházet až do cíle 🤔No uvidíme

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Presne. Kde jsou ty doby, kdy hry byly pro zabavu a nebyly plny sjw a lgbt sr*cek. Vcera jsem dohral Brothers in arms a svete div se, zadnej cernej, zenska nebo transho*no ve druhy svetovy. A slo to.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 1234: Jestli si vybíráš hry podle sexuální orientace postav a nebo jejich barvy tak je to dost smutný. Tvůj boj. Ale srovnávat druhou světovou z post-apo to už je trochu moc.

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že to píšeš zrovna ty je docela vtipný :D :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Kai: Vtipný je si nezahrát jednu z nejlepších her generace jenom kvůli takovým hloupým důvodům jaký máš ty.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
9. 6. 2020 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Nejlepší hra? Není na takové hodnocení ještě trochu brzy, když ani nevyšla?

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mike86 Mike86: Nevyšla, ale ti co mají dohráno to tvrdí. Však uvidíš v pátek.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
9. 6. 2020 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov Já se na tuhle hru snažím dívat spíše jako nestranný pozorovatel. Nepatřím ani mezi její skalní fanoušky ani k jejím věhlasným odpůrcům.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám v okolí lidi, kterým ty úniky ovlivnily úsudek. Nedokážu to pochopit, jak se někdo tak snadno nechá přesvědčit. Já jsem při prvním pokusu TLOU1 hru vypl po hodině, že je to blbost a vůbec mi nevyhovuje gameplay. V dobrém rozpoložení jsem se k tomu někdy vrátil a zahrál si opravdu unikátní hru. TLOU2 trailery, názory, spoilery naprosto vynechávám. Nemám pochybnost o kvalitě a rád bych si na to udělal názor sám. A jelikož té hře věřím tak nepotřebuji nic číst a rád dám plnou cenu. A to, že někoho odradí zvrat ve hře, kterou si sám vyspoileroval - a i kdyby sám ne, pořád na základě toho, že se mi nelíbí zvrat - není to tedy jak já bych si přál, je absolutní barbarství něco odsuzovat. Ty zvraty vytváří emoce a je to sakra pořád jen hra - příběh. Proč hrajete hry? Já se chci porvat s něčím, na čem tým desítek lidí pracoval několik let a užít si to, někdo z toho snad chce dělat náboženství?

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Angeller Předpokládám že jsi jeden z těch co se jim líbila osmá řada Game of Thrones.

Angeller

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Vskutku, ale pouze vizuálně. Ale viděl jsem ji celou a udělal si obrázek sám, to je oč tu běží. Tady proběhl nějakej leak a lidi ruší předobjednávky. Game of Thrones mělo 5-6 sérií, jenž jedna kvalitou překonávala druhou. TLOU má ale jen jeden díl a skrz to nemám takové propojení s postavami a jejich vývoj je mi tak docela jedno. Ale stejně jako zing chválil Death Stranding, z čehož mám platinu a užil jsem si to podobně jak tehdy někdo z redaktorů popisoval, tak jejich názor na TLOU2 v tomhle článku je mi opět potvrzením dobré hry

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Angeller GOT šlo od 4 série dolů, už sedmá série měla několik vážně špatných momentů. A osmou sérii právěže pokazily ta nesmyslné zvraty které ukazují i ty leaky z Last of Us. Já si Last of Us 1 náramně užil co se týče příběhu, gameplay byl solidní průměr, proto mě tak nasralo když jsem viděl kam směřují druhý díl.

Angeler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Ale co to je jako za přístup, že leaky naznačují nesmyslné zvraty? To není dvohodinový Avengers aby sis leaknul že umře Tony a odmítal na to jít do kina. Jestli je leaknuto, že umřel Joel (nečetl jsem absolutně nic), tak i kdyby, tak přece nevíš jestli je to konec hry, nevíš jakej je kontext. A rozhodně má Naughty Dog právo si s tím udělat co chce. Jestli se ti hnusil každej trailer a leaky to utvrdily, naprosto chápu tvůj postoj ke hře. Já viděl jen pár artworků a kousek traileru a nechci vědět víc. Líbí se mi to, čekám neskutečnej survivor gameplay a velký příběhový drama. Jestli budu zklamanej, tak to hodím do bazaru a u dalšího díla Naughty Dog si dám vážně bacha. Ale po v podstatě legendární TLOU 1 a sérii Uncharted se na to vykašlat na základě leaků... Příjde mi to škoda. K tomu GoT, osmou sérii za mě pokazila uspěchanost a tím vzniklá nesmyslnost. Koncem jsem nebyl uspokojen vůbec. To jak to té značce uškodilo snad musí vidět i v Naughty Dog a já doufám a věřím, že nepůjdou stejným směrem

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack S tou konzistencí textu a čísla souhlasím, sám jsem v tomhle zřejmě šlápl vedle třeba u recenze Doom: Eternal, kde jsem nejspíš strávil příliš času rozebíráním frustrace ze skákání i dalších slabin - a asi jsem málo vysvětlil, že když se akce náležitě rozjede, všechny podobné slabiny jednoznačně přebije (proto vysoká známka). Recenze píši přes 20 let, ale moc dobře vím, že se pořád mám co učit. Nikdo z nás není "hotový" nebo "dokonalý", život je na to příliš krátký a kromě jiného se učíme také od sebe navzájem, každý den. Pokud jde o odsuzování TLOU2, také mě úniky zdeptaly. Více k tomu ale mohu napsat až v páteční recenzi.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Recenze mohou (měly by být!) objektivní po stránce shrnutí obsahu díla a jeho předností i slabin, ale pokud jde o samotné hodnocení, většinou je nevyhnutelně ovlivněno vkusem a názorem recenzenta. Také proto vedeme o hodnocení her v redakci společné diskuze před vydáním recenze - pokud se nám tedy podaří získat víc, než jednu kopii hry. Různí lidé mají rádi různé hry různě, což neznamená, že jedni mají pravdu a druzí se mýlí.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Pokud vím, tak osmá řada game of thrones byla špatná zejména pro to, že autoři to chtěli rychle ukončit. Tedy tam šlo vše kvalitativně dolů. To samozřejmě není ani zdaleka případ TLOU2. Předpokládám, že příběh tam bude řemeslně dobře udělaný, stejně tak hratelnost bude ok. To, jestli tam bude zvrat, co se mi nelíbí nebo líbí už je úplně jiné téma. Já třeba nesnesu ten zvrat v HL: Alyx a taky z toho nedělám úplně vědu a prostě je to tak jak to je. Jak to chtělo Valve... Jede se dál.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar Nejde o to jestli se mi líbí zvraty v příběhu, jde o to jestli dávají smysl.

Mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Nějaký příklad nesmyslného zvratu (klidně napříč hrama, filmama, žánrama...), abych si uměl představit, jak vypadá zvrat co nedává smysl? Upřímně, hodnotit zvraty u TLOU2 je zcela mimo, protože to se dá hodnotit až si opravdu celou hru zahrajeme.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Noo a jak můžeš vědět,jestli dávají smysl,když neznáš celkový příběh hry ? :D :D :D Tenhle argument teda moc nechápu :D

mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak. Ukažé se, kdo je ta ovce. Jestli ti, co "podporují propagandu" nebo ti, kteří skočí na lep kdejakému hackerovi a sežerou kdejakou neoveřenou informaci... Každopádně se seriál již blíží ke konci a já očekávám velký zvrat :D

Larry

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně jako lidé co tu hru vynáší do nebes aniž by ji hráli.

mr.sugar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Larry To tady nikdo zrovna moc nedělá. Ti druzí ovšem hru již zadupali do země. Ovšem je důležité si uvědomit, že i před-prodeje nasvědčují, že to je jen pár slabomyslných jedinců, kteří se nechají zmanipulovat.

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.sugar spis ty se nechas zmanipulovat sladkyma recickama a reklamou

bloodporn

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Tak kdyz nejake studio vydava 4 generace konzoli kvalitni hry,ta k nejak i ocekavas v kvalitku.Jasne kdyz frajeri vydaji Crackdown3,tak jaksi moc necekas ,ze pokracovani bude delo :)

Kai

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.sugar Od kdy vysoký předprodeje znamenají kvalitní hru? :D To spíš tihle lidi se nechali zmanipulovat mediální masáží

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
9. 6. 2020 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Kai: Proč by se nechali zmanipulovat? První díl má desítky milionů fanoušků kteří se prostě těší na dvojku a neřeší pitomosti jak ty. Tobě asi vadí že se to může i někomu líbit, nebo já nevím. Však tě nikdo nenutí to kupovat. Kde jsou ty starý dobrý časy kdy lidi ještě hráli pro zábavu a neřešili každou blbost. Časy kdy se víc hrálo než komentovalo...

Laddys
Laddys
Level 1 Level 1
9. 6. 2020 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kai Kai: Jestli si proti tý hře nějak zaujatej, tak si myslim že je zbytečný , to psát tady v komentářích a ostatní tím znechucovat. Tvůj názor je jedna věc, ale tvoje hejty už jsou otravný jak ranní cesta do práce. BTW: Jo a pořád si nám nenapsal hru, kde je lepší: "movement, crafting, příběh, atmosféra, charaktery, chování světa, a mnoho dalších věcí"

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Laddys Stalker série,Metro 2033,Fallout 3 i 4 měly daleko lepší Post-apo feeling než je třeba právě v TLOU.Tím neříkám,že je to hned špatné,ale daleko více jsem cítil ty hrůzy po apokalypse ve zmíněných hrách než tady nebo v podobné hře - Days Gone 👍

Ratos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas pane, asi jako vždycky, škoda že tady není víc rozumnejch lidí jako ty a pan šéfredaktor a lidi co utváří celej zing v rozumné podobě...

Ratos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej ať si udělá obrázek po dohrání hry, ty ovečky co tady pořád mečí něco o propagandě a podobných věcech slyším kolikrát až do práce...

ASDASDA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ratos od kdy ovce mečí ty kojote :D :D :D

J.Rose

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ke mě se ty spoilery, dostali opravdu nešťastně. Hospoda, já, žena pivko. Objevil se kolega se kterým má žena chodí do zaměstnání a protože karanténa, korona, dlouho se neviděli atd... tak dali u baru zhruba 10 min. pokec. Zůstal jsem sám u stolu se svým telefonem. Vedle u stolu seděla skupinka 3 mladších kluků a pořád něco intenzivně a hlavně hlasitě probírali. Po chvilce mi to přišlo podezřelé a jak padla konkrétní jména, bylo to v prdeli. Už bylo pozdě a ano takhle debilně... Na recenze moc nedám. Rád si jí přečtu a jistě bude kvalitně napsána, ale hlavní je hlas lidu a tedy diskuze. Asi jako s filmy. Nejdříve CSFD, kde film hodnotí obyčejní lidé. Pokud ho ohodnotí 5 tisíc lidí, má rating třeba 85% a sedí mi žánr, tak věřím že nešlápnu vedle (většinou) . Babovřesky které mají... já nevím 25%, jsem dodnes neviděl a věřím že jsem o nic nepřišel. Takže i kdyby byl scénář TLOU2 sebelepší, tak nevím jak dokáže obhájit, ty nepochopitelné zvraty, ke kterým ve hře dojde. Přesto věřím a hře přeji jen to nejlepší.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
8. 6. 2020 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J.Rose Skvěle napsáno, ten příběh z hospody je opravdu něco. Souhlasím s tím, že agregáty hodnocení jsou dobrý ukazatel, i když v některých případech podléhají docela zničujícímu "review bombingu". Bylo by super, kdyby některý z těch webů vyžadoval zalogování se do Playstation profilu hráče, aby si mohl osahat, zda hru opravdu hrál - a vyloučit tak hodnocení od lidí, co na hru ani nesáhli.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
9. 6. 2020 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel To by ale chtělo u všeho - hlavně na Metacriticu - propojit to s herními klienty/účty a hned by ta hodnocení vypadala jinak 👍

Reklama
Reklama