Spolu-zakladatel studia Epic a tvůrce Unreal enginu, Tim Sweeney, se nechal slyšet, že by na oživení veleznámého prezentačního videa Samaritan bylo potřeba deset Xboxů.
Sweeney se nedávno podělil o detaily, týkající se nové generace Unreal enginu a přibližně nastínil, jaký výkon bychom mohli od této nové vize Epicu očekávat.
Podle všeho je schopen hardware současného Xboxu360 vyprodukovat 0,25 teraFLOPů, zatímco další generace enginu Unreal bude vyžadovat pro plynulý běh 2,5 teraFLOPů. Jednoduchou matematikou lze tedy vypočítat, že by Epic potřeboval deset Xboxů360 pro herní rozhýbání např. prezentačního videa Samaritan, které všechny ohromilo v minulém roce.
Pokud si pamatujete dřívější zprávy, prezentované demo bylo také částečně hratelné, na plnohodnotnou hru by ale Epic potřeboval podstatně více šťávy. Nehledě na to vývojáři řekli, že by podle nich měla přesně takto vypadat další generace videoher. Spojíme-li to s informací, že Epic již kutí něco pro další generaci konzolí, dalo by se předpokládat, že podobný kolos dokáží utáhnout. My bychom si každopádně hratelného Samaritána opravdu nechali líbit.