Unreal Engine 4 využívají především nové značky
Novinka Unreal Engine 4 využívají především nové značky

Unreal Engine 4 využívají především nové značky

Michal Burian

Michal Burian

3

Minimálně je to 50 na 50, ale spíše 70 ku 30 pro nové IP.

Reklama

Mike Gamble z Epic Games prozradil magazínu Edge, že Unreal Engine 4 si licencují především týmy, které pracují na zbrusu nové značce, nikoliv na nějakém pokračování již zavedené série. Minimálně je to 50 na 50, ale spíše 70 ku 30 pro nové IP.

Gamble tvrdí, že spousta her bude oznámena v letošním roce a některé se na trh dostanou v prvním čtvrtletí příštího roku. V aktuálních měsících budeme svědky spíše titulů pro dvě generace konzolí, protože vydavatelé se obávaly slabších prodejů PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama