Už koncem roku vyjde Total War: Warhammer 2
Novinka Už koncem roku vyjde Total War: Warhammer 2

Už koncem roku vyjde Total War: Warhammer 2

Michal Burian

Michal Burian

41

Hráči se utkají o nadvládu nad slábnoucím Velkým vírem, který tisíce let vířil nad elfskou domovinou Ulthuanem.

Reklama

Společnost Sega dnes odpoledne představila pokračování strategie Total War: Warhammer, která je od začátku plánována jako trilogie. Druhý díl od studia Creative Assembly vyjde už koncem letošního roku.

„Total War: Warhammer II odhalí tajemstvím opředené kontinenty daleko na západě Starého světa. Hráči se vžijí do jedné ze čtyř ras ze světa Warhammer Fantasy Battles, mezi kterými najdete vznešené elfy, temné elfy, ještěry a čtvrtou rasu stále čekající na své odtajnění, a vrhnou se do bitev odehrávajících se napříč očarovanými ostrovy, pochmurnými vnitrozemskými oblastmi, zrádnými močály a nebezpečnými džunglemi,“ dočteme se v tiskové zprávě.

„Ve hře Total War čeká hráče tažení, jaké tu ještě nebylo. Utkají se totiž o nadvládu nad slábnoucím Velkým vírem, který tisíce let vířil nad elfskou domovinou Ulthuanem. Každá rasa musí provést řadu tajuplných rituálů, které v souladu s jejich přesvědčením Vír buď posílí, nebo naruší. Celý boj pak vyústí zdrcující koncovkou. Dobývání území už dávno nestačí… tohle je závod o nadvládu, od které se pak bude odvíjet osud tohoto světa!“

„Hráči se vžijí do role jednoho z 8 legendárních lordů napříč 4 ikonickými rasami ze světa fantasy bitev Warhammeru a budou muset zdárně vykonat řadu mocných tajemných rituálů, které slouží ke stabilizaci nebo narušení Velkého víru. A během toho všeho se budou navíc muset popasovat s ostatními rasami. Každý z legendárních lordů disponuje unikátní geografickou startovní pozicí a každá rasa nabízí nový charakteristický herní styl s unikátními mechanikami kampaně, výpravou, metodami válčení, armádami, nestvůrami, kouzelnickými tradicemi, legendárními postavami a impozantními novými schopnostmi pro bombardování bitevního pole.“

„Total War: Warhammer II poskytne hráčům v tomto novém epickém tažení stovky hodin strhující zábavy. Krátce po vydání navíc vlastníci her Total War: Warhammer I a II získají zdarma obří spojenou mapu s oblastmi ze starého i nového světa.“

„Total War: Warhammer II je dalším přírůstkem do naší trilogie, do naší vize vytvořit tu nejúžasnější strategickou fantasy sérii na světě,“ uvedl ředitel projektu Ian Roxburgh. „Úspěch první hry nám vlil novou krev do žil. Pokračování tedy nebude jen o strhujícím tažení, ale majitelům obou verzí hodláme zprostředkovat navíc ještě spojené tažení nevídaného rozsahu.“

„Už se nemůžeme dočkat, až na konci roku vydáme pokračování loňského supertrháku Total War: Warhammer,“ řekl Jon Gillard, šéf udělování licencí ze společnosti Games Workshop. „Sega a Creative Assembly nás nepřestávají ohromovat tím, jak pompézně dokáží ztvárnit svět Warhammer Fantasy Battles, a ještě navíc s rasami, které se dosud v žádné hře v takovém měřítku neobjevily. Jsme hrdí na to, že s nimi můžeme spolupracovat na tomto skvělém pokračování.“

Total War: Warhammer II předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Detailnější popis příběhu

Před tisíci lety konkláve mágů z řad vznešených elfů pod tlakem invaze Chaosu vytvořila rozsáhlý, tajemný vír. Měl ze světa vysát kouzelné vichry stejně, jako když se vypouští oceán a odvát démonské hordy zpátky do říše Chaosu. Velký vír však začal slábnout a svět se opět ocitl na pokraji zkázy.

Začaly se srocovat mocné síly, jejichž cílem je vír opět posílit katastrofu odvrátit, jenže se objevili I tací, kteří chtějí jeho strašlivou energii ovládnout pro své temné plány. Závod začal a osud samotného světa leží v rukách vítěze.

Obránce Ulthaunu princ Tyrion vede vznešené elfy v zoufalé snaze stabilizovat vír, který se vznáší nad jejich domovským kontinentem.

Slannský kněžský mág Mazdamundi ze svého trůnu vede své ještěranské válečné zástupy směřující na server od Lustrie. I on je rozhodnut pohromě zabránit, třebaže způsoby Prastarých musejí převládnout.

Z Naggarothu a jejich spletitých Temných arch se vyvalily sadistické hordy temných elfů v čele s čarodějným králem Malekith. Cítí ve víru obrovskou slabost – a v jeho zániku velkou příležitost.

A mezitím se formuje čtvrtá, dosud zdrženlivá rasa, její pohnutky jsou zahaleny zlověstnými plány a machinacemi. Čas odhalení nadešel…

Čtyři rasy, čtyři výsledky a jediný cíl: ovládnutí Velkého víru, ať chceme nebo ne.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama