Zpět na článek

Diskuze: V Battlefieldu 1 není možné blokovat útoky zblízka

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Auvicek

Ja to spise myslel obrazne.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Tak SW dělali především podle filmů, které viděli, ale podle čeho dělají BF1, to mi hlava vážně nebere....

Ale zase když porovnám COD BO3 tak ti snad brali po celou dobu vývoje LSD nebo se dočista zbláznili jinak si jejich výsledek nedovedu vysvětlit.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Behavioralista

Tak Svedsko podle vseho nebojovalo ani ve Hvezdnych valkach. xd lol

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sračka. Pochopil bych, kdyby nabíhal ze zadu, když ho neuvidím, ale když na mě bude nabíhat ze předu a já zrovna přebíjet, tak mě zabije? To by byl problém mu tam pichnout třeba pušku a zblokovat ho? No jde vidět, že Švédsko nebojovalo ve válce. 🙇

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2016 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

To byla narazka na to, jak si mi napsal: , , Tve problemy bych chtel mit. " To si asi nepochopil .

Petras
Petras
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR: Nás bf šílence to nemúže rozhodit Těším se jak malej Jaroslav. . konečně si někdo řekl že 1. světová tu snad ještě nebyla a hle je to na světě...Nechápu jak tady někdo může soudit hru, když pomalu nevíme kolik tam bude map zbraní a všeho možného, nahrál jsem se dost přes MP bf3 a bf4 nejvíce a když zvážím fatk že map tam bylo dosti. tak si myslím že se máme na co těšit, opět rachot, někdo bude dělat kraviny apod. . to je ten účel MP u bf. pořádně se zabavit a vyřádit na velkých mapách...proč budu brečet že se neubráním bajonetu? ? to mi žilky trhat opravdu nebude...

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @kajny18

Ach jo. . dalsi cestynar, co opravuje/vytahuje tvrda- mekka i Hru poridym, neboj.

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2016 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MORTHSIR

Ja s tim nemam problem. Jenom jsem napsal svuj nazor a hned se vsichni do me pusti paneboze . Jinak si to klidne kup, kdyz te to zaujalo. Me to nezaujalo a napsal jsem jen duvod. A kdyz jsme u tech problemu teda, tak slovo pusobilo se pise s mekkym i. #nohate

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @kajny18

Tve problemy bych chtel mit. Jak si muzes byt jistej, ze pokud by udelali tu 2 svetovou, tak by to pusobylo plnohodnotne a bez kompromisu ? Byl by z toho pouze dalsi BF jak se prezentuje od nepameti.

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 07:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, na co si komunita pořád stěžuje. Nedokážu si představit, že by se to hrálo jako taková Verdun, to by tam polovina lidí padla nudou, mně se to líbí náhodou hodně a je mi jedno, že se to 100% neshoduje s postupy a taktikami v 1. světové válce.

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
28. 6. 2016 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Monkeyskunk

Vsak ja souhlasim s tim, ze to nejde, aby to bylo v zakopech jenom, ale pak sem jsem taky napsal, ze by bylo lepsi to rovnou udelat v druhy svetovy, aby to bylo plnohodnotny a bez kompromisu. Delat strilecku na prvni svetovou je proste pro me svym zpusobem nesmysl a rozhodne by se s tou hrou dalo pracovat lip, kdyby to dali do druhy svetovy. Ale souhlasim s tim, ze je to furt lepsi, jak novy call of duty. Posledni dobry CoD bylo asi MW3 nebo BO2, ale to je zase odbocka.

Bajčo
Bajčo
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Verdum. Hra, ktorá sa odohráva v prvej svetovej, nie je realistická a pritom podla recenzii je aj zábavná. Tvorci nehovorili, že hra bude realistická, ale že hra bude autentická. Ano, gameplay robí komunita, ale ak im dáš možnosť hrať za Ramba, tak ludia budú tento štíl boja využívať. Napríklad vo Verdum sa Rambo štíl nevypláca.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja sem spokojen a to, ze to nebude supr autenticka 1. svetova, mi je vcelku u sedinky. Od toho jsou simulatory, nebo respektive meli by byt. Zazivnej gameplay zde rozhoduje.

Bajčo
Bajčo
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Verdum. Hra, ktorá sa odohráva v prvej svetovej, nieje realistická a pritom podla recenzii je aj zábavná. Tvorci nehovorili, že hra bude realistická, ale že hra bude autentická. Ano, gameplay robí komunita, ale ak im dáš možnosť hrať za Ramba, tak ludia budú tento štíl boja využívať. Napríklad vo Verdum sa Rambo štíl nevypláca.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
27. 6. 2016 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych nový Battlefield popsal asi takto. Není to úplně to, co jsme si z té 1. světové války někteří z nás představovali, ale furt je to mnohonásobně lepší, než s jetpackem a vystřelovacím hákem, za výkonu tripl salta po zdi a hlavou dolu, dát jednou ranou do vajec a konec. Prostě je to AKČNÍ hra, která bude akční dle hráčského osazenstva, napodobující 1. světovou. Není to realistická hra, bohužel tedy zpětný ráz nebude hrát roli. Ale furt to může být slušná švanda na zimu. 👍

SPARCO1979
SPARCO1979
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě osobně se to líbí moc, má to hodně pěkné prostředí i zvuky při střelbě jsou hodně dobré a tempo je taky v pohodě ale věřím že singl bude klidnější A pokud bude i pro konzole CZ lokalizace tak na 100% májí mé peníze jisté! ( a to i bez češtiny )

skylines
skylines
Level 0 Level 0
27. 6. 2016 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mohl být docela nepříjemný zádrhel. No uvidíme.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 6. 2016 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kajny18: Co resis, vzdyt sis na to sam argumentoval hned v prvnim prispevku. Sam rikas, ze kdyby to bylo jen ze zakopu, tak by to byla celkem nuda. Behat par lajnama s tim, ze jakmile vykouknes tak zchytas headku. Navic 1. svetova nebyla pouze o zakopech, jak se nas tu nekteri snazi presvedcit. Zacatek byl naopak pomerne rychlej a akcni, az pak se to nejak zaseklo nejdriv na zapade a pak i na vychode. Tak jako tak, zakopy by byly nudne, tak tomu museli pridat trochu stavu. Ano, boje jsou podobne spise 2. svetove, ale to jako nejak vadi? Oni i tvurci rikaji, ze nejde o nejaky simulator 1. svetove. A urcite je lepsi, kdyz se to vic blizi 2. svetove nez kdyby se to blizilo moderni dobe a ty bys tam lital s vystrelovacima hakama po mape. Navic gamplay ti stejne dela z velke casti sama komunita (mysleno hraci) . Kdyz se rozhodnou, ze to budou hrat na Ramba a budou to prat kupredu hlava nehlava bez naznaku strategie, nenadelas s tim vubec nic, ani kdyby ta hra byla delana jako simulator prvni svetove. A svete div se, kdyz se pokouseli prorazit zakopy, tak taky museli bezmyslenkovite vybehnout kupredu nehlede na nasledky, takze i takove veci se v prvni svetove opravdu deli (ikdyz to dlouho nevydrzelo, kdyz videli jak to dopada) . Naopak jdou videt i matche, kde lidi hrajou pomerne normalne a snazi se kryt, kempit a cekat, proste postupovat pomalu a opatrně. Zadny rambo style a chaos na bojisti, kdy se nepratele rodi vsude kolem tebe. Takze je to hlavne o lidech, tak jako vsechno. Je fakt, ze tech videi jsem moc nevidel (nechci to mit okoukany nez zacnu hrat) , takze nemam treba aktualni informace, a na neco treba casem zmenim nazor, ale me se to proste libi a zaklad byl dostat se z budoucnosti zpet do minulosti, coz se povedlo. A nezoufej, druha svetova bude za par let. To by to nebylo EA Jen me prekvapuje, ze nas vyslyseli driv nez Acti

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
27. 6. 2016 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mongos

Tak hodnotim to podle toho, co vidim z gamplayeu. Proste to na me nepusobi, ze je to prvni svetova valka. Nebudu z toho udelanej jenom proto, ze tam napisou bitva u Verdunu (to byl jen priklad) . V komentari nize jsem napsal, ze je to jen muj nazor.

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
27. 6. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No je to sice akcnejsi ale ze by to nemelo armosferu z 1sv? To se bude spis lepe hodnotit az si to hrac vyzkousi:) jinak pokud se to opravdu nekomu nelibi coz nemam nikomu za zle ne kazdemu to prece jen vyhovuje staci se hre vyhnout

kajny 18
kajny 18
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
27. 6. 2016 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @CZMARTY7

To, ze udelaji graficky vypadajici hru jako prvni svetova jeste neznamena, ze to bude mit hratelnost prvni svetovy valky. Hraci chteji prvni nebo hlavne druhou svetovou predevsim kvuli atmosfere, ktera podle gameplaye nema nic moc spolecnyho s prvni svetovou.

Slim50
Slim50
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já si myslim, že po 1. světový, se pustí i do druhé...

CZMARTY7
CZMARTY7
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @kajny18

TAK SI KUP CoD, TAM ZAS BUDEŠ VLÁDCE MARSU! ! ! Konečně někdo vyslyšel volání hráčů o časový době hry, a vono se bude stejně remcat....

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby udělaly tanky tak jako byly a zbraně pro všechny strany stejné by zakázali, tak by to byl dobré. Ještě kdyby tam vojáci nemohli přebíjet za běhu 21 kg kulomet.

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
27. 6. 2016 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už to začíná, ted bude beta která bude zabugovaná a bude snad ne, ale nemusí to dosrat víc a víc....

Reklama
Reklama