V Battlefieldu 1 není možné blokovat útoky zblízka
Battlefield 1 Novinka V Battlefieldu 1 není možné blokovat útoky zblízka

V Battlefieldu 1 není možné blokovat útoky zblízka

Michal Burian

Michal Burian

29

Bajonetu nebo palici se neubráníte. Co dalšího jsme se o Battlefieldu 1 dozvěděli?

Reklama

Battlefield 1 se bez pochyb řadí mezi nejočekávanější hry letošního roku. Vybraní hráči v současné době testují multiplayer v uzavřené alfě, což můžete sami vidět na videích níže. Podobných záběrů jsme viděli již desítky. Zaujmout by vás tak více mohly samotné informace. Jednou z nich je skutečnost, že v Battlefieldu 1 nebude možné blokovat útoky zblízka. Pokud se nepřítel dostane dostatečně blízko a zaútočí na vás bajonetem nebo palicí, tak nemáte šanci se mu ubránit. Jednoduše vás zabije.

Na videích jste mohli vidět déšť a mlhu. Počasí bude ovlivňovat nejen atmosféru, ale rovněž měnit hratelnost. Během mlhy a deště bude jednodušší kradmý pohyb, jen pozor na blesky, které dokážou rozsvítit bojiště.

Pokud vám v Battlefieldu 4 vadili vizuální efekty zpětného rázu, tak v Battlefieldu 1 nebudou. Zpětný ráz zbraní bude záviset na herních prvcích.

Další informace je také zajímavá; v multiplayeru nemá být možnost úplně zničit tank. Jinými slovy ho budete moci poškodit, respektive vyřadit z provozu. Tank by měl poté na bojišti zůstat. Je dost možné, že se z něho stane nepojízdný vrak, který by ale mohl stále střílet. Každopádně toto rozhodnutí DICE by mělo změnit strukturu mapy. Je otázkou, zda je to pravda, v gameplay záběrech můžeme vidět, že nepřátelé tank zničí.

Uvnitř útočného letounu budete mít k dispozici pouze časované výbušné bomby, zatímco bombardéry zasypají bojiště bombami, které explodují při nárazu.

V nastavení alfa verze je k dispozici zapnutí/vypnutí DirectuX 12. Otázkou je, zda jde pouze o testování nebo tato možnost bude i v plné verzi. Jisté je, že si budete moci nastavit kvalitu textur, filtrování textur, nasvícení, efekty, terén nebo anti-aliasing.

Na závěr jsme si nechali servery, ty u PC verze poběží minimálně v 60Hz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama