V Horizon: Zero Dawn měla původně být kooperace
Horizon: Zero Dawn Novinka V Horizon: Zero Dawn měla původně být kooperace

V Horizon: Zero Dawn měla původně být kooperace

Michal Burian

Michal Burian

9

Dva hráči si mohli užít tohle akční dobrodružství proti strojům i lidem.

Reklama

Když v nizozemském studiu Guerrilla Games začali pracovat na prototypu dnes oblíbeného akčního post-apokalyptického dobrodružství Horizon: Zero Dawn, tak počítali s kooperací pro dva hráče. V plné verzi ale žádný co-op není.

Proč? Šéf vývoje Mathijs De Jonge v rozhovoru pro YouTube kanál Noclip vysvětlil, že kdyby nechali kooperaci pro dva hráče v Horizon: Zero Dawn, tak by museli jiné funkce zredukovat na polovinu. Obsah nechtěli obětovat, tak se rozhodli co-op vyřadit.

Mathijs De Jonge ve videu prozradil i další zajímavost. Teď pozorně čtete. Herní mapa byla původně padesátkrát větší. Opravdu, ale tým se domníval, že by takový prostor nikdy nedokázali smysluplně zaplnit. Takovou mapu si nedokážu ani představit, natož, jak by si s ohromnou velikostí poradila konzole PlayStation 4.

Závěrem Mathijs De Jonge poděkoval Sony za podporu a čas, který mohli Horizon: Zero Dawn věnovat. Malá skupinka lidí pracovala na hře hodně dlouhou. Měla na starost bojový systém. Ten byl na konci roku 2014 dokončen a poté trvalo dva roky přivést Horizon: Zero Dawn k životu.

Horizon: Zero Dawn vyšel 1. března 2017 a 7. listopadu téhož roku následovalo rozšíření The Frozen Wilds. Komunita Zingu zvolila Horizon: Zero Dawn nejlepší hrou loňského roku a The Frozen Wilds vyhrálo v kategorii expanze/DLC roku.

Zdroj: WCCFTech.com

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama