S dynamickým počasím a nebezpečnými živočichy.
V poslední době jsou menší survival hry dost v kurzu, jednou z nich je i Impact Winter. Pokud se na Kickstarteru vybere 95 tisíc liber, tak Mojo Bones mají v plánu na konci příštího roku pro Windows, Mac a Linux (bez DRM ochrany) vydat post-apokalyptickou dobrodružnou adventuru, která bude hlavně o přežívání v drsném a krutém prostředí s dynamickým počasím a nebezpečnými živočichy.
V Impact Winter se vžijete do čtyřicátníka se jménem Jacob Soloman, který povede skupinku čtyř přeživších, každý s vlastními schopnosti a osobností. Čtveřici postav bude řídit umělá inteligence. Ta má být velmi propracovaná, NPC mají být rozumní, obezřetní a chovat se realisticky, ať už v kostele (útočiště) nebo venku, kde se budou bránit před hrozbami a plni úkoly.
Udržet skupinku při životě bude mít zásadní vliv na celou hru, a to i přesto, že jinak má jít o nelineární dobrodružství. Každý den budete bojovat o přežití, chránit svou základnu a postupně ji vylepšovat, abyste měli větší šanci na přežití. To je ostatně to nejdůležitější, musíte zkrátka přežít. Příběh si budete vytvářet sami za pomoci rozhodnutí v týmu a náhodných setkání.
Impact Winter se má pochlubit dynamickými scénáři a statistikami. Dovednosti a možnosti skupiny se budou měnit podle různých faktorů. Důležité bude rovněž sbírat všelijaké věci, ať už mluvíme o zásobách, nářadí, elektronice, zbraních nebo lécích. Vše bude nezbytné pro přežití.
Jak se sami můžete přesvědčit, Mojo Bones mají velké plány a nezavrhují ani konzolové verze, mluví o Wii U, Xbox One a PlayStation 4. Vše ale záleží na tom, kolik se nakonec vybere peněz.
Tvůrci Impact Winter se inspirovali hrami, filmy, hudbou a uměním, které mají rádi. Třeba The Thing, The Oregon Trail, sérií Fallout či Don't Starve.