Pro Naughty Dog je nejdůležitější věcí solidní frekvence snímků za sekundu. Singleplayer se ale od multiplayeru bude lišit.
Frekvence snímků za sekundu je žhavým tématem s příchodem každé očekávané hry. Na Uncharted 4: A Thief's End si ještě chvíli počkáme, ale už nyní se vedou horlivé debaty o tom v kolika fps tohle dobrodružství Nathana Drakea poběží.
Dříve jsme byli ujišťováni, že Naughty Dog cílí na 60 snímků za sekundu, ale tou dobou nebylo nic jisté. Navíc poté se objevovaly názory od dalších členů studia, kteří se nechávali slyšet, že dosáhnout 60fps bude kure**** těžké.
Server GameSpot na toto téma nově vyzpovídal hlavního designéra Kurta Margenaua, který řekl, že v multiplayeru se zaměřují na 60fps, ale u singleplayeru to nemohou slíbit.
Proč? Dle Kurta je to jednoduché. Stačí se podívat na demoverzi, která byla prezentovaná během E3. „Na obrazovce se toho děje moc. Do toho fyzika. Je to šílené,“ řekl Margenau o kampani pro jednoho hráče.
Ať už to dopadne jakkoliv, dle hlavního designéra je pro jejich tým důležité, aby Uncharted 4 bylo tou nejlepší hrou, kterou dosud vytvořili. Solidní snímkovací frekvence je nejdůležitější věc.
Co se rozlišení týče, Uncharted 4 poběží v 1080p.
Nezapomeňte, že již ve středu uvidíme v živém streamu celé E3 demo, tak jak bylo k dispozici v Los Angeles. Ještě vám to připomeneme v samostatné novince, kde budete moci stream sledovat.