Pod názvem Warpath se skrývá multiplayerový mód, který se jen těžko rozezná od King of the Hill. Změnou je ovšem fakt, že bod, který musíte zabrat, se pohybuje po mapě.
Z Dooma jsme toho už slyšeli docela dost. Víme, že by měla kampaň hry vydržet zhruba na 13 hodin, že se dočkáme nelineárního prozkoumávání prostředí a nedávno jsme se také dozvěděli několik nových detailů. Nyní ale přichází na řadu pár drobků z multiplayeru.
Bethesda odhalila jeden z herní módů, který na hráče čeká – Warpath. Jde víceméně o variaci na klasický King of the Hill, ve kterém týmy bojují o konkrétní bod na mapě. Změnou oproti původnímu konceptu módu je ovšem to, že tenhle bod, o který ostatní bojují, bude mobilní a bude rotovat po mapě.
A aby toho bylo málo, také jsme se dozvěděli trochu informací o „Hack Modules“. Zjednodušeně řečeno power-upech. Ty jsou vždy na jedno použití a je na vás, abyste rozhodli, kdy se budou hodit nejvíce. Alespoň zatím to ale vypadá, že se nejedná o nikterak silné power-upy, které z vás udělají nesmrtelného vojáka s nekonečným počtem nábojů a silným raketometem v ruce.
Mezi oznámené power-upy patří Retribution, jenž vám ukáže zdraví a lokaci hráče, který vás zabil; Scout, který odhalí lokaci všech hráčů poblíž; Vital Signs, který ukáže zdraví všech nepřátel a v neposlední řadě Power Seeker, který ukáže lokaci ostatní power-upů.
Pokud je power-up aktivní a vy umřete, tak se vám nezruší. Jakmile se opět zrodíte, bude odpočet pokračovat tam, kde přestal.
Kromě toho také víme, že bychom se měli dočkat power-upu, který zrychlí respawn předmětů a také jednoho, který by vás měl převtělit do „mariňáky vraždícího monstra“, díky němuž můžete v módu Warpath ochránit nebo zaujmout ten bod, o který každý bojuje. Prozatím to zní, že by mohl být multiplayer stejně zábavný a stejně brutální jako singleplayer. Už 13. května bychom měli vidět, jestli tomu tak skutečně bude.