Autoři Life is Strange chystají další zajímavý titul.
Připravované akční RPG Vampyr od autorů epizodické adventury Life is Strange a akce Remember Me z francouzského studia Dontnod si sice budeme moci zahrát až někdy v roce 2017. To ale tvůrcům nebrání, aby nám pomalu odhalovali, na co se můžeme těšit. Můžete tomu říkat postupné mučení, Vampyr totiž vypadá k světu a dle všeho půjde o zajímavou hru.
Už dříve jsme vás informovali, že v kůži bývalého vojenského chirurga, nyní upíra, budete moci zasahovat do příběhu. Dnes se dozvídáme, že budou dvě možnosti, jak budete moci ovlivnit příběh. První je z pohledu upírá. Když někomu vysajete krev, ovlivní to jeho příbuzné a přátele. Těm se změní život a nejspíš i jejich chování. Je dost možné, že se v temných ulicích Londýna budou víc bát. Budete se tak muset rozhodnout, koho zabijete a koho naopak necháte žít. Nebude to snadné, jako upír budete potřebovat čerstvou lidskou krev.
Druhé rozhodnutí se týká samotných misí. Postup a jejich splnění bude záležet čistě na vás. Každopádně, vše bude mít dopad na herní svět a osud Londýna i hlavního hrdiny.
Připomeňme, že Vampyr se bude odehrávat ve 20. století v temných ulicích Londýna. Tou dobou v ulicích města vypukla španělská chřipka, což je zlatý důl pro upíry. Ty v temných uličkách loví své nebohé oběti. Vžijete se do uznávaného vojenského chirurga Jonathana E. Reida, který je zároveň vědcem a specializuje se na krev. Během války pomáhal s novou transfuzní technikou a je docela skeptický ke všem těm nadpřirozeným věcem. Je tak trochu paradox, že právě on byl nakažen. Při návratu do rodného Londýna z frontové linie je tak pro něj obtížné se vyrovnat se svým novým já. Jde o racionálního člověka, který se chce s upírstvím vyrovnat a chce ho pochopit.
Ipřes svůj záměr touží po krvi. Právě na hráčích bude, jakou oběť si vyberou k nakrmení. S obětí se budeme muset seznámit a nalákat ji do předem připravené pasti, kde ji beze svědků zakousneme. Nejlepší na to bude temná ulička zahalena do všudypřítomného smogu. Aby k tomu došlo, budeme muset potenciální oběť našeho upírského chtíče pečlivě sledovat, případně s ní navázat vztah a poté změnit její každodenní návyky a nalákat ji do temné uličky, kde začne hostina. Při výběru oběti máme být opatrní, když někoho zakousneme, tak postava bude navždy pryč a její smrt bude mít dopad na herní svět, který nás obklopuje. Navíc smrt bude mít vliv i na příběh, buď okamžitě, nebo v dlouhodobém horizontu. Je tak jisté, že budeme moci zakousnout a vysát důležitou osobu, která hraje v příběhu ústřední roli.