Zpět na článek

Diskuze: Valve nejspíš opravdu pracuje na Source engine 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jestli bude HL 3 na novém enginu což bude dopadne to se mnou jako přechod z HL 1 na HL 2 tedy šetřit na nové PC.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
7. 8. 2012 01:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj 2d stromky

JakER
JakER
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: Ten lesík, to byly jen ty placaté otočné stromky. Ten trik se mi hnusí. Ale to poslední video, to je fantazie! 😲

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
6. 8. 2012 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source je samozřejmě perfektně vyladěnej engine a nutno podotknout, že vlastně byl už v době vydání HL2. O tom si můžou v DICE nechat zdát.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cvrnda, pekne to do seba zapada.

@Maxiiik, Cryengine, Frostbite su next-gen enginy, to znamena ze uz dopredu pripravene na dalsiu generaciu.

A ano, Source ma este dake prvy z Goldsource.

@Speedy, to je : ) Valve powa

Speedy 81
Speedy 81
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No podla mna source engine je ajtak najlepsi, zatial 🔫

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ELjano uplne suhlasim

ked si porovnavas grafiku source engine a inych novych enginov. . technolohicky sa source nechyta ale ked vidim Dotu 2, CS: GO, Left 4 Dead 2, Portal 2 tak nemam absolutne ziadnu potrebu nieco grafivky vylepsovat a kocham sa tou nadherov. .

aj ked mozno nemam pravdu lebo cryengine, frostbite atd su fyzicky a graficky ovela dalej. . ale fyzicky a grafivky na mna posobi stabilnejsie a kvalitnejsie source engine aj ked to tak mono neni. .

Dotard ja som si vzdy myslel a vnimal som Source Engine ako vylepseny gold src . . ale viac ludi si myslelo ze mi sibe. . ze je to tak?

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: Jak to tak vypadá, hybrid je verze enginu na níž poběží Linux vezre Left4Dead 2, a která bude asi mezníkem mezi Source a Source 2, spadá ale už pod S2 (což značí řádek SOURCE2: FAMILY (SOURCE2, HYBRID) ) . Kážodpádně máš nejspíš pravdu, jestli jde vážně o křížence, poběží na současném i budoucím HW, což je nejspíš nejlepší možná cesta, která ale určitě nabízí i množství rizik

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

[ odkaz ]

hmm

Source hybrid znie nieco ako verzia enginu, ktora ma fungovat aj na sucastny aj na novy hardware.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ELjano, uplne suhlasim.

Ked ide o grafiku, netreba sa o Source bat a ani o ine veci.

Ale zaklad enginu im este stale tvori Goldsource a mozno este aj daco z Quake enginu ^_ daktore veci (zakladne) su tam archaicke.

Inak suhlasim, jeden z najlepsich enginov, hlavne pre modderov

Zdeněk Linhart
Zdeněk Linhart
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom jestli nás zase Valve netrollí

Jan Doležal
Jan Doležal
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná mě teď většina fanoušku Unreal enginu, Cryenginu a Frostbite enginu ukamenujou, ale podle mě je Source engine nejlepší engine, který kdy vznikl. Teď vůbec nemluvím o grafice, i když Source engine rozhodně v tomto směru nedělá ostudu, stačí se podívat na Dear Esther nebo Portal 2. Mluvím o tom, že herní engine toho má mnohem více na starosti než jen grafiku, hlavní jsou herní dynamizmy: gameplay, plynulé zobrazování animací, fyzika, správné vykreslování zvuku a to včetně audio efektů, pevný základ a optimalizace. To vše je důležité, i když dnes bohužel podceňované. Jediný herní engine, který tyto prvky splňuje je pravě Source engine. Co mi ale na tomto enginu vadí je, že bohužel zastarává, a to v základech. Všechny nové efekty, který se v současné verzi nachází, jsou spíše formou pluginu a chybí jím pevné základy v enginu. Také nástroje už něco pamatují a jejích stav se dá popsat jako: „buďte rádi, že to vůbec funguje“. Proto se těším na Source 2, ve kterým bych rád uvítal právě upravení a důkladnou předělávku základních pilířů, nové nástroje a podporu modifikací, jako tomu bylo u předchozích verzí.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na textury su mody

JakER
JakER
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source je skvělý engine, ale často mě děsí kvality textur, například v Portalu 2 vždy když se vešlo do toho výtahu tak jsem koukal do toho paskvilu. Jsem si říkal, že alespoň tam mohli dát HD textury. Ale to není nic co by nešlo spravit. Jsem tedy zvědavý jak Source 2 bude vypadat, Source 1 pořád není špatná.

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked bude mat bradu po zem, tak vydaju Half-Life 3.

D3nton
D3nton
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gabe je záhada sám o sobě, člověk nikdy neví kdy nás jen trolluje

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedine co mi na Source na oko pripada zastarale su animacie.

Pointa bola ze keby na CS: GO robi cisto Valve a venuju sa tomu ako ku Portal 2 napriklad tak by to vyzeralo inak... len je to pre konzolistov takze aj kvalita bude taka.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
6. 8. 2012 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard: Dá se očekávat, že Source 2 bude právě i na next-gen konzole. i když podle mě nás čeká podobný vývoj jako v případě původního Source, kdy šlo všechno nejdřív na PC až po nějaké době na Xbox 360. Jinak to s CS: GO není tak úplně pravda. Zaprvé je na tom ohledně vzhledu a "barev" stejně jako Left4Dead 2, zadruhé se vůbec nedá říct, že by Valve jenom pomáhalo a většinu práce udělalo Hidden Path. Naopak, většinu věcí má pod kontrolou samo Valve. Každopádně, současný Source je určitě pořád špička, ale třeba pokud jde o osvětlení, tak sem tam pokulhává, kromě toho Valve chce už dlouho zahrnout i podporu pro hluchoněmé včetně mnohem lepší mimiky všech postav, což pro začátek není zlé

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
6. 8. 2012 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source engine graficky je stale v topke enginov.

Fyzika tiez dobra, facial expressions vyborne.

Jedine ten mapping system je zastaraly, novy engine este do novej generacie konzol netreba.

Valve robi hry tak aby ich utiahla na slusne detaily vacsina, to neznamena ze engine by nesiel na viac.

Portal 2 vyzera uzasne, CS: GO vyzera zle len koli tym farbam a robi primarne natom iny tym, len s pomocou od Valve.

Na tuto hru proste nic nema [ odkaz ]

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
6. 8. 2012 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Source 2 by měla být pro Valve jasná věc. Source nevypadá zle, ale buďme upřímní - stárne. Už při ohlášení CS: GO jsem vyslovil přání, aby se spíše Valve vydalo cestou: nový engine ---> Half-Life 3 ----> Counter-Strike 3. Half-Life je rodinným stříbrem Valve a měl by s každým dílem představit světu nový, a doufejme že revoluční, engine.

Reklama
Reklama