Půjde o logickou plošinovku s příběhem. Stylizace vychází z filmového žánru noir.
Zlínské nezávislé studio Soulbound Games připravuje příběhovou logickou 2D plošinovku RENOIR, která by měla vyjít na PC a novou generaci konzolí (zatím neupřesněno). Využívá Unreal Engine 4 a pochlubí se specifickou stylizací vycházející z filmového žánru noir. Vývojáři chtějí hráčům nabídnout silný atmosférický zážitek.
„V kůži Jamese Renoira, bývalého policisty a nynějšího soukromého detektiva, budou hráči vyšetřovat jeho definitivně poslední případ. Při spletité cestě za jeho uzavřením bude muset James konečně překonat svou minulost a vyrovnat se s tím, že ve městě prosáklém strachem a pokrytectvím ho už jen těžko čeká nějaká budoucnost,“ popisují hru Soulbound Games.
„Jako hráč budete při hledání stop a důkazů překonávat řadu logických hádanek vyplývajících z prostředí a stavu hlavního hrdiny. Postupem hrou budete nalézat střípky příběhové mozaiky, která odkryje pozadí událostí ve městě a osud hlavního hrdiny.“
Má to však jeden háček. Na jaro je naplánovaná kampaň na Kickstarteru, která „bude pro další vývoj hry zásadní“. Tvůrci tak doufají ve zpětnou vazbu a podporu od hráčské komunity.
O Soulbound Games
Mladé nezávislé herní studio ze Zlína (Česká republika), které bylo založeno v roce 2013. Cílem studia je i v malém týmu vytvářet nezapomenutelné zážitky - z převážně klientských zakázek pro mobilní platformy se tak studio přeorientovalo na PC a Unreal Engine 4, ve kterém vyvíjí svou první větší hru - RENOIR.
Oficiální stránky RENOIR (v češtině).