Paul Bertone pracoval na původní trilogii Halo, ODST a Reach.
Veterán série Halo, Paul Bertone, se připojil k 343 Industries jako ředitel technického designu. Na pozici podle svého profilu na síti LinkedIn nastoupil v červnu. V Bungie pracoval na původní trilogii Halo, Halo 3: ODST a Halo: Reach.
Bertone opustil Bungie v roce 2012 po bezmála dvanácti letech na pozici ředitele designu. Stejnou roli poté zastával ve studiu Industrial Toys zaměřujícím se na mobilní tituly, Undead Labs stojícími za State of Decay a naposledy v Highwire Studios, které v současnosti chystají znovu oznámené Six Days in Fallujah.
Příchod Bertona potvrdil i head of creative Halo Infinte Joseph Staten: „Paul a já jsme se potkali v roce 1999, ještě v Chicagu v Bungie, a společně jsme vydali Halo 1-3, ODST a Reach. Jsem nadšený, že Paul pomůže určovat budoucnost Halo Infinite.“
Vývojáři Halo Infinite spouští 11. července betu co-opu. Na konzolích se stále můžete přihlásit do programu Xbox Insider a testu se zúčastnit.