Po Infinite si studio prošlo dramatickou proměnou.
Vývojáři z Halo Studios – dříve 343 Industries – lákají na říjnový Halo World Championship. „Spekulace jsou vždycky zábava, ale pokud chcete znát oficiální informace o tom, na čem v Halo Studios pracujeme, určitě si to nenechte ujít,“ píší na svém blogu. Ve vývoji mají hned několik projektů.
Právě na esportovém turnaji naznačili loni autoři, kam s Halo směřují, když odhalili projekt Forge. Ten má být jakousi vizí pro budoucí hry, není ani skutečným titulem, ale ani technologickým demem. Spolu s oficiálním potvrzením přechodu Halo na Unreal Engine oznámil tým také přejmenování. Z původních 343 Industries jsou Halo Studios.
Halo Infinite, poslední příspěvek do série, byl pro studio určujícím neúspěchem. Tým opustila po vydání nejprve šéfka a zakladatelka Bonnie Ross, následovala řada dalších významných vývojářů jako šéf multiplayeru Tom French, scenárista Joseph Staten nebo ředitel značky Frank O’Connor. V neposlední řadě skončil David Berger, šéf enginu Slipspace. Zastaralá technologie měla být jádrem problémů při vývoji Infinite.