Na svůj výtvor jsou hrdí.
Často slyšíme, jak je vývoj her uspěchaný. Někdy ale tvůrci dostanou tolik času, že to na výsledku jejich výtvoru není úplně vidět. Aktuálně vydaný Concord měl být podle informací vypuštěných do světa jedním z tvůrců ve vývoji dlouhých osm let. Práce na něm tedy začaly někdy v době, kdy byl vydán Overwatch, jehož úspěch odstartoval vlnu hero shooter her, které se snažily o podobný úspěch.
Důvodem, proč se daný autor připojil k vývoji Concordu, byla skutečnost, že studio toužilo po nových myšlenkách, které on sám chtěl do her přinést. Výtvor týmu, ve kterém pracoval, má podle něj v sobě lidskost a hloubku, jež si prý zaslouží, aby byl otestován hráči. Studio chce hru dlouhodobě vylepšovat.
Pokud však autor příspěvku na Twitteru doufal, že sklidí převážně pozitivní reakce, zřejmě byl zklamán, protože se mu z různých stran dostalo mnoha negativních emocí, které poukazovaly na to, že výtvor studia neobsahuje dostatek inovací a obsahu na to, aby obhájil délku vývoje. Naši recenzi najdete zde. Concord si můžete zahrát na PC a PlayStation 5.