Vývoj mobilní hry ze světa Warcraftu byl ukončen
Warcraft Novinka Vývoj mobilní hry ze světa Warcraftu byl ukončen

Vývoj mobilní hry ze světa Warcraftu byl ukončen

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

2
Platformy Apple iOS Android Android

Když jde o finance, Blizzard nezná bratra.

Reklama

Vývoj her nejde vždy tak jak má. Jen málokdy se ovšem stane, že by byl projekt zaříznut po více než třech letech produkce. Občas se však přeci jen takový případ objeví. Blizzard spolu s vývojářskou společností NetEase orientující se na mobilní hry podle informací serveru Bloomberg ukončil vcelku nečekaně vývoj titulu známého pod krycím názvem Neptune. Tento projekt byl zasazen do světa Warcraftu. Ve své podstatě se mělo jednat o MMORPG v některých ohledech podobné World of Warcraft. Odehrávat se však mělo v jiné časové éře než kultovní hra.

Důvodem k zastavení vývoje jsou peníze. Tedy lépe řečeno financování a neochota obou společností se na něm dohodnout. Neptune však není jediným projektem ze světa Warcraftu, který byl zaříznut. Stejně tak dopadl i vývoj Warcraft alternativy za Pokémon GO. Projekt Orbis měl za sebou pěkné čtyři roky produkce a také se vydání nedočkal. Vzhledem k úspěchům Diablo Immortal , jež vzniklo i díky práci NetEase je překvapivé, že Blizzard nedal více úsilí do realizace obou titulů, protože se v rámci mobilní sféry mohlo jednat o další kusy s nečekaným komerčním potenciálem. Do karet však oběma hráčům nikdo nevidí.

A co si myslíte vy? Chcete více mobilních her z univerz vlastněných Blizzardem?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama