Po několika letech je projekt zpátky na rýsovacím prkně.
Remake hry Prince of Persia: The Sands of Time je jeden z těch prokletých titulů od Ubisoftu, kde se píše nejprve o odkladech a poté pro změnu téměř vůbec. Po jeho bok bychom mohli postavit například Skull and Bones či Beyond Good & Evil 2. Předělávka Prince z Persie původně sice byla v pokročilé fázi vývoje, ale po několika odkladech jsme se loni v květnu dozvěděli, že hra ze studií Ubisoft Pune a Mumbai poputuje k týmu v Montréalu, který pracoval také na původním Sands of Time. Od té doby bylo relativní ticho, ale nyní přišel Ubisoft s rozhovorem s producentem Jean-Francois Naudem a game directorem Michaelem McIntyrem.
V něm se mluvilo o více věcech, ale asi tou nejpodstatnější informací je fakt, že se projekt nachází ve fázi konceptu, jinými slovy byl vývoj restartován. Hra je tedy ještě velmi daleko a vývojáři předem říkají, že ji neuvidíme na prezentaci Ubisoft Forward, která proběhne 12. června, ani na žádné jiné letošní akci. Co se týče hry jako takové, autoři opakují, že jde o plnohodnotný remake, nikoli pouze remaster. Zachován má být příběh, ale modernizací si projde například pohyb či soubojový systém. Pokud by vás zajímaly podrobnosti, doporučuji si přečíst samotný rozhovor, jenž je poměrně obsáhlý.