Vývojář vysvětluje rozdíly Uncharted 4 - liší se demo od E3 traileru?
Novinka Vývojář vysvětluje rozdíly Uncharted 4 - liší se demo od E3 traileru?

Vývojář vysvětluje rozdíly Uncharted 4 - liší se demo od E3 traileru?

Michal Burian

Michal Burian

71

Liší, ale je to pochopitelné.

Reklama

Je to již deset dnů, kdy se začala řešit kvalita očekávaného Uncharted 4: A Thief's End a s ní názory, že Naughty Dog od červnové E3 museli snížit grafickou stránku hry. K celé záležitosti se na Twitteru vyjádřil Anthony Vaccaro, jenž zastává funkci 3D Environment Artist.

Podle jeho slov je důležité si uvědomit, že záběry jsou od sebe dost odlišné. V první řadě jde o denní dobu, kdy byly pořízené. První trailer ze zmiňované E3 se odehrává v noci za měsíčního svitu, zatímco nedávné demo brzy ráno. „Měsíční svit dá hře větší kontrast a zároveň se postará o to, abyste dobře vidět,“ vysvětluje grafik.

Za druhé v traileru vypadá hlavní hrdina Nathan Drake lépe z důvodu, že má namočený obličej ve vodě. Má mokré věci. V gameplay záběrech je to přesně naopak, tam je suchý.

Důležité rovněž je skutečnost, že trailer je umělecké dílo, každý snímek je bedlivě vybírán a rozhodně nejde o ukázku hratelnosti. Díky tomu mohou vývojáři vytvořit emocionální trailer, který hráče navnadí.

Komentáře si všiml i Owen Shepherd, Principal Lighting Artist v Rockstar North (Grand Theft Auto V). Ten Vaccaroa podpořil a řekl, že Naughty Dog budou schopni z traileru získat v hratelnosti zhruba 90 procent celkové kvality.

Naughty Dog na Uncharted 4 stále pracují a mají v plánu nám toho brzy ukázat mnohem více. Z první gameplay ukázky jste si mohli všimnout novinek - budete se moci krýt ve vysoké trávě, využívat lano pro zhoupnutí nebo skákat z jedné skály na druhou. Celkově na mě Uncharted 4 působí akčnějším dojmem než Uncharted 3. Co myslíte?

Pokud patříte mezi skupinku lidí, kterým vadí, že se nové Uncharted od předešlých dílů moc neliší, tak to také Vaccaro zodpověděl. Chtějí si udržet svou základnu fanoušků, která miluje tuhle série. Když chtějí něco více odlišného, tak raději vytvoří zbrusu novou značku. Právě takhle vznikl survival thriller The Last of Us. Nebrání se tomu přidávat nové funkce, musejí ale mít základ v kořenech značky. Jakmile tomu tak není, raději to nepoužijí a nechají nápady do jiného projektu.

První gameplay záběry

E3 2014 trailer

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama