Zpět na článek

Diskuze: Vývojáři opravili stuttering v PC verzi Final Fantasy XVI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Luka
Luka
Level 8 Level 8
11. 9. 2024 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EPIC souboje alá FF, jen ta náplň mezi tím mi přišla poměrně nudná (téměř dohrána na PS5). Uvidíme jaké to bude na PC.

Rizecek
Rizecek
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
11. 9. 2024 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem zkoušel demo, tak s žádným stutteringem jsem poblém neměl.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
11. 9. 2024 12:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rizecek @RIZECEK - Mám stejnou zkušenost. Nechal jsem v demu slušnou porci času (a hned potom hru objednal) a žádného stutteringu jsem si nevšiml. Vlastně doslova žádných problémů na PC. Hra je skvěle vyladěná. A co mě překvapilo nejvíce: nemá absolutně žádné problémy (ani s načítacím časem) z klasických plotnových HDD. Potřeboval jsem ušetřit místo na SSD, tak jsem prcnul FF XVI na HDD a obával se, že to bude za trest... a naprostá pohoda. Což mě velmi potěšilo!

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
11. 9. 2024 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak cutsceny na 30 fps mi vůbec nevadí horši by bylo kdby i hra jela na 30 fps

bokas
bokas
Level 42 Level 42
11. 9. 2024 22:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedly @dedly Tak ono dělat cutsceny ve vyších FPS je vlastně zbytečnost a docela blbost.

Reklama
Reklama