Hra je skvělá, dohráno několikrát. Na PC si to dám znova. Nechápu, že i po tolika letech je tu pořád pláč o tom, jak se autoři rozhodli příběh směrovat. U této hry jsem měl mrazení v zádech, emoce a nadšení. Je zde vidět ohromné množství odvedené práce. Doufám, že port na PC bude mít lepší nástup než TLOU1.
@Norbi001
@Norbi001 vidím to úplně stejně. Zmiňoval jsem např. recenzi na poslední SW katastrofu (8/10). V první řadě tu jde o peníze a pokyny z porady vedení jsou jasné, chceme prodávat a vy určitě chcete svoje výplaty, tak dělejte. Dřív jsem tu na recenze dal, teď už je to spíš k smíchu. Je třeba mít vlastní kritické myšlení a hledat si více zdrojů informací. Ostatně to platí dnes už ve všem.
Hrozná hra, která tu dostala krásných 8/10 a teď se tu valí články jaké je to zklamání a že neplní očekávání. Tak nějak nechápu, jak tato hra mohla dostat takové hodnocení, když je zcela zřejmé (a směšné prodeje to jen podtrhují), že je hra špatná. Tak by to asi chtělo se trochu zamyslet nad objektivitou recenze potažmo recenzí. Osobně v tom vidím pouze to, že je tu určitá snaha se zavděčit vydavateli/studiu. Iritujeme mě, že to co vidí zákazník nevidí profi recenzent ...
Od PS5 jsem čekal už hraní v 60 FPS při nějaké rozumné úrovni detailů. To jsem nedostal a konzoli jsem prodal. Mít konzoli mělo navíc smysl, když zde byly MUST PLAY hry... což už taky tak moc není. Když už vím, že hra co bych si případně chtěl zahrát bude na PC o rok později, se všema DLC, patchi a vymoženostmi pro PC, raději počkám. Navíc ceny her pro PS5 apod.
@Geralt z Rivie
@Geralt z Rivie Ubisoft ze vyvíjí, ale pozpátku. Viděl jsem srovnání jejich starších her s novými a je to velmi smutné. Zlepšila se pouze grafika (světy umí Ubisoft perfektně), ovšem gameplay tam to jde od 10 k 5.
@Mong
@Mong podle čeho se tedy má nebo dá určovat kvalita hry? Podle recenzí - tj. dle řekněme 100 lidí co pracuje/píše pro nějaké online weby/magazíny?
@Mong
@Mong tvoje úvaha je od začátaku úplně mimo, proto i to co si napsal je totální nesmysl. Hráči z Číny nejsou hráči, jsou to jiní hráči než hráči z EU nebo USA? Hráč je hráč, má rád hry, proto jde a koupí si hru. Nevím o tom, že by v Číně Wukonga rozdávali. 🙈
Hru jsem dohrál na PC za cca 52 hodin včetně "skutečného konce". Hra mi ani jendnou nespadla a framerate se držel velmi slušeně (DLLS, i7 13700, N 4070 Super a 32GB RAM). První hra studia GAME SCIENCE, žádné early access bulshity, žádné ultra edice a battlepass kraviny. Dostal si hru a hraješ. Soubojový systém je zábavný a je třeba jej jako asi v každé hře pochopit. Ano minimapa chybí, to mě štvalo asi nejvíce + to že někdy se hra tváří, jako že tam můžeš jít dál, ale nemůžeš. Nicméně tohle bych osobně nehrotil. Trochu mě mrzí, že každá kravina od Ubisoftu dostane hodnocení 7 nebo 8 a pak ji dostane i WuKong. Určitě to není hra pro každého. Je třeba mít trpělivost a některé bosse dát na více pokusů, naučit se jejich comba a co na ně platí. Za mě krásných 9/10 a +0,5 za true ending, který je epický.
Zatím se prodalo na všech platformách něco kolem 16 miliónu kopií. Steam PEAK byl přes 2 milióny hráčů v jednu chvíli ve hře. Nevím co jiného by mělo určovat jasněji kvalitu hry než samotní hráči.
Tyhle hry musí umírat rychle aby další podobné slátaniny nevznikaly a vývojáři snad pochopí, že tohle hráči opravdu nechtějí aka hráč volí svojí peněženkou