Vývojáři opravili stuttering v PC verzi Final Fantasy XVI
i Zdroj: Square Enix
Final Fantasy XVI Novinka Vývojáři opravili stuttering v PC verzi Final Fantasy XVI

Vývojáři opravili stuttering v PC verzi Final Fantasy XVI

Jan Urbančík

Jan Urbančík

5
Platformy PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Povedlo se jim to ještě před vydáním plné hry.

Reklama

Před pár týdny jsme se dočkali vydání demoverze PC portu loňského akčního RPG Final Fantasy XVI, které na počítače plnohodnotně dorazí už za pár dní. A přestože už v demu bychom našli spoustu možností, včetně pestré škály upscalingů, generování snímků a celkově bohatého nastavení, hru trápil obrovský problém v podobě traversal stutteringu, jenž nastával snad každých pár sekund.

Vypadalo to tedy, že nás čeká další problémový PC port, ale opak je nakonec pravdou. Square Enix včera vydal pro demoverzi update, u něhož vyloženě zmiňuje, že měl záseky opravit. Hru jsem proto osobně znovu otestoval a můžu potvrdit, že tomu tak skutečně je. FF16 běželo velmi plynule a oproti původní verzi dema to byl obrovský rozdíl. Jedinou vadou na kráse tak zůstávají cutscény, které stále běží pouze ve 30 FPS.

Pokud byste si demo chtěli sami vyzkoušet, stále je k dispozici na Steamu. Plná hra vychází 17. září.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama