Vývojáři se podělili o nové informace ohledně Diablo IV
Diablo Novinka Vývojáři se podělili o nové informace ohledně Diablo IV

Vývojáři se podělili o nové informace ohledně Diablo IV

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

7
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Aktualizovaný strom dovedností má démonickou podobu.

Reklama

Diablo IV, pokračování legendární série z dílny společnosti Blizzard, je určitě žhavým tématem k debatě mezi mnoha fanoušky a hráči. Od představení této nadcházející hry uběhl už pomalu rok, a vývojáři se za tu dobu snažili fanoušky zásobovat dostatečnou vlnou informací. Ty nejnovější přinesli ředitel vývoje Diablo IV, Luis Barriga a hlavní designér David Kim. Podívat se tak můžeme například na aktualizovaný strom dovedností, který vlastně skutečně představuje strom, ačkoliv v trochu jiné podobě, než jsme my smrtelníci zvyklí.

"Přečetli jsme si spoustu komentářů od komunity a souhlasíme s tím, že dovednostní systém potřebuje větší hloubku," uvedl Kim. Podle Kima mohl dřívější systém vést k problému, kdy by hráč neměl žádný smysluplný důvod utrácet své dovednostní body. Nově bude mít strom dovedností samostatné sekce na dovednosti a pasivní schopnosti. Vizuální zpracování stromu dovedností je nepřehlédnutelné, protože vypadá jako jakási verze ohořelého démonického stromu.

Vývojáři se podělili o nové informace ohledně Diablo IV

Blíže se můžeme podívat na dovednostní strom charakteru Sorceress , tedy Mága. Schopnost Ball Lightning lze například upgradovat tak, aby se rozptýlil jako sekundární útok zvaný Crackling Energy. K dispozici je také pasivní dovednost, díky níž mají kritické zásahy šanci vytvořit také Crackling Energy.

Jak budete postupovat v objevování napříč větvemi dovednostního stromu, získáte body pro pasivní schopnosti, přičemž pomocí těchto bodů si budete moct aktivovat nějakou pasivní schopnost, které se nachází v kořenech dovednostního stromu.

"Poslední věcí, na kterou chceme poukázat, je, že hráči nebudou moci získat každý uzel stromu dovedností. V současné době se zaměřujeme na 30-40% uzlů vyplněných pro koncovou hru, aby hráči mohli mít velmi odlišné a různé způsoby, jak si vybudovat svou postavu," píše Kim.

Vývojáři rovněž pracovali na úpravě třídy Mág. Zatímco třída Barbar využívá dynamický systém pro výměnu zbraní, Mág si může vybavit dovednosti jako obvykle nebo je místo toho zařadit do Enchantments, přičemž každá metoda přináší do jejího arzenálu různé schopnosti. Designér David Kim to vysvětluje na kouzlu Meteor. Pokud se hráč rozhodne použít Meteor jako Enchantment, jeho planoucí kameny budou padat na nepřátele pravidelně, spíše než aby byly namířeny ručně.

Diablo IV bylo oznámeno na BlizzConu v roce 2019. Potvrzené bylo vydání na platformy PC, PlayStation 4 a Xbox One. Jedná se o dungeonové akční RPG, kde se hráč ujme role Barbara, Mága, nebo Druida. Příběh navazuje na Diablo III: Reaper of Souls a hlavním nepřítelem teď bude dcera Mefista, Lilith. Datum vydání avšak zatím nebylo oznámeno. Hru si ovšem můžete předobjednat už teď, a to skrze obchod Xzone.cz.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama