Lidé jsou k herním postavám přísnější, míní game director.
Vývojáři z jihokorejského studia Shift Up věnovali speciální pozornost tomu, jak vypadá hlavní hrdinka Eve zezadu. V rozhovoru s redaktory GamesRadar+ to prozradil game director Hyung-Tae Kim a poskytl vhled do filozofie týmu při designu protagonistky.
„Při navrhování jsme věnovali zvláštní pozornost zadní části postavy, protože hráč se při hraní vždy dívá na záda. To je to, co vidí nejvíce, takže jsme to považovali za dost důležité,“ řekl.
„Upřímně, když hraju hru, chci vidět někoho, kdo vypadá lépe než já. To je to, co chci. Nechci vidět něco normálního, chci vidět něco ideálního. Myslím, že to je u [určité] formy zábavy velmi důležité. Koneckonců je tento typ zábavy určen pro dospělé,“ dodal.
Podle Kima se lidé na herní postavy dívají jinak – doslova: „Osobně si myslím, že ve srovnání s filmy, animovanými filmy, mangou a podobně jsou lidé na hry obzvlášť přísní. Ve hrách se mohou lidé na nereálně krásné postavy podívat ze spousty úhlů, které nejsou vždy lichotivé.“
Game director si myslí, že nadesignovat podobnou postavu dnes vyžaduje také jistou míry odvahu. Věří ovšem, že jde o takový design, který „dokáže ukázat půvab a přitažlivost, aniž by poškodil příběh nebo atmosféru hry.“
Kim rozebíral také osobnost Eve, která má projít během hry vývojem. Ze začátku k ní rozhodně nemáme cítit zásadní sympatie. „V průběhu hry na sebe však bere stále více břemen a musí činit důležitá rozhodnutí. Dostává se do kontaktu s více postavami a dalšími lidmi a stává se lidštější. Na začátku je spíše vojákem a nemá příliš emocí a nemá ani tolik vyjadřovacích schopností. Jak hra a příběh postupují, můžete vidět změnu jejích emocí.“
Stellar Blade vydává Sony a dorazí exkluzivně na PlayStation 5 už 26. dubna.