Novinka Vývojářský deníček pro Vampire: The Masquerade - Swansong

Vývojářský deníček pro Vampire: The Masquerade - Swansong

Ondřej Partl

Ondřej Partl

Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Jaké pilíře podpírají chystané upírské příběhové RPG?

Reklama

Populární a rozsáhlý svět Vampire: The Masquerade se letos dočká nové digitální hry, kdy se bohužel nejedná o vyhlížené Bloodlines 2, ale o příběhové RPG Vampire: The Masquerade - Swansong od vývojářů z Big Bad Wolf.

A právě k tomuto titulu nyní dostáváme speciální vývojářský deníček, ve kterém nás hlavní návrhář questů, Elliott Hipeau, seznamuje s pilíři, které hru podpírají.

Vývojáři tedy chtějí u hráče vyvolat pocit toho, že má na samotný zážitek výrazný vliv, kdy si tak půjde vybrat, v jakém pořadí budete hrát za zdejší postavy, kdy každá z nich nabídne zcela odlišnou povahu i schopnosti. Každopádně tyto schopnosti budete postupně vylepšovat, čímž se vám odemknou nové cesty, jak půjde interagovat se světem, kdy každá z voleb bude mít své menší či větší následky na příběh, postavy i samotné město.

Nicméně fakt, že hrajete za upíra, znamená, že musíte dodržovat pravidla "maškarády", tudíž vnějšímu světu nesmíte ukázat své pravé já, což nebude vždy jednoduché. Avšak také musíte doplňovat krev, jinak se můžete ocitnout v nepříjemných situacích.

Každopádně v samotné hře nenalezneme souboje v pravém slova smyslu, nicméně je z jistého pohledu nahradí právě rozhovory, v nichž za pomoci vašich statistik a voleb budete "bojovat" proti ostatním postavám a jejich statistikám, tedy nátuře.

Datum vydání je nastaveno na 19. května, kdy se dočká PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S. Později titul vyjde i na Nintendo Switch.

Předobjednávku hry vytvoříte v Xzone.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama