Wonder Boy nebude sám, pomůže mu Wonder Girl
Novinka Wonder Boy nebude sám, pomůže mu Wonder Girl

Wonder Boy nebude sám, pomůže mu Wonder Girl

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Koukněte se na trailer s druhou hratelnou postavou ze hry Wonder Boy: The Dragon’s Trap.

Reklama

Připravovaný remake hry Wonder Boy: The Dragon’s Trap od DotEmu a Lizardcube už pomalu klepe na disky našich herních strojů a tvůrci přišli s novou zprávou, že kromě Wonder Boye si budeme moci vyzkoušet ještě druhou hratelnou postavu, kterou je úplně nová Wonder Girl.

Wonder Boy: The Dragon’s Trap měl původně vyjít pouze prostřednictvím Steamu na PC a pak pro Switch, ale podle posledních informací se dočkáme také verzí pro PlayStation 4 a Xbox One. Konzolovky navíc vyjdou už 18. dubna, jen na PC verzi si musíme počkat "pár týdnů" po jejich vydání.

Na PlayStation blogu to potvrdil umělecký režisér a spoluzakladatel studia Lizardcube Ben Fiquet a také se pěkně rozepsal ohledně převodu původní 8-bitové grafiky pro potřeby 21. století.

Wonder Boy: The Dragon’s Trap (aka Wonder Boy III) vyšel už v roce 1989 a pomáhal definovat žánr nazvaný později jako "Metroidvania“, protože nabízel směsici akce, průzkumu, plošinovky a různých RPG prvků. V průběhu let na sebe hra nabalila další pokračování a dodnes je širokou veřejností považována za jeden z nejlepších titulů 8-bitové éry.

Tým Lizardcube a DotEmu prý původní hru milovali natolik, že se rozhodli spojit a znovu ji oživit. Nechtěli ale obyčejný port a tak se rozhodli pečlivě přepracovat, ručně nakreslit 2D animace a pořídit nový, orchestrální hudební doprovod. V průběhu několika posledních měsíců vytvářeli různé, napůl zvířecí, hratelné postavy a kombinovali je s populárními retro funkcemi.

Hlavní myšlenkou bylo udržet klasickou identitu postav, ale zahalit ji určitým tajemstvím. Chtěli, aby byla hra pro staré fanoušky určitým překvapením. A právě díky tomu nakonec vznikla i Wonder Girl.

V průběhu několika posledních let dokonce vzniklo mnoho různých verzí Wonder Boye, podmíněné hlavně vznikem jiné, konkrétní hry nebo vydáním nových konzolí. Dokonce se měnily i koncept arty postav. Díky tomu bylo z čeho vybírat a na čem stavět, kdy se vybíral finální vzhled hry.

Dřívější vzhled rozpixelovaných postav dovoloval hráčům popustit uzdu fantazie, museli tvůrci přistoupit k přenesení postaviček do nové podoby a tak strávili s původním materiálem mnoho hodin a tak se níže můžete podívat na ukázku vzniku postaviček nebo na jejich převod z 8-bitové grafiky do moderního vzhledu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama