Koukněte se na trailer s druhou hratelnou postavou ze hry Wonder Boy: The Dragon’s Trap.
Připravovaný remake hry Wonder Boy: The Dragon’s Trap od DotEmu a Lizardcube už pomalu klepe na disky našich herních strojů a tvůrci přišli s novou zprávou, že kromě Wonder Boye si budeme moci vyzkoušet ještě druhou hratelnou postavu, kterou je úplně nová Wonder Girl.
Wonder Boy: The Dragon’s Trap měl původně vyjít pouze prostřednictvím Steamu na PC a pak pro Switch, ale podle posledních informací se dočkáme také verzí pro PlayStation 4 a Xbox One. Konzolovky navíc vyjdou už 18. dubna, jen na PC verzi si musíme počkat "pár týdnů" po jejich vydání.
Na PlayStation blogu to potvrdil umělecký režisér a spoluzakladatel studia Lizardcube Ben Fiquet a také se pěkně rozepsal ohledně převodu původní 8-bitové grafiky pro potřeby 21. století.
Wonder Boy: The Dragon’s Trap (aka Wonder Boy III) vyšel už v roce 1989 a pomáhal definovat žánr nazvaný později jako "Metroidvania“, protože nabízel směsici akce, průzkumu, plošinovky a různých RPG prvků. V průběhu let na sebe hra nabalila další pokračování a dodnes je širokou veřejností považována za jeden z nejlepších titulů 8-bitové éry.
Tým Lizardcube a DotEmu prý původní hru milovali natolik, že se rozhodli spojit a znovu ji oživit. Nechtěli ale obyčejný port a tak se rozhodli pečlivě přepracovat, ručně nakreslit 2D animace a pořídit nový, orchestrální hudební doprovod. V průběhu několika posledních měsíců vytvářeli různé, napůl zvířecí, hratelné postavy a kombinovali je s populárními retro funkcemi.
Hlavní myšlenkou bylo udržet klasickou identitu postav, ale zahalit ji určitým tajemstvím. Chtěli, aby byla hra pro staré fanoušky určitým překvapením. A právě díky tomu nakonec vznikla i Wonder Girl.
V průběhu několika posledních let dokonce vzniklo mnoho různých verzí Wonder Boye, podmíněné hlavně vznikem jiné, konkrétní hry nebo vydáním nových konzolí. Dokonce se měnily i koncept arty postav. Díky tomu bylo z čeho vybírat a na čem stavět, kdy se vybíral finální vzhled hry.
Dřívější vzhled rozpixelovaných postav dovoloval hráčům popustit uzdu fantazie, museli tvůrci přistoupit k přenesení postaviček do nové podoby a tak strávili s původním materiálem mnoho hodin a tak se níže můžete podívat na ukázku vzniku postaviček nebo na jejich převod z 8-bitové grafiky do moderního vzhledu.