Xbox One má problémy. ESRAM a GPU neumožňuje 1080p
Thief Novinka Xbox One má problémy. ESRAM a GPU neumožňuje 1080p

Xbox One má problémy. ESRAM a GPU neumožňuje 1080p

Michal Burian

Michal Burian

210

Nadcházející hry jako Thief, Watch Dogs nebo Zaklínač 3 poběží na Xbox One o něco hůře než na PlayStation 4.

Reklama

Dnes už jsme tu podobnou zprávu měli, dopoledne jsme vás informovali, že Konami oznámilo, že Metal Gear Solid: Ground Zeroes poběží na Xbox One pouze v rozlišení 720p při 60 snímcích za sekundu, zatímco PS4 v 1080p při 60fps. Někteří by mohli říct, že Konami se jednoduše rozhodlo podpořit PlayStation 4, ale ejhle. Na internetu se dnes začaly množit zprávy, že podobě to bude mít Xbox One i u Thiefa, Watch Dogs nebo Zaklínače 3.

Vypadá to, že vývojáři mají s Xbox One problémy, respektive hardware ukrytý v konzoli jednoduše nestačí a nesplňuje požadavky nové generace her.

Insider "Shinobi602", působí na serveru VideoGamer, dnes na svém Twiiteru napsal, že blížící se hackerská akce (Watch Dogs) na Xbox One poběží v rozlišení 900p při 30fps, zatímco na PS4 v 1080p při 30 snímcích za sekundu. Připravovaná polská hra (Zaklínač 3) dokonce jen v 720p při 30fps na Xbox One a v 900p - CD Projekt RED se snaží o 1080p - na PS4.

Jeremy Conrad, editor Furious Fanboys (dříve IGN a SWG), se zase nechal slyšet, že Thief na PS4 běží v 1080p při 30fps a na Xbox One jen při 900p a 30fps.

Xbox One má podle Conrada problémy s rozlišením 1080p kvůli ESRAM a GPU. Pokud je to pravda, tak tohle Microsoft nějakým budoucím updatem rozhodně neopraví. Vypadá to, že většina chystaných multiplatformních her bude na Xbox One o něco chudší než na PS4. To ostatně potvrdil i Tomáš Blaho, hlavní programátor Warhorse Studios (Kingdom Come: Deliverance).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama