Cliff Bleszinski z Epic Games ještě neztratil naději na lepší zítřky starého železa z Xboxu360. Má prý totiž na víc.
Studio s konzolí pracovalo takřka celý její životní cyklus a praxi ve využití jejich silných stránek tedy rozhodně má.
„S kreativním přístupem a programováním můžete vymáčknout cokoliv z jakékoliv platformy,“ řekl Cliff v rozhovoru pro Edge. „Podívejte se na některá technologická dema. I na slabší sestavě se dá rozběhnout většina současných grafických hitů, jde jen o přístup.“
„Je to jen otázka kódovacího kouzlení, dostatku času a úsilí. Nemohu říci, jak dlouho tu s námi Xbox360 ještě bude, ale pokud bychom plánovali nějakou hru před koncem jeho životní cesty, jsem si jistý, že z něj dokážeme vymáčknout ještě více, než co nabízí teď.“
Něco podobného měl tým na starosti u Gears of War 3. Největším technickým oříškem bylo vymáčknout z Xboxu360 ještě ždibec toho pozlátka, které by třetí díl odlišilo od předchozích. A pokud můžeme soudit, rozhodně se jim to povedlo.