Cliff Bleszinski z Epicu se nechal slyšet, že si konzole od Microsoftu ještě zdaleka nesáhla na svůj limit.
Konzole má už šest let ze svého životního cyklu a my jsme prý ještě stále neviděli to nejlepší, co může nabídnout. Vývojáři toho dokáží vymáčknout mnohem více. To si alespoň myslí hlavní designér Epicu, Cliff Bleszinski, který se o tom podělil v rozhovoru na výstavě E3.
Po předváděčce třetích Gearsů se jej novináři zeptali, zda si myslí, že jsou Gears of War 3 tím nejlepším, co může na této konzoli nabídnout. „Xbox360 je taková puzzle krabička. Musíte přemýšlet, jakým způsobem z ní vymáčknete ještě víc. Je to jako ždímat vodu z kamene,“ odpověděl Cliff.
„Když se podíváte na chystaný Tomb Raider nebo Gears of War 3, jsou to hry, které při vypuštění konzole Xbox360 nebyly možné. Jen tehdy, kdy vývojáři zvládli konzoli ukočírovat a poznat ji, mohli z ní vymáčknout více. A myslím, že je to tak i v současné době.“