Zpět na článek

Diskuze: XCOM 2 – vybroušený diamant?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
22. 2. 2016 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Corvus: Myslím, že na tu první misi se to nevztahuje, jen na ty další, který jsou vedlejší a náhodně generovaný, já mám mód, který prodlužuje limit o 4 kola a taky se mi to na tu první misi nevztahovalo a měl jsem normálně 8 tahů, ale u ostatních už to mám prodloužené.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
22. 2. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má někdo zkušenosti s módem disable timers, který ruší tahově omezené mise? Stáhnul jsem si mód z Nexusu a postupoval dle rady KAM soubory nainstalovat a hned v první misi, kde mám za úkol stabilizovat jádro mi jede odpočet 8 tahů... Kdyby někdo věděl jak na to, budu velice vděčný za rady. Děkuji!

Jde o tento mód: [ odkaz ]

Rada jak instalovat tato: If you wish to install this mod manually, rather than using NMM, add the folder in the zip file to XCOM 2XComGameMods. If you're missing the Mods folder, make one in the XComGame folder.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
15. 2. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

danur078: mě se to líbi i kvůli příběhu , ale konečně slovo chlapa co nepotřeboval cheat jen proto , že ho hra trošku kope do zadku !

danur078
danur078
Level 1 Level 1
14. 2. 2016 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem právě dohrál Xcom 2 a upřímně řečeno jsem dost zklamaný. Hra měla přinést nové možnosti, ale já měl pořád pocit, že v tomto ohledu jej předčil i Enemy Within, který se prezentoval jako datadisk. Příběh byl lepší než v předešlých 2 hrách? Možná tam bylo víc cutscén, ale míra klišé se pohybovala stále nebezpečně vysoko, ale kdo by tuhle hru hrál pro příběh. Hlavní byl samozřejmě soubojový systém a ten nedoznal ŽÁDNÝCH změn a jediné co přidali jako předměty bylo pár nových typů zbrojí a nábojů a na to já říkám LAME. A ještě ta opěvovaná záležitost s concealmentem alias guerilla pasáží, která dle mého nestojí ani za zmínku, protože to jsou sakra partizáni. Ale aspoň na něčem se shodneme. Časově omezené pasáže k Xcomu prostě patří

David Král
David Král
Level 1 Level 1
10. 2. 2016 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O proti 1. dílu "restartu" této série je to docela zklamání. Co se týče druhého dílu, tak se nám tu někdo vys. . l na optimalizaci. Xcom 2 jede na Unreal Engine 3. 5 respektive 3 a to stejně jako předchozí díl. Na to, že to je PC exkluzivita, je to k pláči.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 2. 2016 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ezekiel: Proti tomuhle stylu hry vůbec nic nemám...proč bych jinak zdlouhavě stahoval a pak několik hodin hrál první díl že? Ale prostě mě to vůbec nechytlo, ničím nezaujalo, nebavilo a chvilkama dokonce i frustrovalo. Druhej díl bude asi lepší ale peníze do toho dávat nehodlám po mých špatných zkušenostech s předchůdcem. Pirátit to taky nebudu protože pirátění nesnáším. Takže já půjdu zase o hru dál a vy ostatní si hraní užijte.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
10. 2. 2016 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Nemyslis spise Enemy Unknown? To nahodou bylo velmi povedene.

Ezekiel Santhan
Ezekiel Santhan
Level 1 Level 1
10. 2. 2016 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Každý má rád něco jiného a nejspíše se ti prostě nelíbí/nebaví tenhle styl hry. To však neznamená, že hra nemůže být dobře zpracovaná a zábavná A jak vidíš tak si spíše v té menšině. Což mě i překvapuje, že je někdo "až" tak proti tomu.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 2. 2016 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow 9/10! Čekal jsem tak 3/10 po prvním díle kterej byl tak nudnej že jsem ho po pár hodinách hraní musel smazat. Ještě že jsem ho měl zadarmo z PS+.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
9. 2. 2016 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ThainDegu: Pěkná recka. 👍 To se to panečku čte. Čím to asi bude? Řekl bych, že tady si někdo hru výsostně užil. Popravdě jsem tohle hodnocení čekal a ty si neklamal. 😗

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
9. 2. 2016 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ezekiel Santhan: Moje srdíčko by ten shluk neblahých událostí asi nezvládlo

Ezekiel Santhan
Ezekiel Santhan
Level 1 Level 1
9. 2. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ThainDegu: Ještě, že to stojí nula bodíků ta akce co ?

Já třeba Irona mám, aniž by mi to nějak šlo. Beru vše na sebe i s následky Žádný reload

SedllY
SedllY
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad to brzo vydají i pro PS4. . Rád bych si to zahrál, jednička mě mrtě bavila.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
8. 2. 2016 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ezekiel Santhan Jo ten pocit mooc dobře znám : [ odkaz ]

Lootmaster: A máš tam i Irona?

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super recenze, hrozně se těším až se k tomu dostanu

Ezekiel Santhan
Ezekiel Santhan
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já ani nevím jak to napsat Je to prostě boží! ! ! Mě se ty časové mise líbí, prostě to k tomu "prostředí" patří.

Epické bylo, když jsem osvobodil VIP a během přesunu k Helině přiletěli posili, které mi pořádně zatopili a na poslední kolo jsem tam doběhl s vojákem co měl spolubojovníka na zádech a všechno dobře dopadlo To je pak naprosto k nezaplacení, když je to jen tak tak.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale musím uznat , že je to celekem pekelný a to jsem si nedal zdaleka na nejtěžší ... aspoň mám radost z každé mise bez padlých ...

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Však já ti neberu. Jestli tě to baví, a ostatní, tak prosim. Já proti samotným tahům nic nemám a jak řikám, kdybych musel, tak to s tim hraju. Ty terror mise mi nedělaj problém, ta mise na začátku mi taky problém nedělala (to získání tý jejich poškozený technologie, tušim, že je to hned první mise po tutoriálu, ale nejsem si teď jistej) . Naopak uznávám, že to bylo zajímavý a docela napínavý, protože jsem se k tomu dostal s posledním vojákem v posledním tahu. A neřikám, že by podobná dávka napínavosti nepřišla častěji. Ale něco takovýho bych rád zažíval jednou za čas, což díky tomuhle modu můžu. Pro mě to pak bude výjimečnější a tudíž zajímavější. A mezitím do rukou mapu a můžu si krásně všechno udělat jak chci. A to je pro mě přeci jenom zábavnější. A kdybych někde kempil 30 kol, tak se daleko nedostanu. To si nemysli, že jednou za tah posunu jednotku o jedno pole. Já to hraju úplně normálně jako by tam ty tahy byly, ale když mi to náhodou bude trvat dýl jak 8 kol, tak prostě mám pořád šanci. Ale co jsem teď koukal na Workshop, tak jsem si všiml jinýho modu na timery, kterejch bych asi ocenil víc. Původně jsem něco takovýho chtěl, ale nezahlíd jsem to tam. Až teď. Ve zkratce to počet timerů trochu sníží a neodečítají se, dokud nejsem odhalenej. To by mohl bejt ten zlatej střed co jsem hledal [ odkaz ]

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že tam nebude to otravné, umělé navyšování obtížnosti jako v EU. Tam, když jsem už objevil všechny druhy nepřátel, tak v každé další misi přišel nějaký "elitní" nepřítel. Po čase to bylo otravné. Elitní obrněný muton bylo už trošku podezřelé A když jich tam přišly 2 celé skupinky, tak jsem musel mlátit hlavou do stěny.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
8. 2. 2016 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Hlavně to krásně podtrhuje dojem toho útoku na okupanty

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
8. 2. 2016 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas4400: Jenže v XCOM: EU nebyl problém vojáky rozmístit tak, že díky overwatch jsi byl totálně OP a mohl sis s tím skutečně vyhrát, takže každá mise byla extrémně jednoduchá. Tady je to prostě součástí hratelnosti a i příběhu. Jsi v odboji, takže se nemůžeš promenádovat 30 tahů po nepřátelském městě. Musíš rychle jít splnit úkol a je to. Dokonce ani nemusíš zabít všechny nepřátele.

Hra je díky svému hektickému tempu více založena na taktice a strategickém uvažování, kdy musíš přemýšlet nad hodně věcmi - splněním úkolu, zabitím nepřátel, případně i doběhnutí na místo odletu nebo sebrání věci z padlého nepřítele. Zvýšení obtížnosti ti ale stále neposkytne ten stejný zážitek, jaký bys měl, kdybys to hrál s tím časovačem. Pro mě je tohle něco jako trainer (nebo jak se to píše ) , který ti ulehčí hru. A to nehraju vůbec strategie a ani taktické hry. Dokonce by se dalo říct, že jsem je začal hrát až minulý rok v listopadu, a to právě XCOM: EU.

Chápu, že si lidi hry upravují a osobně proti tomu nic nemám. Dokud to nezasahuje do něčeho, co je jádrem celé hry. A tohle bezesporu je. A těch osm tahů v některých misích bohatě stačí. Nevím, ale to už se rovnou můžeš vrátit i k předchozímu dílu a mělo by to větší smysl. Tahle hra prostě prošla vývojem a brát z ní jeden z jejich základních herních mechanismů je fakt blbost.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
8. 2. 2016 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lepší je mód, který jen prodlouží časové mise o 4 kola, většinou to dohraju, tak, že bych tu misy dal i bez toho módu, ale aspoň se s tím módem necejtím tak časově zatížen, ale je mi jasný, že později ve hře to může i s tím módem být trochu složitější, aspoň teda na commander obtížnosti, na kterou to hraju.

Jan Kalný
Jan Kalný
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Každému podle jeho gusta. Mně by časování vyhovovalo víceméně tak, jak tomu bylo v případně EU. To znamená třeba jen v těch terror misích (a podle popisu modu jsou tam i nějaký UFO mise, ke kterým jsem se ještě nedostal, takže nemůžu posoudit) a výjimečně třeba i příběhově opodstatněný (jako v případě začátku hry) .

Jsem strašně rád, že konečně přidali nějakou formu stealthu. Konečně si můžu rozesadit jednotky tak jak chci a ve správnou chvíli prostě zaútočit a způsobit velký škody. Ale ty tahy mi tohle naopak kazí. Já sem prostě rád s vědomím, že jdu do mise, mám úkol a musim ho splnit. Kdy, jak, jak rychle... To už je na mě. Kdybych musel, tak bych to s tim (bez modu) hrál. Problém by mi to nedělalo. Nejspíš by mi vadilo, ale neměl bych s tim takovej problém. Jenže nemusim a hru si takhle užiju víc. A radši budu mít potenciálně tu hru snazší (přičemž není problém si jako kompenzaci nahodit vyšší obtížnost, což mimochodem autor modu doporučuje) a zábavnější, než těžší ale pro mě míň zábavnější. A v mým případě je tohle priorita.

EDIT: Já se to nesnažim nijak bránit způsobem "vůbec nic to nemění". Mění. Ale jako PC hráč si ty hry prostě upravuju tak, aby mi vyhovovaly. Strategie často nehraju, takže pro mě je ta hra výzvou i zábavou i na tu střední obtížnost. Zvlášť, když si k tomu sednu jednou za čas. Jenom teď je ta "zábavnost" o kus vejš.

tbno
tbno
Level 1 Level 1
8. 2. 2016 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: OK, ty by si si neužil, ja zasa áno. Tak ako som si to užil napr. pri Ufo: EU, JA 2, či Xcom: EU...čím netvrdím, že vypnutie pri Xcom 2 je zrovna riešenie, ale to už som písal nižšie...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
8. 2. 2016 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Honzas4400: Zajímalo by mě, kde si myslíš, že by ty časovače byly potřeba a kde ne. Podle čeho bys to rozdělil a jak to vůbec poznáš? Protože dle mého názoru je tvůrci chtěli v každé z těch misí, kde jsou, takže jejich odstranění, byť v jedné jediné misi, sníží jak kvalitu tvého požitku z hraní, tak taky něco ze samotné hratelnosti.

Lidi, ten limit tam je z nějakého důvodu. Díky němu tam neustále nekempíte, ale musíte více přemýšlet nad tím. Takticky uvažovat. Každý z vás dokáže vymyslet výbornou strategii, když na ni má neomezený počet tahů. Ale co když máte jen osm tahů a musíte stihnout doběhnout na druhý konec mapy a zde zlikvidovat nepřítele, přičemž v cestě máte ještě pár dalších nepřátel? Budete muset více přemýšlet. Tohle je jen prostá berlička, která bere celkem hodně z hratelnosti té hry a vy sami se tak ochudíte o něco, co tam prostě mělo být. To si rovnou stáhněte mód, který odstraní i časy z mapy světa, zničení předmětů a délky výzkumů a stavění, protože na to taky máte omezený čas a ne volnost

Reklama
Reklama