Šéf studia Team Ninja, Yosuke Hayashi, řekl v rozhovoru, že je sám živoucí důkaz toho, že se z hráčů mohou stát velmi slušní a úspěšní lidé.
Hayashi potkal herní průmysl už ve druhém ročníku základní školy a na své cestě za vedoucím vývojářem dokázal, že mohou hrající děti vyrůst nejen do slušných, ale také úspěšných dospělých lidí.
„V té době všichni říkali, že děti, co hrají videohry vyrostou ‚špatní‘,“ řekl Hayashi v poslední epizodě pořadu Iwata Asks. „Hry hraji odnepaměti a je mi 31 let. Byl bych rád, kdybych mohl posloužit jako důkaz, že můžete být úspěšní, i když hrajete videohry.“
Ačkoliv Hayashi nikdy nezaváhal na své pouti k vedení velkých projektů (kterých se ujmul už ve věku 27 let), jako dítě nevěděl, co za videohrami stojí.
„Napřed jsem si myslel, že videohry jen padají z nebe,“ řekl Hayashi. „Tehdy jsem ještě nevěděl, co to obnáší. Nyní ale vidím práci na pozadí videoher, zážitek vývojářů chcete-li. Poté už to pro mě bylo životně důležité. Během vývoje titulu žijí vývojáři tou kterou hrou. Je to umělěcký zážitek.“
Zatím poslední titul studia byl Dead or Alive: Dimensions, 3DS odnož slavné série bojovek.