Marketing se CD Projektu RED vyplatil, za poslední týden si hru objednalo dalších půl milionů hráčů.
Dnes vyšel dlouho očekávaný Zaklínač 3, který je pro CD Projekt RED historickým úspěchem. Přesně tak nazval současnou situaci generální ředitel polského studia. Ten se pochlubil, že po celém světě si příběh Geralta předobjednalo 1,5 milionů hráčů. To je o půl milionů více, než uváděli tvůrci minulý týden.
Znamená to, že se CD Projektu RED marketing vyplatil, minimálně dokázal přesvědčit další půl milionů hráčů, aby si Zaklínači 3 předobjednali.
„Před týdnem jsme oznámili, že po celém světě si Zaklínače 3 předobjednalo milion zákazníků. Za posledních sedm dnů se toto číslo zvýšilo na více než 1,5 milionů. Je to pro nás historický úspěch,“ řekl Adam Kicinski v rozhovoru pro polskou stránku Money.pl.
Zaklínač 3: Divoký hon vyšel s českými titulky ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Reklama na Zaklínače 3 ve světě
V posledních týdnech jsme byli svědky masivního marketingu, kdy jsme viděli nové obrázky a zejména gameplay videa. Reklamě se nevyhnul ani reálný svět, na Geralta mohou lidé narazit v americkém New Yorku, Číně nebo v polských novinách.
V sídle CD Projektu RED se dokonce zastavila i Ewa Kopaczová, předsedkyně vlády Polska, která vývojářům pogratulovala k úspěchu a poděkovala jim, že ve světě dělají Polsku dobré jméno. Přirovnala je k moderním velvyslancům. Podobný názor měl také prezident Bronislaw Komorowski. Kopaczová dostala od tvůrců sběratelskou edici, prezident potom dvě sběratelské edice, jednu má předat Baracku Obamovi, prezidentovi USA.