Podle současného šéfa značky byli vývojáři příliš ambiciózní.
Usazení Vince Zampelly do křesla šéfa značky Battlefield bylo jasným znamením, že se chce EA posunout dál a soustředit se především na budoucnost největšího konkurenta Call of Duty. Zampella nepříliš povedený Battlefield 2042 samozřejmě reflektuje, tentokrát v rozhovoru pro magazín Barron's (v přepisu VGC).
„Myslím, že se jen trochu vzdálili tomu, čím Battlefield je,“ říká na adresu nepříliš povedeného titulu spoluzakladatel studií Respawn a Infinity Ward, „pokusili se udělat pár věcí, které byly možná příliš ambiciózní: zvýšit počet hráčů a podobně. Myslím, že nevěnovali dost času tomu, co z hraní dělá zábavu.“
„Ve své podstatě to není špatný nápad. Směr, kterým byli nastaveni, a způsob, jakým hru tvořili, jim prostě neumožnily najít to nejlepší možné řešení,“ dodává.
Zampella se ujal správy nad značkou v prosinci loňského roku po neúspěchu Battlefieldu 2042, kterému jsme v naší recenzi udělili podprůměrné hodnocení. Ačkoli se na hře stále pracuje, v současnosti se už rýsuje strategie značky pro následující roky.
„Je to zcela nová struktura,“ říká Zampella, „dáváme dohromady několik studií. Spojujeme ty nejlepší talenty a dáváme jim čas, aby mohly vytvořit něco úžasného.“ K tomu má napomoci i nově založené studio Ridgeline Games, které se bude věnovat příběhu.