Martinové probírají dojmy ze hry samotné i všeho okolo ní.
Podrobný obsah epizody:
- Nejnáročnější týden
- Rekordní zájem hráčů
- Akcie CDPR
- Marketing hry před vydáním
- "Já si nepamatuju, kdy se lidi naposledy takhle těšili na nějakou hru."
- Odklady hry
- Krabicové hry nejsou mrtvé
- Dojmy Martina Schovance z hraní
- Půjčovna masa
- Sex
- The Expanse
- Shrnutí dojmů Martina Schovance: svět, ovládání a příběh
- Složitost hry
- Přeplácanost hry
- Uškodil hře příliš dlouhý vývoj?
- Neustále zvonící mobil
- Problém systemických her a srovnání s Kingdom Come: Deliverance
- Otevřenost bojového systému
- Nelineární příběh je základem RPG zážitku
- Kariéra žoldáka
- Vliv výběru postavy
- Dialogy nešustí papírem
- "Odehraješ deset hodin hry a pak začne ten příběh."
- Johny Silverhand
- Čip v hlavě
- Zhodnocení celkové kvality příběhu
- "Nejlepší příběhový moment není v hlavním příběhu."
- Technický stav hry
- Jak se recenzují hry bez Day 1 patche
- Hra je do/hratelná, ale zážitek je kompromitován
- "Měli to ještě odložit."
- Závěr: C77 připomněl význam videoher
- (Roz)loučení
Jako obvykle, podcast můžete shlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, na iTunes a dalších.
[sc name="podcast" url="https://anchor.fm/zing-podcast9/embed/episodes/Hodnotme-Cyberpunk-2077---Zing-Podcast-20-enm5pk" ]