Nové konzole nehrají podle starých pravidel.
Martinové si povídají o proběhlé prezentaci hlavních her pro nový Xbox a komentují dopad na celkový stav konkurenčního boje jednotlivých konzolí.
Podrobný obsah epizody:
- Postupné odhalování nového Xboxu a jeho her
- "Microsoft dělá vše pro to, aby Xbox zabil"
- Kinect z pohledu hráčského a z pohledu obchodního
- Směřování k digitální budoucnosti a cloudu
- Dějepisná vsuvka: Vzestup a pád Xboxu
- První Xbox: "Tohle je americká konzole, na střílečky, sporty a závody"
- Xbox 360: První HD konzole, navíc s pořádnou online podporou a snadná na vývoj
- Být první na trhu je zásadní
- PlayStation 3: "Udělali ho pozdě, udělali ho drahý a udělali ho složitý na vývoj"
- Xbox One: "Budoucnost hraní na konzolích je samozřejmě na Xboxu a vypadá takhle"
- A potom přišel Phil Spencer
- Velký potenciál
- Avowed: Skyrim od Obsidianu
- Everwild: Zelda na steroidech
- Medium: Paranormální detektivka
- Svatá trojice Xboxu: Halo, Fable, Forza
- Kam se podělo logo Xbox One?
- Ukázali hry, které nejbližší dva roky nevyjdou
- Hra, na které stojí letošní vánoce Xboxu: Halo Infinite
- Halo bylo vždy vizuálně stylizované
- Prioritou je hratelnost
- Ale ne, nevypadá to hezky
- Soft (?) Reboot
- Kde je Cortana?
- "Věřím, že se to bude dobře hrát"
- Co trápí vývojáře Halo Infinite?
- Nepočítejte se sedmým dílem Halo
- Xbox Game Pass
- Destiny versus Halo
- Konec války konzolí
- Nové konzole zahájí zlatou éru herního průmyslu
Jako obvykle, podcast můžete shlédnout na Youtube nebo poslouchat na Spotify, iTunes a dalších:
[sc name="podcast" url="https://anchor.fm/zing-podcast9/embed/episodes/Konec-vlky-konzol---Zing-Podcast-7-eheg0v" ]