Studio odhaluje své plány do budoucna, především co se pohybového ovládání Kinect týče. Máme se těšit na jeho bohaté využití.
Na to se má Ubisoft zaměřit především v úspěšných sériích jako Assassin´s Creed, Splinter Cell, Prince of Persia nebo Ghost Recon. Tato zpráva putuje od studia především poté, co se Ubisoft stal vedoucím vývojářem titulů pro Kinect. Jeho hříčky Your Shape: Fitness Evolved, MotionSports a Fighters Uncaged byly zdaleka nejoblíbenější.
Využitím Kinectu ve světových značkách se chce studio ještě více uchytit na pozici vedoucího týmu na trhu. „Brzy integrujeme Kinect do některých našich nejúspěšnějších sérií,“ řekl Geoffroy Sardin z Ubisoftu v rozhovoru pro MCV. „Myslím, že můžeme nabídnout Kinect verze všech značek, co máme, ale je to především na produkčním týmu. Nemohu zatím nic oznámit, ale budeme mít něco pro všechny.“