Další detaily o Metal Gear Online
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Novinka Další detaily o Metal Gear Online

Další detaily o Metal Gear Online

Jan Kalný

Jan Kalný

5

Na oficiálních stránkách se objevily nové a zajímavé detaily o herních módech, mapách a několika dalších věcech, včetně řady nových screenshotů. <strong>+ informace o prvním DLC.</strong>

Reklama

Včera jsme se konečně mohli poprvé pořádně podívat na PvP multiplayer Metal Gear Online a nyní tu máme další várku detailů. Konami na své stránky přidalo řadu zajímavých věcí, které něco málo prozrazují o různých věcech.

V první záložce vidíme popis misí (tzn. herních módů), které jsou zatím oznámené. Jde konkrétně o Bounty Hunter, Cloak and Dagger a Comm Control. Ačkoliv už víme, o čem Bounty Hunter je, zbývající dva herní módy byly záhadou.

Naštěstí se Konami podělilo o jejich popis. V Cloak and Dagger bude cílem jednoho týmu ukrást Data Disc a nahrát jeho data, než uplyne čas. Druhý tým jim musí za každou cenu zabránit v jejich konání. V tomto případě se dá tento herní mód přirovnat ke klasickému Capture the Flag, kde vlajku musí ukrást pouze jeden tým, zatímco druhý jí musí hlídat.

Třetím módem je Comm Control, ten se naopak dá přirovnat ke Spy vs. Mercs ze série Splinter Cell, případně klasičtějšímu Domination z Call of Duty nebo Rush z Battlefieldu. Tým útočníků musí být blízko tzv. „Comm linků“ a stáhnout z nich důležitá data. Tým bránících hráčů jim v tom musí samozřejmě opět zabránit.

V další záložce máme samotné mapy. Těch oznámených (a snad to nejsou všechny) je zatím pět.

Jade Forest – vnitrozemí africké přírodní džungle s vesnicemi v dezolátním stavu.Red Fortress – sovětská vojenská základna v Afghánistánu s výhledem na okolní pustinuGray Rampart – přehrada a její okolí. Mapa obsahuje dva regiony na každé straně řeky, které propojuje most a přehrada.Amber Station – přístavní plynová rafinérie. Mapa obsahuje řadu několikapodlažních strukturBlack Site – nechvalně proslulá americká základna devět let po událostech Ground Zeroes.

Třetí záložka nám krátce popíše samotné třídy postav. Bohužel jsme, kromě řady tématických obrázků, nic jiného nezískali.

To se ale změnilo se čtvrtou záložkou, obsahující několik tipů a menších vysvětlivek, jako je například fungování unikátních postav. Pokud je to v samotné hře nastaveno, jeden náhodný hráč z každého týmu dostane do svých rukou unikátní postavu, která obsahuje zajímavé schopnosti a zbraně a samozřejmě je celkově silnější. Kromě už známého Ocelota a Snakea jsme se bohužel nedozvěděli o dalších. Ale které byste rádi viděli?

A teď k těm opravdu novým věcem – schopnostem. Ve hře si budete moci k vaší postavě přidat schopnosti, které, alespoň to tak zní, fungují podobně jako perky z Call of Duty. Každá ze schopností má navíc tři různě úrovně.

Další věcí je menší popis „buddy“ systému. Jak bylo možné vidět na videu ze včerejška, s některým z hráčů se můžete spojit a vytvořit mezi sebou jakési přátelství. Kromě toho, že pomocí ikonek vidíte, co vás přítel dělá a kam kouká, se také postupně zvyšuje vaše přátelství v podobě procent. Pokud dosáhnete 50 %, budete se moci vedle něho respawnout. A pokud máte 100 %, budete si moci vzít „E-RD Wormhole Gen“ a teleportovat se k němu.

Do třetice tu je vyslýchání. Pokud někoho chytnete, budete ho moci vyslýchat a automaticky (pokud se výslech podaří) se vám objeví lokace nepřátel, které uvidí i vás přítel.

Na čtvrtém místě je tu systém hmotnosti a mobility. Různé zbraně a vybavení něco váží. Čím těžší jste, tím jste zároveň méně mobilní, a tudíž pomalejší. Což je rozhodně špatná věc, pokud chcete být hbitými špióny.

Během vašeho hraní také budete získávat zkušenosti v závislosti na tom, jak jste si vedli, přičemž si také budete odemykat nové levely, díky kterým se dostanete k dalším zbraním a novému vybavení.

A v neposlední řadě je tu systém party. Když jsou hráči v jedné skupině, mohou se připojovat ke stejným hrám. Do „Party Menu“ se dostanete z „Freeplaye“. Což zjevně dokazuje, že se budeme moci někde volně poflakovat, než se přímo připojíme do hry.

A na úplném konci se také můžeme dozvědět, naneštěstí, že hra nebude podporovat cross-platformní hraní. To znamená, že pokud máte například PS4, tak si nezahrajete ani s kamarádem na konzolích Xbox, ani s kamarádem co má PS3.

Podle oficiálních stránek už také víme, že Metal Gear Online na PC skutečně vyjde až v lednu příštího roku, což z minulého videa nebylo úplně jasné.

První DLC nabídne několik obleků

Letošní TGS je pro Metal Gear opravdu plodné. Kromě řady detailů o Metal Gear Online se k nám dostaly i informace o prvním DLC. To je silně tématicky založené na Metal Gear Solid 3.

Nečekejte ovšem žádné mise nebo zbraně. Jde pouze o obleky, skiny a kostýmy. A to konkrétně dva pro vašeho koně, dva pro ženské postavy inspirované obleky The Boss a EVY, dva obleky pro pány a jeden pro džentlemana v podobě smokingu.

Zatím ale nebylo oznámeno datum vydání ani cena.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama