<strong>AKTUALIZACE. </strong>Sony na výstavě v Londýně konečně odhalilo nástupce sci-fi akce Warhawk. Akční střílečka Starhawk k nám dorazi exkluzivně pro PS3<strong> + premiérová galerie a záběry ze hraní</strong>
Aktualizace: Venku je nyní i první trailer ke hře.
Původní zpráva
Starhawk vyvíjí studio LightBox Interactive a měl by se objevit na trhu někdy v roce 2012, přičemž na rozdíl od předchůdce, který ke krabicové verzi přidal i digitální distribuci nalezneme Starhawk pouze v obchodech.
To ale není jediná věc, která se mění. Starhawk potěší hráče především plnohodnotnou singleplayerovou kampaní, kterou původní titul postrádal. Vrátí se samozřejmě i nabušený multiplayer, který udělal celé značce jméno. Vžijeme se do role Emmetta Gravese, horníka dolujícího minerál zvaný Rift na okraji známého vesmíru. Vzácné účinky tohoto minerálu jej však proměnily v superbijce. Nepřáteli nám budou mutanti. Kdysi lidé, na které bohužel Rift zareagoval trochu jinak a ti tak nedobrovolně podstoupili menší plastiku. Graves má však kromě přežití na srdci i hledání svého ztraceného bratra, který je navíc vůdce zmutované rasy Outcast.
Titul by měl nabídnout hráčům pocit Divokého západu ve vesmíru. Úrovně jsou obrovské, rozlehlé a navržené specificky pro přizpůsobivé hraní s AI, která reaguje na počínání hráče a neustále mění strategii. Hratelnost ale nyní trochu odbočuje k RTS žánru, především díky vychytávce zvané Build and Battle. Jak hráči zabíjejí nepřátele a bojují o život, sbírají zdroje, které mohou pro změnu utrácet za různá stavení, jež vám zhodí z oběžné dráhy. To zahrnuje různé stěny, ocelová vrata, přistávací dráhy či automatické palné věže. Vše ale může samozřejmě být zničeno.
Z multiplayerové strany se dočkáme zápasů až o 32 hráčích, online i offline kooperace ve čtyřech hráčích a nakonec i kooperaci na rozdělené obrazovce. Hra bude podporovat turnaje, online žebříčky, klany a dodatečné seznamy přátel a osobních zápasů. Nechybí ani kalendář komunitních akcí a plány na Starhawk aplikaci pro mobilní operační systém Android.
Je však Starhawk budoucností RTS?
„To je silné slovo,“ řekl Dylan Jobe, vedoucí studia, v rozhovoru pro Eurogamer. „Jsem do Starhawku blázen a mám rád RTS hry. Spousta akčních her s prvky RTS stála za houby, protože se jednalo o vývojáře strategií, co se dali na akční střílečky.“
„Něco, co jsme vývojářům říkali vždycky bylo to, že stavění a RTS prvky musí ve Starhawku být stejně zábavné, jako mačkání spouště. Musíte si říkat ‚střelím tě, dostanu tvou energii, postavím více věcí, abych tě mohl střelit znovu‘.“