(Odpoveď na zaslaný link od vás) Heh, si děláte srandu... vždyť to není vůbec objektivní, článek na stylu "may be", který je půl roku starý a navíc obsahuje člověka s názvem #Derek Smart, který kritizuje Star Citizen už od jeho vzniku a hledá všelijakou špínu, aby na tom vydělal (nebo má nějaké psychycké komplexy vůči projektu, co já vím) .
Jasně, dá se říci, že SC je velká ruleta stejně jako Bitcoin a zase nechci bůhvíjak stát za CIG, protože jim fakt všechno hrozně moc trvá a dělají vše zbytečně na třikrát. Nicméně patch 3. 0 už je v PTU, který také vesele hraji a hádám že do vánoc bude venku.
cca 40gb, máš tam hangár, multiplayer sobouje/závody na 2 mapách, coop přežívání a možnost se pohybovat pěšky na jedné planetě po omezeném prostoru (městská část) s jinými hráči.
Hra je ještě hodně neoptimalizovaná, tak pokud máš slabší stroj, tak to nemusí zvládnout.
Když už je tu debata o The Escapist, netýká se to náhodou nějaké té aféry od pana Smarta, který svým chováním mi přijde jako naprostý debil?
Ono, kdyby to byl kterýkoliv jiný člověk, než Chriss Roberts, tak bych tomu, co se psalo The Escapist možná i začal věřit. Jenže já od Chrisse Robertse hrál jak Wing Commandera, tak Freelancera a viděl jsem i jeho film, co režíroval a ikdyž toho možná nasliboval hory doly, je to muž činu, který se věnuje vesmírným scifárnám celý život a nevidím žádný jiný důvod, proč by si měl něco vymýšlet nebo něčeho nedoáhnout. Projekt dokončí tak jako tak, to je jisté a věřím že to nakonec bude veledílo, co tu ještě nebylo.
Celkově mi přijde nejvíc problémové to, že jsou až příliš sledovaní a volně přístupní (což většina herních studii si drží v utajení vývoj hry až do samého konce) . Každý si může prohlédnout, v jakém stavu hra je, což nahrává těm, kteří o vývoji hry ví úplný houby a hned začnou rejpat, že je hra zabugovana, nevyvážená apod. Samozřejmě že mají naprostou pravdu, hra je zabugovaná příšerně, neoptimalizovaná, omezená a co já vím co ještě. Jenže taky nese status "ve vývoji", takže to co hrají není finální produkt, takže kritizovat něco takového veřejně mi přijde jako naprosté idiotství. Kdyby hra byla v tomto stavu i po vydání, tak neceknu, ale řešit to tímhle způsobem mi přijde absurdní.
Tak, když si to tak vemete, tak hra je ve vývoji cca 2 roky. Není ani v beta fázi, tak momentální gameplay je neoptimalizovaný, zabugovaný, animace nedokončený, ale i tak přes to vše to vypadá nádherně a vývojáři každý den sypou novinky, co už ve hře mají uděláno. Je jasné, že nebudou dávat updaty do hry každý den, protože je to náročný proces a raději to vše udělají naráz při nějakém velkém patchi. Tohle stále většina lidí nechápe a pak nadávají, že se to nedá hrát na jejich stroji.
Byl bych raději, kdyby spíš pořádně zakončili příběh Sheparda. Pořád mám v ústech tu pachuť z první verse hry a EC tomu jen přidalo oblbujicí vysvětlení o vlkovi a koze.
Myslim, že dělat mapy zase v Thereránu je chyba. V singlu to byli nejnudnější časti kampaně. MP mapy The Bazar nebo noční útok na Teherán jsou taky příšerné, nudné, nebalancované, bez detailu.
To je blbost. Údaje o Omeze mohou být na disku, ale to neznamená, že BW ji už mělo celou hotovou. Mohli si tam udělat prostor v databázi a přidat tam texty, aby si do budoucna usnadnili práci, ale svět jako takový rozhodně hotový neměli.
Dobrý příklad může být i třeba WoWko, kde Blizzardi mají uzavřené, nedokončené lokace, které byly sprovozněny až po dalších datadiscích. Důvod je prostý... nestíhaly. Takže žádná aférka.
Musim rict, ze to neni uplne to, co jsem cekal , ale uspokojilo me to. Takze jsem i rad, ze vetsina dejovych der byla zacpana... Ale co se mi fakt libilo na EC, tak soundtrack a muj Shep pred beamem