Strec: Jedná se o mód, který jsem již v tomto vlákně poskytoval v rámci odpovědi na otázku uživatele L8ck3. Přesněji se pak v dostupných souborech jedná o KNG_MHM_WildHuntHorse_v1. 11. Jak již jsem psal v předešlém příspěvku, pokud máš zmiňované problémy s černým koněm, nebude tento mód řádně použitelný, dokud tato chyba bude ve hře přítomná. Každopádně za zkoušku nic nedáš a jednoduše si vytvoř v hlavním registru hry složku „Mods“ překopíruj soubory z WinRaru do ní a ve hře vyzkoušej v Bělosadu, kde mód funguje bez problémů. Ne každému sedne tento mód, jelikož vypadá velmi těžkopádně a pak není jednoduššího řešení než ze složky „Mods“ příslušný register odstranit a jet dál bez něj.
Strec: S teorií rychlého cestování se pracuje jenom proto, že byla chyba ve většině případů skrze cestování rychle identifikovatelná. Napříč tomu nejsi jediný, kdo tuto chybu nahlásil i vzhledem k ne relevanci k rychlému cestovaní a díky tomu se můžeme domnívat, že rychlé cestování není jediným signifikancím jmenovatelem dané chyby, podobně jako není signifikantním příčina přítomna pouze v rozšíření Srdce z kamene. Tento problém je hlášen napříč tomu, zda je rozšíření ve hře přítomno nebo ne, a dokonce napříč tomu, zda se jedná o normální hru nebo NG+. Nejpravděpodobnější je, že chyba v kódu koně a to co na ní má vliv může být vícero faktorů. Zajímavé je na této chybě, že adresuje jiný model koně a pokud sundáš většinu výstroje tak kůň má stále přítomnou přezku okolo břicha, což odkazuje, že se jedná o model adresovaný nějaké NPC postavě, Já sám jsem touto chybou také ovlivněn a černého koně mám trvale ve všech regionech kromě Bělosadu. Sám používám model Wild hunt horse: [ odkaz ] Díky této chybě je, ale nepoužitelný. Tato chyba není opravdu něco, kvůli čemu by si člověk musel trhat vlasy a kéž by všechny chyby ve hrách byly tak nicotné. S těmito chybami se pracuje velmi rychle a můžu s naprostou jistotou říci, že v následujícím patchi bude opravena.
L8ck3: Mohu se zeptat? Pokud ti jde opravdu jenom o barvu koně nebo jeho vzhled, proč nevyužiješ nějaký mod, který tuto změnu již dlouhou dobu poskytuje? . Asi nejpoužívanější je od 1. 04 tento: [ odkaz ] Poskytuje základní černou a bílou verzi, ale pokud chceš nějakou specifickou barvu jako růžovou nebo fialovou, je možné je do modu jednoduše dopsat. Ostatní mody ti klidně poskytnout skin na zebru nebo puntíkovaného koně. To už je jenom na tobě…
witcherrr: Myslím si, že Mrkrikajs tady není od toho, aby tě poučoval o něčem, co si můžeš najít sám. I obyčejná wikipedie ti může dát základní vodítko a vyvrátit tvé chybné tvrzení: [ odkaz ] . A myslím si, že člověk nemusí být ani nějakým velkým herním odborníkem, aby si vzpomněl na Borderlands, Alpha Protocol nebo Demon's Souls.
to Lynch: tady bych se chtěl Overkillu zastat ač mám sám určité výhrady k dlc politice některých herních společností. Ze sumativního výběru různých herních periodik a herních info-webů se může zdát, že overkill vydává velmi často placená dlc s herním obsahem, ale pro zasvěceného hráče tomu tak není a pokud jdeš do hloubky tak zjistíš, že s vydáváním free obsahu předčí mnohé jiné. Podíváme-li se například na poslední měsíc a půl, dostáváme neplacená dlc jako jsou John Wick, old Hoxton ze zbraní pak například Chicago Typewriter Submachine Gun a z Heistu pak White Xmas, Art Gallery, Hoxton Breakout a to se nezmiňuji ani o dodatečném obsahu v rámci crimefestu, halloweenu a dalších projektů. Pokud se pak podíváš na placená dlc, která obsahují Heisty, dostaneš The Diamond a Hotline Miami s jejich příslušným dodatečným obsahem jako jsou masky a zbraně. Co se týká placený Heistů v rámci overkillu je nutné přiznat jedno velké plus na které se tak trochu pozapomíná a to je, že se kdykoliv můžeš připojit k někomu kdo vlastní placené Heisty, aniž bys ty sám tyto placená dlc musel vlastnit a to nejen v rámci přátel, ale i na publicu. Nějak jsem si této možnosti v rámci jiných MP her (s příslušným placeným dlc obsahem) nevšiml. Abych to nějak uzavřel, použiji UPD srovnání, které v komunitě payday 2 již proběhlo. Co se týká placených heistu, tak jsou celkem 4 balíčky (7 Heistů) , free heistů je pak také 7. Doprovodným obsahem (masky a zbraně) pak placený dlc vedou (masky: free-11/pay-37, zbraně free-7/pay-30) . Nakonec se pak samotná cenová relace placených dlc pohybuje kolem 55euro (nezahrnuje žádnou slevu v rámci steam slev a je bráno s jejich počáteční cenou) . Neobhajuji dnešní politiku dlc, ale svým předešlým vyjádřením se spíše stavím na stranu, že je nutné se na věc dívat trochu více do hloubky, než ze samotných prezentovaných střípku sestavovat negativní mozaiku o nenasytnosti dnešního herního průmyslu. Overkill s takovýmto přístupem ke komunitě není jediný a je tomu tak dobře… Přeji všem krásné prožití vánočních svátků
Skapco: Asi každý, kdo původní hru nevlastní nebo ji neměl možnost hrát, a to ještě nepočítám fanoušky serie nebo samotného titulu, kteří původní hru na konzole nebo PC vlastní, ale rádi by si ji zahráli znovu i na nových OS a v prostředí steamu a své kolekce. A první reakce na steamu tyto předpoklady jenom potvrzují. .
to hRDLA: Co se délky dlc týče, tak se odvíjí od obtížnosti na které hraješ, ale v podstatě se celé dlc dá dohrát v rozmezí 15-20min. Kdo hrál SR3 tak ví že expirace jednotlivých dlc je velice malá. Proto doporučuji stejně jako v případě SR3 a jeho dlc, počkat na velké množství dlc, pak ve slevě na steamu zakoupit a hru zahrát ještě jednou s dodatečným obsahem. Co se týká samotného dlc Enter the Dominatrix, považuji ho za jedno z nejslabších dlc s ohledem na předešlé dlc pro SR3, přesto i přes jeho chaotickou stránku má v sobě velkou míru "šílenosti"a zábavnosti typickou pro SR4. V jednoduchosti pro fanouška SR3 a SR4 je toto dlc nutností, a pro ostatní možná další důvod jak si do SR4 ještě jednou rýpnout nebo ho naprosto ignorovat.
Marek Tvrdy: Za můj způsob vyjadřování se omlouvat v žádném případě nebudu a to platí i pro nároky na jeho změnu. Můžete brát můj způsob vyjadřování, jako důsledek určité pracovní deformace. Jinak co se týká sporu ohledně určité formy klamavé reklamy, je zde mnoho názorů a odborných expertíz, které se k této problematice vyjadřují. Přesto klamavá reklama nikdy nebyla prokázána. Vámi zmiňované vrácení peněz nebylo a není tak jednoduché. V prostředí originu o formě náhrady ani způsobu jednání nemám žádné bližší informace, ale co se týká Amazonu, jako obchodního zprostředkovatele a řetězce, tak byly náhrady poskytovány jen částečnou refundací. Sám Amazon, své kroky reprezentuje především postojem, že za kvalitu produktu odpovídá sám vydavatel. Pokuste se v prostředí Amazon něco reklamovat, sám uvidíte, že jde v mnoha případech o nadlidský výkon. Jinak se naprosto ztotožňuji s Vaším postojem k CDProjektu a v mnoha případech této herní společnosti vděčím za nezapomenutelný herní zážitek, ale také za inspirativní přístup ke své spřízněné komunitě. Jinak přeji všem členům realizačního týmu překladu, ale také členům a adminům mass effect centrály, mnoho úspěchů ve zkouškovém období a pokud již mají za sebou, tak se budu těšit v prostředí obnovené stránky mass effect centrály.
Marek Tvrdy: Tady společnost, která své díla a jejich povahu braní obraty k umělecké svobodě ve vztahu k fanouškovské reflexi, a jež sama sebe kategoricky povyšuje s vývojářské a tvůrčí sféry do pozice umělecké, je dnes a tímto způsobem limitována datovým limitem samotného Xbox Live a to bez jakéhokoliv rozhořčení. I když tyto účelová propagační klišé, které zastírají jistý tlak EA na dokončení nastalého problému, přijímám jen s velkým sebezapřením, je zde otázka zda vůbec už ze svého záměru mělo být Mass Effect 3 dlc Extended Cut, něčím více, než účelovou záchranou do budoucna zhodnotitelného produktu. Dílčí integrovatelnost defragmentovaných částí je podstatou dlc, je tedy bezesporu nutné se vzdát představy, že dlc Extended Cut je svou velikostí limitován pouze díky jeho možnostem distribuce. Jinak se také přidávám s poděkováním celému realizačnímu týmu, který pracoval na češtině pro Mass Effect 3
Chápu tedy dobře, že 1, 9 GB obsahu, bez znalostí její povahy, je dostatečnou náplastí na zlořečené davy fanoušků. To pak CD projekt musí být pro mnohé bohové. Já 1, 9 GB nepovažuji za něco natolik obdivuhodného, a s ohlédnutím na segment BIOWARU, který se práci věnoval, to spíše považuji za něco dosti směšného. Nebudu brát nikomu vyhlídky dobrého zítřka, ale pro mě samotného je to, s ohledem na Bioware blog, v mnohé spíše spojeno s negativním pohledem na dnešní oznámení.
Tahle informace mi dneska docela rozsekala, a tvrzení, že: "přídavek bude mít 1, 9 GB, což je na něco takového dost vysoké číslo", mně jěště více dodělala.... .