@Daniel
Uf, ještě že lidi kterým vadí nutnost vytvoření 3rd party účtu pro hraní něčeho nikdy nepotkám v HD, jaká to škoda. Pokud je tohle důvod proč nepořídit výbornou hru tak jseš na hlavu. Děláte jak kdyby HD byla první hra v historii gamingu která vyžaduje 3rd party účet. (Beru ten argument že PSN není podporované v každé zemi, to musej nějak vyřešit, ale jinak pláčete nad kravinou jak 5 letý děcka)
Tahle hra neskutečně překvapila, zatímco všichni chytaj fakový pokémony v Palworldu, s kamošema jsme pořídili Enshrouded a strávili na tom doslova celej víkend, a po víc jak 30 hodinách musím říct, že je to moc dobrý. Takovej Valheim v hezčím grafickým kabátku a víc RPG prvkama. Z dostupný části hry nám toho zbývá ještě spousta, a to je podle všeho je zatím dostupná pouze 1/4 plánovanýho obsahu, pokud je to pravda, moc se těším. Není to dokonalý, což se dá od early access čekat, ale spíše bych bral nějaký QoL úpravy, co se týče game breaking bugů nebo crashů, ten jsme měli ve 3 lidech jedinej, a to když se kamoš pokoušel streamovat hru přes Discord, což se snad ani nedá považovat za chybu hry. Pokud vás bavil Valheim, tahle hra nemůže zklamat, strašně doporučuju.
@Hubert
Je to jen o tom jestli tebe osobně ta hra bavila nebo ne, já mám tuhle herní sérii velmi rád. Myslím že nápad téhle hry je velmi originální, minimálně zasazení, prostředí, doba, zápletka. Který hry s otevřeným světem byli podle tebe nadprůměrný? Krom Zaklínače 3 si od té doby nevybavuju jedinou která by mě bavila tak jako Horizon.
@Martin Zavřel
Pro mě osobně byl podstatně otravnější například Rockbreaker (Apex), u něj jsem něvěděl co dřív hodit z okna, PS5 nebo rovnou sebe. Do DLC jsem šel na NG+ Ultra Hard se zbraněma na max, Bilegut padl během chvilky, Kde to bylo těžší je třeba nová výzva v aréně kde je věřím 2x Apex Bilegut a 4x Apex Clamberjaw, tam jsem se trochu zapotil, ale se správnou taktikou se dá všechno, strašně dobrým pomocníkem je nový legendární ropecaster, imobilizuje roboty, dá se s nima pak vypořádat po jednom. Chápu že to asi bylo frustrující, ale rozhodně bych to nedával jako mínus, to je jak dát Elden Ringu, kterej tady každej uctívá, jako mínus to že tam byl souboj s Malenia, Blade of Miquella.
Jako mínus souboj s několika Bileguty zní spíš jako skill issue, nepřišlo mi že bych s nima měl zásadní problémy. Na podobnou věc si ve svojí recenzi stěžovalo IGN... Git gud
@Liboros Tramalo
Značku tím nezkurvili, nasrali lidi kteří jsou instantně triggered při jakýkoli zmínce LGTVHD+ (nebo jak to je). Lidi kteří to dokážou ignorovat (jako já) půjdou i do 3. dílu protože ta hra je prostě dobrá. To že to má opačný efekt než autoři zamýšlí je bohužel fakt, je stupidní že se hledí na to aby těch 5% mělo pětinásobný zastoupení, někdy nenápadně, jako je i ta vedlejší transgender postava co se nachází v hlavní hře, i když tam je to opravdu zmíněný tak lehce že si toho mnozí ani nevšimli, pak je tady ten pokus o force feed všem hráčům jako v DLC, i když to nakonec jde odmítnout. Snad se to 3. dílu poučí jak na to jít líp.
@KrupisekUzasnejDen
Jak tak občas čtu tvoje komentáře, ty jseš zajímavá hříčka přírody, jednoznačně... speciální. To je nový motto btw? Kdo nepodpoří českého vývojáře není čech. Hop, hop, hop.
Je fakt že celej hlavní příběh jde vidět že do toho hráče tlačí, je to občas až trapný, ale nakonec to jde stejně odmítnout, což byla i moje volba. Brečet kvůli tomu že přidali znamení pride, tu barvu na obličej, už je ale demence, Ale DLC je celkově super, hlavně grafika vypadá neskutečně na tý PS5 (upgrade oproti hlavní hře). Možná akorát víc side questů mohlo bejt, tam to bylo trochu suchý.
Jaká to náhoda že to oznámili zrovna teď, to určitě nemá nic společnýho s vydáním Dead Island 2. Jako je to pěkný, ale tohle mělo ve hře být už při vydání. 1. díl to měl, proč to měnit za podstatně horší verzi? Ve 2 je combat strašně nudnej,
@Martin
Souhlasím s tím že Chistopher Judge mohl vyhrát tu cenu v 2018, ale co bylo podle mě nefér byl ten fakt že hra roku byla God of War, ten RDR2 nešahal ani po kotníky, ale hype je hype.
@Martin Zavřel
Mě jako dobrej styl vyprávění příběhu nepřijde nutnost hledat každej item kterej se ve hře nachází, postupně si číst jeho popisky a dávat si souvislosti dohromady. Kolik % lidí po dohrání ER plně pochopilo příběh, nebo aspoň častokrát věděli proč dělají to co dělají? Osobně se přiznám že jsem se moc nechytal, nakonec jako u každý Souls hry, na začátku mi bylo jenom řečeno že hledám Elden Ring, sem tam někdo řekl kam mám jít, ale nějakej zásadní důvod/vysvětlení mi k tomu NPC nikdy nedali. Jak jsem psal, když si to pak člověk najde tak ten příběh a lore je zajímavej, ale podle mě by se měl hodnotit i styl vyprávění, kterej je tady otřesnej. To samý jsou jejich questy, který člověk na 1. dohrání v podstatě nemá šanci všechny udělat, protože často nemá žádný indicie kam jít, je to spíš haluz když nějakej splní, nemluvě o secret endings.
Elden Ring je nominovanej v kategorii Nejlepší příběh? To je vtip ne? Elden Ring má hodně dobrej Lore, kterej bohužel zjistím jenom tak že si přečtu popisek každýho itemu/armoru/zbraně kterej najdu, což nedělá nikdo. Příběh reálně potom zjistím leda na YT kdy to někdo poskládá do nějakýho videa. Tuhle kategorii nejen že nemá šanci vyhrát ale ani tam nemá co dělat.
@CRYPT
Možná stačí číst co napsal, 230 hodiny na 2 průběhy, tj něco málo přes 100 hodiny na jeden, což je podle mě v pořádku, taky tam mám skoro 100 a to nemám ani zdaleka hotové všechny side gigy.