Zpět na článek

Diskuze: Horizon Forbidden West: Burning Shores čelí review bombingu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm... to je jak slyset vobycejnyho redneka z davu – hele Karle, ja sem jako tolerantni, ale tohle je uz moc 😂

Strec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak je to v téhle hře, ale taky mi to už příjde trochu na sílu, jak to poslední dobou cpou do filmů, seriálů, her. Když to pak člověk vidí skoro v každém produktu zábavního průmyslu a někdy i bez příběhového opodstatnění... prostě to chtějí jen "ukázat", jak jdou s dobou (stejně tak rasové vyvážení). Se pak nedá divit, že i drobnost, která by před lety byla brána jako zajímavost a jen homofobové/rasisti by nad tím drtili klávesnice v hate komentářích, je teď i pro některé běžné uživatele* už k nepochopení. Upřímně by mě zajímalo, jestli rozhodnutí, že LGBT/rasový prvek v daném mediu bude je z důvodu potřeby pro dílo, umělecký záměr. A nebo jen protože to je teď "potřeba", je to moderní. I prvek "nedotknutelnosti" LGBT+. Dnes pokud chce být člověk/produkt nějak zajímavý bez toho, aby byl reálně zajímavý sám o sobě, tak se přihlásí k LGBT a nemůže se nic říct negativního, jinak je kritik zřejmě homofob a s dílem, jako celkem, nemá kritika nic společného. Alespoň tak mi dnešní doba někdy příjde. *Schválně jsem nepsal tolerantní uživatele, protože nevím proč by to mělo být v mém případě ve škatulce tolerance. Tolerovat je něco pro mě jako něco snášet i když mě to štve. A mě a mnohé neštvou jiné orientace jako lidé, ale ta mediální masáž okolo a přehnaná prezentace LGBT+.

Strec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec Třeba v TLOU1 byla jedna postava jiné orientace, ale způsob jak to hra ukázala byl nápaditej a poměrně vtipnej. Nebylo potřeba, aby mi to postava řekla nebo přímo mi to ukázala, ale náznaky byli vlastně všude. Vůbec mi to nepřišlo natlačeny na sílu a jen to dokreslilo postavu. V seriálu je to prý poukázáno víc barvitě, nevím, neviděl jsem. A v zase v jiné populární hře mi musela ženská postava několikrát, jen tak mimochodem říct, že její manželka to i ono, kdybych náhodou nepochopil, že její manželka :D. Aby se neřeklo, že je tato informace vlastně zbytečná, tak v rámci jiného úkolu se dá s její manželkou setkat a samozřejmě, je poukázáno, že to je manželka té první postavy :D. To, že šlo o vedlejší postavy a orientace, pohlaví, rasa či i "živočišný druh" postav je vlastně úplně fuk v rámci daného úkolu je jedno, ale zpráva byla předána :D. To už je pak takové tlačení na pilu, kdy se tomu už člověk i směje. Zvlášť, když na onu hru právě LGBT+ komunita chtěla hru bojkotovat. Kdo poznal hru?

Návštěvník

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda nevím co s vámi je, borci... mít pohlednou hrdinku v akční hře, která obsahuje nějakou romantickou vsuvku, a nemít z ní lesbičku, to by mi přišlo divný. Skoro mi to z vaší strany přijde takový taploušský, že byste raději hráli, jak randíte s nějakým capanem, ale pak nevím, co vám vlastně vadí.

Bosvruchten

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono se sice říká, že jenom 4 % ale nějakou "homo" zkušenost má daleko víc procent nás. Ale zase... máme mozky jako houbu a někdo se snadno nasákne a potom to dopadá tak, že vážně stojí s transparentem na václaváku a ječí nějaký blbosti. Aby to nedopadlo s některejma tak, že si budeme chtít ochutnávat klobásu jenom s důsledku snadné ovlivnitelnosti. Protože je mi jasný, že by to nějaká skupina lidí vážně udělala. A abych míchal hrušky s jabkama a klobásu s trdelníkem... stačí se podívat na dnešní editace knih, kde nějaké skupině vadí tohle a tohle a už se přepisuje.

Daniel17M.

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

absolutně nic proti gayům, za mě je velká škoda, že nemůžou adoptovat děti, či nemůžou mít svatbu, ale tohle je jen zneužívaní určité skupiny pro svoji ideologii a to je špatně. Mě třeba zaujala tahle recenze z těch "nespokojenců": "I am gay and I am rating it ZERO because I hate companies to use me as a trend. Yes people accepted me for who I am but to use me in every video game and every tv show and every **** movie that is NOT OK. STOP USING GAY PEOPLE AS A TREND STOP STOP STOP I AM NOT A TOOL TO EASY GRAP GREEN PAPERS."

Liboros Tramalo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě před vydáním dvojky jsme si z toho dělali prdel, že z ní nakonec lesbu udělají. Stalo se. Takže zkurvili další postavu a v podstatě celou značku těmahle sračkama. Dost možná to má ale nakonec úplně opačný efekt, než autoři zamýšlí. :)

KanneiCZ
KanneiCZ
Level 2 Level 2
23. 4. 2023 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liboros Tramalo Osobně bych bral, kdyby aspoň dali nějaký výběr hráčům, třeba dva romantické možnosti, leč bohužel to nedělají. Taky jsem si z toho dělal srandu.

Mac_Hunt
Mac_Hunt
Level 9 Level 9
23. 4. 2023 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Liboros Tramalo Značku tím nezkurvili, nasrali lidi kteří jsou instantně triggered při jakýkoli zmínce LGTVHD+ (nebo jak to je). Lidi kteří to dokážou ignorovat (jako já) půjdou i do 3. dílu protože ta hra je prostě dobrá. To že to má opačný efekt než autoři zamýšlí je bohužel fakt, je stupidní že se hledí na to aby těch 5% mělo pětinásobný zastoupení, někdy nenápadně, jako je i ta vedlejší transgender postava co se nachází v hlavní hře, i když tam je to opravdu zmíněný tak lehce že si toho mnozí ani nevšimli, pak je tady ten pokus o force feed všem hráčům jako v DLC, i když to nakonec jde odmítnout. Snad se to 3. dílu poučí jak na to jít líp.

KanneiCZ
KanneiCZ
Level 2 Level 2
23. 4. 2023 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám dobrév vzpomínky na Dragon Age, kdy hlavní postava mohla být hetero i homo, vadilo to někomu... ne. Sám jsem jednou si udělal lesbu :D jenže jak to teď prosazují za každou cenu, je to hnus. Zvlášť, když zapomínají na Bi.

Lasman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slet homofobů potlačující vlastní homosexuální choutky a fantazie a chudáků, projikující své životní neštěstí do sexuálních a genderových menšin, v akci. Je jenom dobře že Aloy je gay, to je potřeba všem zpátečníkům neustále předkládat, že jim ujel vlak, že doba patriarchátu a vlády bílého muže je u konce. Naštěstí homofobie jde ruku v ruce s úrovní dosaženého vzdělání a výší příjmů, takže se zdejší kolečko mentálně slabších může společně rozčilovat, ale zmůžou s tím leda prd, nejsou cílovka a stejně si hru ani konzoli můžou sotva dovolit.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
24. 4. 2023 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lasman Tvoje vzďeláňý Ťy neumošňuje chápad rozďýl mezy fóbyjý a proztým chápáním človjeka, kterí se nevihnul evolucy. Tag jako tomu je v tvím přýpaďe. Už sys byl pro dávki? Aš si budu kupovad druhé auto, tak ťy napýšu do chráňené ďýlny, gde kompulzivňe vimalováváš omalovánki abis mi pomohl vybrat barvišku. Pokut si teda můžež dovolyt telefon nebo vicházky. A abich nezapoměl... dneska si budu drandit cikáčka nad homo žužu pornem abich zkril svou utlačovanou žužu segsualytu. Odhalils mňe a já jzem ťy za to vděčný. Rozhodně chci tvůj žužu zadešek abich tím zakril svojý touhu.

asive47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě teda spíš mnohem více vadí to jakým způsobem je zpracované LA aka jungle asset reuse z původní hry než že by měla být aloy teplá. Když se podíváme na dnešní LA tak jeho podoba na kopcích nemá nic společného s lidma a tak by kompletně nezměnila svůj vizuál ani po 400 letech bez lidí. Navíc to že je teplá bylo naznačovaný v podstatě celou hru a teď to jenom přiznali, takže si nemyslim že by to měl být důvod k review bombingu.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
22. 4. 2023 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidem čím dál více vadí tohle "vlezdoprdelkářství" různých menšin a jejich tlačení do videoher (a nejen tam). Vůbec se tomuto reviewbombingu nedivím. Nějak se to najevo dát musí. I mě tohle vadí. A to natolik, že mě docela přešla chuť se těšit na nové příchozí AAA hry s tím, že na mě beztak zase "vyskočí" něco, co si "tolerantní" internetový uživatelé a "propagátoři" menšin u vývojářů/vydavatelů vybrečí. Přičemž jsou to právě oni, kteří jsou netolerantní vůči každému s jiným názorem a akorát dělají špatné jméno běžným zástupcům menšin (tedy přesný opak toho, o co jim jakoby jde). Nechápu, proč jim vývojáři vychází vstříc. Vždyť musí minimálně tušit, že jim to normální hráči prostě "nežerou".

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 A kdo jsou ti normální hráči? Hry se prodávají a i s LGBT+ tématikou nadále trhají prodejní i herní rekordy. Neukazuje to spíše na opak tvého tvrzení, tedy že jim to normální hráči žerou? Když oznámili, že v Hogwarts Legacy bude možné hrát za trans postavu, tak tu byl na Zingu článek a spousta diskutujících tu prohlašovala bojkot. No a jak to dopadlo snad psát nemusím.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo TLOU mělo výsledky taky hodně vysoký. Dvě holky nikdy nikomu neublížil:D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
22. 4. 2023 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tohle je dnes zaručený způsob jak hře po které by jinak neštěkl ani pes zaručit nějaký bzukot. :D

Mustafa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Jasný , hra prodala před 10 mil kopií získala spousty cen i od hráčů ale neštěkl po ní ani pes. Ty budeš hlavička 😅

Daniel17M.

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mustafa myslíš všech těch pět cen, co ta hra získala? Prodeje raději ani neukázali v rámci dvojky

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ona není nejspíš problematická hra jako taková, ale všechno to okolo. Já v podstatě házím LGBT a další SJW do stejného levicového pytle. A ta nejhlasitější část, která se projevuje po internetu a všude možně je pouze ta absolutně netolerantní menšina, která chce, aby všichni byly tolerantní k nim (jinak jste pro ně bílej heterosexuální ďábel, bla, bla, bla). A právě tahle menšina dělá zle jak sobě, tak i ostatním homosexuálům, trans atd, protože nechtějí s nimi být ani spojování, byť si taky žijou tenhle styl. No, a co si lidi vybaví, když vidí další LGBT téma ve hře či filmu? Vybaví si tu uječenou, netolerantní menšinu, která jen kope kolem sebe a radostí z toho zkrátka neskákají.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Nenávist vůči menšinám není žádná novinka. Pomocí "uječené, netolerantní menšiny" si jen někteří mermomocí hledají ospravedlnění pro svou bigotnost. U nás už za komunismu byla homosexualita tabu a menšiny čelily opovržení, vyhazovům z práce, vězení, výsměchu, šikaně, vydírání apod.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak každá skupina, ať už to jsou levičáci, pravičáci, konzolisti, pcčkáři, heteráci, gayové atd., mají tu extrémní menšinu, která řve, nadává, nijak neargumentuje a ti jsou nejhlasitější a jsou nejvíce vidět. A takový nemá rád nikdo. I když můžou mít třeba "správný" názor, ale budou ho podávat agresivně a hulvátsky, to zkrátka poslouchat nechceš. A ty si podle toho o nich uděláš obrázek. A když to vidíš čím dál častěji, tím víc vidíš i je a jsi akorát do jisté míry zhnusen.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Samozřejmě souhlasím s tím, že extrémy nemá snad nikdo rád. Pořád ale nevidím důvod, proč by to mělo racionalizovat či ospravedlňovat místní nenávist vůči menšinám. Dočteš se tu v diskuzi o nenormálnosti, léčení, revoluci, disfunkční společnosti a propagandě. To mi nepřijde v pořádku.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ano, ale jak říkám, podle mě za to můžou ty skupinky, které jsou tak útočné, prosazují toleranci, ale každý kdo nesdílí jejich ideologii je hned proti nim. A když se jim tahle ideologie tlačí někdy až násilně do médií, které mají rádi (hry nebo filmy), tak jim je to nepříjemné. Komenty typu "ať se jdou léčit" atd. jsou do jisté míry taky extrémní, zvláště když jde o sexuální orientaci. Když je někdo homosexuál, tak ať, mě to nijak neomezuje. I když je to asi proti přírodě, nevidím v tom nic zlého nebo nějakou katastrofu. Zvlášť když se jedná o malé procento lidí, kvůli tomu se svět nejspíš nezboří. Ale upřímně, ti co si mění pohlaví ze dne na den protože se tak cítí a vymýšlí dokonce nové pohlaví a požadují, aby se ho naučil celý svět, tak tam už podle mě problém někde bude. Tohle už i já beru jako boj proti realitě a měli by se trochu vzchopit. Neříkám, že by se měli zavřít do kazajky, ale návštěva profesionála by možná byla užitečná.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Nevím, jak si myslíš, že to funguje, ale od těch profesionálů potřebuješ potvrzení pro jakoukoliv trvalou změnu. A i ti, kteří trvalé změny podstoupit nechtějí nebo nemohou mnohdy profesionály navštěvují, pokud si to mohou finančně dovolit. Na lidstvo není dobré pohlížet v procentech, je lepší zmiňovat konkrétní čísla. Za procenta můžeš totiž schovat až děsivě velké množství lidí. Když se budeme bavit třeba o často prezentovaných 4 % sexuálních menšin, tak se v ČR bavíme o 420 tisících lidí - to je víc než kolik žije obyvatel v druhém nejlidnatějším městě v ČR (Brno - 379 tisíc). Podle některých průzkumů mají navíc menšiny v ČR dokonce více než ty 4 %.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo @TheEvo: A představ si, že za tatíčka Masaryka, v té úžasné demokracii první republiky, by tě za homosexualitu rovnou zavřeli. A kdyby si byl teplý Polák, tak tu šikanu a opovržení zažíváš dodnes... Takže co si tim chtěl jako říct?

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať @Tož bať Vždyť jsem to psal hned v prvním komentáři - nenávist vůči menšinám není žádná novinka a komentáře o "uječené, netolerantní menšině" jsou jen výmluvy. Já naopak nechápu, co se ty snažíš říct. Jako že šikana, opovržení a vězení za homosexualitu je v pořádku? Já osobně jsem rád, že mnohdy nelpíme na zastaralých zákonech.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tím jsem chtěl naznačit, jak je demagogické něco vytrhávat z kontextu, protože v té době se menšinám dělo často mnohem horší příkoří, i v mnohem svobodnějších zemích, než byla ta naše. A tak je tomu v podstatě dodnes, takže si myslím, že jsme na tom nikdy nebyli s tolerantností tak špatně, protože z diskuzí si obrázek opravdu neuděláš...

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať Takže bychom měli být rádi za to, co máme a nesnažit se zlepšovat? Nikde netvrdím, že bychom na tom byli v současné ČR kdovíjak špatně, ale pořád je prostor pro zlepšení. Nemluvě o masivním prostoru na zlepšení zde v diskuzích na Zingu, na což se odkazuju ve většině svých komentářů. S tvým přístupem bychom se nikdy nikam neposunuli a třeba komunismus nebo nevolnictví by tu bylo dodnes. "Mohlo by být hůř, tak si dál necháme kálet na hlavu."

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Především bychom měli být realisté a nestavět se do role kazatelů, kteří ostatním určují co je dobré a co ne, protože tohle bývá zpravidla hodně kontraproduktivní. Jinak řečeno - cesta do pekel bývá dlážděna dobrými úmysly.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase stejná písnička a nejikoničtější trio hlásí návrat - Zing, LGBT+ tématika, komentáře plné nenávisti.

TrueT
TrueT
Level 20 Level 20
22. 4. 2023 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak tak, protože všichni s tím musí povinně souhlasit, podporovat to a všechno bude sluníčkový, co 😀

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TrueT A s čím přesně nesouhlasíš? S tím, že mezi námi už tisíce let existují LGBT+ jedinci? Heterosexuálové mají reprezentaci na každém kroku, proč by ji nemohli mít i LGBT+?

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
24. 4. 2023 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Vždyť ty ani nevíš, co je nenávist, jestli tady nějaký nesouhlas nebo kritiku nazýváš nenávistí. A nejsmutnější na tom je, že s tímto postojem má tvůj komentář k té nenávisti možná nejblíž, nebo je na tom úplně stejně jako někteří v diskuzi,

Drtikol

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se přiznám že u Horizonu mi to ani moc nevadí a hru bych si stejně rád zahrál protože se mi líbí celkové vyznění světa a strojů. Stejně je to takový pohádkový svět avým způsobem. Ale konzoli si kvůli tomu kupovat nebudu. Mě teda spíše vadí takové Hogwarts Legacy, které nacpali woke blbosti do roku 1899 aby umlčeli ten hon na Rowlingovou.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je na tom metacriticu vubec nekdo, kdo si hru koupil na ps5, a nebo jsou to jen urvanci z pc sceny 🤣

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Citace z článku: _"Faktem tím pádem je, že nespokojenci si dokáží vždy najít nějaký ten problematický faktor a tím pádem i důvod ke kritice."_A myslíte si, že se k tomu tématu tímto způsobem vyjadřují jen "nespokojenci", ať už máte definici významu toho slova jakoukoliv? Mám takovou odporně hnusně svobodomyslnou otázku. Nemohou tímto vyjadřovat svůj protest i lidé, kteří nejsou "nespokojenci" (ať už tím myslíte kohokoliv, neznám vaši definici), ale prostě a jednoduše jim vadí kontinuální propaganda? Obyčejní lidé, kteří nemají rádi manipulaci a protlačování "jediného povoleného názoru"? Když už i poloviční hispánec a poloviční černoch vidí a uvědomuje si propagandistické tažení napříč médii a sám se zastává mimo jiné bílých mužů, nemůže opravdu být něco objektivně špatně a nemohou mít oni protestující relevantní připomínku, kterou se nedá jen tak ignorovat či onálepkovat jako "nespokojenci", protože ti protestující to myslí upřímně a jen se ohrazují proti tomu, co vidí kolem sebe? Sám autor článku by se neohradil vůči něčemu, co by vnímal jako propagandu? A pokud by se autor članku vůči propagandě (kterou by on sám jako propagandu i vnímal) ohradil, stal by se tím automaticky "nespokojencem"? Nebo by raději, aby se vyhnul nálepkování a neupadl v nemilost, držel ústa a krok?

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Otázkou tedy je: Kdy se stává zobrazení menšiny v dramatickém díle propagandou? Je jakýkoliv výskyt menšiny propagací menšiny? Nebo jen nějaký? Jaký? Nebo až od nějakého množství? A jak to množství určit? Záhada!

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
22. 4. 2023 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Co je přesně kontinuální propaganda? A proč je pro vás vlastně problém to, že je někde prezentováno to, že má někdo rád člověka stejného pohlaví? Za sebe se dokážu proti problémům ohradit, když je vidím a považuji je za něco reálného. To, že má postavička ve hře na obličeji barvu aby podpořila existenci reálně šikanovaných lidí opravdu za problém nepovažuji, protože jsou tu daleko důležitější věci jimiž je třeba se zaobírat a když už ho mám, tak raději svůj čas věnuji práci pro okolní komunitu, svým dětem nebo třeba své manželce.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Stavá se mi to neustále. Snažím se vyjádřit velmi precizně a přesto mě výrazně nadpoloviční většina lidí, kteří reagují na mé komentáře, nechápe. Nejsem si jistý, jestli je to jejich úmysl, nebo opravdu píši natolik komplikovaně, že je to nad jejich možnosti chápání. Ale pokusím se tedy svůj příspěvek přeformulovat jednodušeji a vyjádřit se více heslovitě a v bodech. - Zcela určitě jsem nenapsal, že je pro mne problém to, že je někde prezentováno, když má někdo rád člověka stejného pohlaví. Nevím jak mohu být ještě preciznější, ale to, že mě lidé ~aktivně nechápou~ a dezinterpretují mne, se mi stává pořád a není to náhodný ojedinělý výskyt. - Já jsem se v mém příspěvku sám vůči hře nijak nevymezil. - Vymezil jsem se proti formulaci v článku, která by se z jistého úhlu pohledu dala charakterizovat jako manipulativní technika nálepkování. - Konkrétně jsem se ptal, jestli oni protestující musí nutně být "nespokojenci"? Nemohou být jen běžnými normálními lidmi, kteří oprávněně nesouhlasí z objektivních důvodů? - Nejde o to, co já chápu jako propagandu, jde o to, že to jako, řekněme ... "nepřiměřenou agitaci", chápou ti protestující a právě kvůli tomu protestují. Ten článek je o nich, ne o mně. - Ona "agitace" probíhá natolik silně, že dokonce už i někteří příslušníci minorit sami vidí probíhající propagandu. Tzn. ti, kteří by z ní mohli těžit, ale už i jim to připadá přehnané. Nejde jen o tento konkrétní případ, ke kterému se mimo jiné vyjádřil poloviční hispánec a poloviční černoch. I v dalších jiných případech, které ani nesouvisí se hrou Horizon, jsem četl nebo slyšel vyjadření homosexuálů, že tak přehnané tlačení na pilu je kontraproduktivní a jim samotným se nelíbí. V případě zájmu mohu poskytnout odkaz české vývojářky her, která je lesbička a na svém blogu se ohradila vůči přílišnému tlačení tématu. Mimo jiné zmínila i seriál The last of us. - A ještě jsem nakonec dal doplňující otázku, zda v případě, pokud by se autor ohradil vůči nějakému "problému", stal by se tím automaticky "nespokojencem"? Pokud tedy, pane Zemane, budete mít chuť mi odpovědět, zkuste to, moc prosím, bez podsouvaní toho, že jsem napsal něco, co jsem nenapsal. **Podstatou mého příspěvku bylo to, že jste všechny ty protestující hodil do jednoho pytle s nálepkou "nespokojenci", nikoliv můj osobní postoj.**A úplně nakonec mám řečnickou otázku. Co všechno se musí stát, aby bílý heterosexuální muž uviděl a rozpoznal propagandu, kterou už vidí i někteří nebílí neheterosexuální nemuži?

přecitlivělý niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand naprosto mě fascinuje ta tvá nekonečná arogance, ty jsi naprosto přesvědčen o svojí pravdě a nic jiného není přijatelné, slovo niemanda je prostě slovo boží a přes to nejede vlak snad při každé příležitosti si stěžuješ na LGBT propagandu, tak radši pomlč o tom jestli máš nebo nemáš problém s LGBT na to, že ten článek není o tobě věnuješ zatraceně hodně svým slohovkám vždycky se najdou výjimky z minority, které vystupují proti ostatním, u nás migrant z SPD tvrdě vystupuje proti migraci, za druhé světové v armádě nácků sloužili židé, v Americe byli černí otrokáři tenhle argument má stejnou váhu jako "Já nejsem rasista! Mám černé přátele!"

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@přecitlivělý niemand @přecitlivělý niemand Můj milý věrný nohslede, opakovaně jsem se vás ptal na příklady různých nepravostí, ze kterých mě opakovaně lživě obviňujete a nikdy jste žádný pravdivý příklad neukázal. Ale i tak se zkusím zeptat i tentokrát. V čem konrétně, prosím, vidíte mou údajnou aroganci? Můžete, prosím, uvést konkrétní příklad takového jednání z mé strany? A pro předejití zbytečného dohadování se, bude vhodné i pokud uvedete vaši definici "arogance". Je možné, že to slovo chápete jinak, než je jeho obecně přijímaný význam. Opravdu si upřímně nejsem vědom, že bych se tu v diskusi někdy povyšoval nad někoho druhého. Dokonce mám dojem, že v některých časových obdobích tu vy o mně píšete více, než píši o sobě já sám. A když už mě neustále nějak charakterizujete, dovolím si k tomu poznámku. Já se vždy snažím diskutovat k probíranému tématu. Vy se opakovaně zaměřujete na mou osobu. K tomu stačí jen dodat, že to spadá do manipulativní techniky argumentum ad hominem, kdy se manipulátor zabývá osobou autora zprávy, spíše než zprávou samotnou a to se používá typicky tehdy, pokud manipulátor nemá validní argumenty do diskuse a tak se jen snaží pošpinit a zdiskreditovat autora. Posel jej zajímá více, než zpráva. Co se týče propagandy, nemám problém s LGBTQIA+ komunitou obecně. Dokonce tu zkratku pravidelně uvádím celou a znám význam všech jejích písmen i toho plus na konci. Vůči čemu se vymezuji, je propaganda a manipulace obecně. Ať už jde o COVID propagandu, LGBTQIA+ propagandu, rusko-ukrajinskou propagandu, či jakoukoliv jinou propagandu. Opravdu neovlivním to, pokud zde na Zingu člen redakce použije obrat, který se dá vyložit jako manipulativní technika nálepkování. Problém není v tom, že na to někdo upozorní. Problém je v tom, že to tak autor článku napsal. Moje reakce je až následek, nikoliv příčina. Připadá vám, že se v diskusi vyjadřuji příliš obsáhle? Vážně to vnímate jako problém? Vybočuji tím příliš z řady a tím pádem jsem nebezpečný? Koho máte na mysli tím migrantem z SPD? Považoval byste za migranta i člověka, který by měl české občanství už od narození, ale jen by prostě vypadal "neevropsky"? Nemám takový přehled o SPD, ale pokud vím, SPD není proti migraci. Pokud vím, SPD je proti nelegální masové migraci, proti povinným migračním kvótám. Nevím o tom, že by se vyjadřovali proti migraci lidí, kteří sem nemíří "na černo", bez dokladů a kteří zde chtějí žít, pracovat a respektovat české zákony i českou kulturu. Ale klidně mě můžete opravit, pokud se mýlím. Ideálně uvedením bodu v jejich programu, kde odmítají jakoukoliv migraci. Když jsem tam teď letmo nahlédl, viděl jsem tam pouze poznámku o odmítání nelegální imigrace. Čili to vypadá jako další vaše lež. Kolikátá už? Moc vás prosím, pokud opravdu stojíte o diskusi se mnou, nemohl byste zkusit být alespoň trošku objektivnější a mohl byste přestat používat manipulační techniky? Ideální začátek by byl alespoň pokud byste se soustředil na obsah zpráv, nikoliv na osobnost pisatele. Předem děkuji.

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
23. 4. 2023 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Debatovat s tebou (Niemande) nikdo nemá zájem, protože jakékoliv argumenty, citace a zdroje ignoruješ, odmítneš nebo překroutíš. Píšeš tady slohové práce, kde v každé rozebereš dalších x věcí, čímž úmyslně nezpřehledňuješ diskuzi, odvádíš pozornost a snižuješ možnost argumentace. Objektivní nejsi ani náhodou, tvoje příspěvky jsou desinformační, konspirační, manipulativní a vůči LGBT+ komunitě zaujaté až homofobní. Píše ti to tady x lidí pořád dokola, ale chyba je samozřejmě v nás. Napíšeš, že: „Homosexualita není normální“ a myslíš si, že když to zdůvodníš tím, že 4% statistický výskyt v populaci není normální, tak jsi v diskuzi kolem diskriminace LGBT+ z obliga. Ano, po tomhle argumentačním výplodu je opravdu diskuze složitá, ne-li nemožná.

přecitlivělý niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand v čem vidím aroganci? no to si snad děláš legraci, ty přes to své ego už ani na tu obrazovku monitoru snad nevidíš:

> Stavá se mi to neustále. Snažím se vyjádřit velmi precizně a přesto mě výrazně nadpoloviční většina lidí, kteří reagují na mé komentáře, nechápe. Nejsem si jistý, jestli je to jejich úmysl, nebo opravdu píši natolik komplikovaně, že je to nad jejich možnosti chápání. Ale pokusím se tedy svůj příspěvek přeformulovat jednodušeji a vyjádřit se více heslovitě a v bodech.

dalším příkladem tvé arogance je tvoje hra na nějakého rádoby arbitra anonymních internetových diskuzí reaguju se na tebe a tvé komentáře protože nejednáš v dobré víře, ještě nikdy jsem tě neviděl reflektovat názory ostatních, meleš si svou a tím veškerá diskuze končí, je úplně jedno co kdo napíše, co ti předloží, jaké zdroje uvede vyhnul ses odpovědi na Zemanovu otázku, co považuješ za propagandu, z toho co jsem od tebe viděl je snad každá ukázka LGBT tématiky ve hrách propaganda spíš mě fascinuje kolik času věnuješ bezvýznamným internetovým diskuzím "Tomio Okamura: Maďarsko nevěří v řešení svých demografických problémů pomocí migrace, a jak zkušenosti ukazují, migranty nelze integrovat do společnosti, řekl v interview s Kossuth Rádió ministerský předseda Viktor Orbán. V tom sním souhlasíme, také jsme proti multikulturalismu. Hnutí SPD brání naši vlast proti imigraci, islamizaci a diktátu Bruselu." https://www.spd.cz/madarsko-neveri-v-reseni-svych-demografickych-problemu-pomoci-migrace/ vyprošuju si nálepkování hanlivým pojmem nohsled a opakované nařčení ze lži, mohl bys i ty přestat používat manipulativní techniky? díkes, už se těším na tvou další maturitní slohovku

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@přecitlivělý niemand @přecitlivělý niemand To, co vy považujete za aroganci, je z mého pohledu popis realného stavu. V tomto případě jsem panu Zemanovi položil jednoduché otázky týkající se v článku (možná neúmyslně) onálepkovaných uživatelů Metacriticu. O svém pohledu jsem nepsal a nebyl předmětem mého příspěvku. A pan Zeman zignoroval většinu mých otázek a zeptal se mě, proč je pro mě problém, když se někde prezentuje, že se mají rádi lidé stejného pohlaví. Čili nepřímo tvrdil něco, co já jsem vůbec nepsal. To je takové to manipulativní zamlčení předpokladu, kdy se neptáte jestli něco nějak je, ale už rovnou nepřímo tvrdíte, že to tak je a jen se pokoušíte zjistit proč tomu tak je. Jinými slovy svou otázkou pan Zeman už přímo předpokládá, že mi vadí zobrazovaní náklonnosti lidí stejného pohlaví a pouze chce zjistit proč mi to vadí, bez jakékoliv pochybnosti, jestli mi to vůbec opravdu vadí. Nehledě na to, že to bylo mimo kontext mého příspěvku. Pokud by mi na mé otázky odpověděl a pak ještě by chtěl znát můj názor, klidně mu ho řeknu. Ale to nebyl ten případ. To byl případ, kdy se vyhnul odpovědím (zodpověděl pouze jednu otázku a to pouze okrajově), stočil směr diskuse jinam od mnou položených otázek a ještě se mě zeptal manipulativním způsobem. Kdyby se vás třeba někdo hypoteticky zeptal: "Proč jsi takový hlupák?", je to podobný případ nepřímé urážky, kdy ten, kdo to říká, nevyjadřuje žádnou pochybnost, že jste hlupákem, pouze se demonstrativně ptá, proč tato jím nijak nezpochybňovaná skutečnost, že jste hlupákem, nastala. To je tak očividně manipulativní, že to snad musí vidět téměř každý, kdo už se s manipulací někdy setkal. Dobrá tedy, uvedl jste konkrétní část, kterou vy považujete za arogantní a já nikoliv. Prosil jsem vás, abyste uvedl vaši definici arogance. Mohl byste ji, prosím, uvést nyní? Jakým způsobem tyto věty zapadají do vaší definice arogance? A to i v případě kdy opravdu většina mých příspevků je druhými objektivě pravidelně dezinterpretovaná a já pouze konstatuji tento fakt. Dále píšete, že si podle vás údajně hraji na arbitra anonymních diskusí. To je samozřejmě další vaše lež. Já typicky píši do svého vlastního diskusního vlákna a do diskusí druhých zasahuji velice zřídka. Když to postavím do protikladu s vámi, který výhradně píšete s touto přezdívkou vždy pouze do mého vlákna ... připadá mi toto vaše tvrzení úsměvné. Co se týče reflektování názorů ostatních, i zde se mýlíte. Typický scénář je, že já napíši svůj názor do nového vlákna a tam pravidelně přispěcháte buď vy anebo ještě více manipulativnější blacklanner a začnete překrucovat mé výroky a pokud uvedu nějaký vám nepříjemný argument či otázku, ignorujete to a snažíte se odvést pozornost jiným směrem podobným způsobem, jako to předvedl pan Zeman. Jelikož se mi pravidelně snažíte "aktivně nerozumnět", k nějakému reflektování názorů v rozhovoru s vámi je z podstaty téměř nemožné dojít. V diskusi s jinými, kteří ji dokážou vést férověji než vy, lze ale k reflektování názoru druhých dojít a vzpomínám si například, že toto se mi stalo třeba s panem Zavřelem v diskusi o PETA a nějaké "souls hře", tuším, že šlo o Elden Ring. A co se týče dobré víry, já mam naopak pocit, že jste to právě vy, kdo nejedná v dobré víře. Pokud vás tedy zajímá má odpověď na otázku co já subjektivně považuji za propagandu, klidně vám to řeknu. Existují léky, které jsou ověřené, prošly klinickými testy atd a mají objektivně prospěšné účinky (i když mohou mít i nějaké nežádoucí vedlejší účinky). Samozřejmě za předpokladu, že jsou podávány ve správné dávce. Pokud se ale vhodná dávka překročí, z léku se múže stát jed a to v některých případech i smrtelný. A nemusí jít ani o celkové množství, pokud je rozprostřeno do delšího časového horizontu, ale jde o vyšší koncentraci v krátkém časovém úseku. Napřiklad 10 dávek během 10 dní nemusí být žádný problém, ale 10 dávek v jedné minutě už může být velmi vážný problém. Čili v otázce "osvěty", která se zvrhne v propagandu, nejde o jednotlivé konkrétní výskyty, či celkové množství, které by bylo rozprostřeno do dlouhého časového horizontu. Problémem je nepřiměřeně přehnaná koncentrace v koňských dávkách, podávaných kontinuálně. Pořád a pořád. A s rostoucí tendencí. Pokud se dojde do bodu, že už významné množství lidí hlásí otravu z předávkování, ale reakcí na to je bagatelizace jejich argumentů a další zvyšování dávek, kam myslíte, že to vede? Právě takhle nějak se "osvěta" mění v propagandu. Podobně jako se lék mění v jed. Ale subjektivně nepředpokládám , že tomu porozumíte a myslím si, že byste nepřipustil, že jde o propagandu, ani kdyby od zítřka už všechny filmy a všechny hry měly pouze a výlučně jen neheterosexuální hlavní postavy. Podle mého subjektivního názoru jste si už na to nepřiměřené dávkování zvyknul a stal se na něm závislým, takže ho i vyžadujete. Nicméně pokud se už člověk dostane do stavu tak vysoké závislosti, většinou už pro něj není cesty zpět a negativní následky jsou trvalé. Co se týče diskusí, nepřipadá mi, že bych jim věnoval více času, než vy. Předpokládám, že zde máte i jiný registrovaný účet, ale tento neregistrovaný máte jen a jen pro mne. Odhaduji, že těmto diskusím vy věnujete v souhrnu o dost více času, než já. Nu, vidím, že se pan Okamura vyjádřil jinak, než je v programu SPD. Subjektivně předpokládám, že to myslel trošku jinak, než to řekl, ale to je jen moje domněnka a jak to opravdu myslel, ví s určitostí jen on sám. Každopádně, řekl to jak to řekl a je tu tedy rozpor mezi tímto výrokem a programem SPD. Nevím, co je pravda a připouštím, že pan Okamura může být proti jakékoliv migraci. Pokud by se to mělo vyjasnit, na pravou míru by to mohl uvést jen on sám. Pokud chcete, můžete se jej zeptat přes sociální sítě. Já v tuto chvíli nemohu vědět, která ze dvou variant je pravda a uznávám to, že to nevím. Ale nemyslím si ani, že to můžete s určitostí vědět vy, aniž byste si to u něj ověřil. Pokud se vám nelíbí výraz "nohsled", jakým výrazem byste tedy nazval člověka, který vykazuje známky obsesivního chování natolik, že od sledovaného člověka si vezme inspiraci pro svou vlastní přezdívku, sleduje jestli v diskusi něco nenapsal a pokud napsal, tak na to spolehlivě jako švýcarské hodinky zaručeně zareaguje? Mně pro člověka s takto obsesivním chováním připadá výraz "nohsled" jako trefný. Připomíná mi to chování antify, která své "oblíbence" chodí i "navštěvovat", pokud zná jejich adresu.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
24. 4. 2023 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Tady je prblém, Niemande, že tito podlidé, kteří mají většinu času nedokončenou speciální školu, což je krásně poznat z toho, že Tvé příspěvky považují za slohové práce, protože považují za velké množství textu i jídelníček v hospodě kam denně zavítají aby si vymyli mozek. Jak vidíš, tak pan Zeman už se ani neobtěžoval adresovat to cos napsal, takže ani neočekávej odpověď. Co se týče Tvého nohlseda a blacklannera, tak to je další kapitola sama o sobě. Jejich společný intelektuální potenciál dá u obou dvou tak maximálně amébu. Je jedno co napíší. Jejich oblíbené Ad Hominem, přičemž jsem si nastoprocent jist, že jakmile jsi to napsal, tak ihned spěchali si to vyhledat, protože vzdělání mají nulové a životy marné. Když se podíváš na to, jak neochvějně tvrdí, že ignoruješ argumenty a citace, tak sami nejsou schopni ani obsáhnout jednoduché věty. Pochopit je. Zpracovat text. A následně i zformulovat smysluplnou odpověď. Jsou v kategorii podlidí, kde jasně dokazují, že měl Darwin pravdu. Když použiji citaci (vlhký blacklannerův sen) z F.L. Věka, tak "Když Bůh rozdával rozum... oni si přišli jenom s náprstkem."

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 @14432 Děkuji Vám, Norbi, za podporu. I Vaše příspěvky jsou velmi zajímavé. Máte ode mne dost odlišný styl a píšete způsobem, jakým bych se já nevyjadřoval, ale velmi oceňuji Vaši upřímnost, kdy věci říkate tak, jak si je opravdu myslíte. Žádná přetvářka, žádné poklonkování, s ničím se nepáráte. A k tomu všemu umíte udeřit hřebík na hlavičku a nebojíte se mluvit o něčem, co jiní považují za tabu. Máte zdravý rozum, informační přehled a používáte kritické myšlení. Lidé jako Vy jsou zásadně důležití pro společnost, neboť brání radikálnímu ideologickému posouvání Overtonova okna, které je tlačené mocí peněz. Bez lidí jako Vy, by možná dnes už bylo trestným činem to, když někdo vyzývá k větší objektivitě, protože by to znamenalo, že je málo progresivně zápáleným a nedostatečně angažovaným soudruhem. Lidé si nejsou rovni a ani nikdy nebyli. Různí lidé mají ve společnosti různou úlohu. Ale zatímco bez některých typu lidí by na tom společnost byla mnohem lépe (především bez lidí, kteří jsou snadno manipulovatelní a pak i třeba v dobré víře šíří zlo), lidé Vašeho typu jsou podle mne pro společnost nepostradatelní, neboť tvoří čelní štít chránící další lidi stojícím až kousek dále za vámi a umožňují ostatním mnohem pohodlenější a snesitelnější život. Děkuji Vám za to, že máte odvahu a že pojmenováváte problémy, které se jiní bojí i jen vyslovit nebo na ně alespoň pomyslet. Je zajímavé, jak čím více má člověk pravdivých informací a zdravého rozumu k dispizici, tím více ho to směřuje k radikálnějším postojům, protože lépe vidí skutečný stav společnosti a kam společnost směřuje. Zatímco ti, kteří se o dění ve společnosti nezajímají dostatečně, chybí jim kritické myšlení, nebo jsou prostě celkově apatičtí, žíjí relativně spokojený život v blažené nevědomosti ... až do jistého okamžiku.

přecitlivělý niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand ty seš fakt narcis, že to ani není možný

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
24. 4. 2023 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@přecitlivělý niemand Jak vidím, tak pravidelný sledující nohsled "přecitlivělý niemand" už dorazil s jeho ohromující slovní zásobou. A jako obvykle s Ad Hominem Ad Absurdum. Škoda, že mu jeho vzdělání nedovolí dočíst ani tohle aniž by dostal psychický záchvat z toho, pro něj rozhodně, velkého množství slov.

přecitlivělý niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 to že hned hledá v chybu v ostatních jako "to oni to nechápou nebo oni schválně nerozumí nebo oni nejsou dost chytří" a podobné kecy a ani to nevidí jako vlastní aroganci je ukázka narcismu mrknul jsem na to jeho "reflektování názoru" v diskuzi se Zavřelem (God of War a PETA) a to teda bylo terno, že mi z toho spadla čelist, defakto "nechápu to, nesouhlasím a děkuji za vysvětlení vašeho pohledu" jako propagandu označil snad jakoukoliv společenskou změnu, protože ta jeho analogie platí na prakticky všechno z prstu si vycucal mé nějaké další účty a sám po mně hází urážky typu nohsled když mu dám přímo slova Pitomia, tak začne zpochybňovat jak to myslel a doporučuje mi abych jim napsal jako takováhle diskuze je fakt k smíchu

Daniel17M.

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand souhlasím.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
24. 4. 2023 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Jak jsem již napsal výše, nemám problém se ohrazovat proti věcem, které se mi vyloženě nelíbí a rozhodně nejsem proti tomu, aby se poukazovalo na problémy. Sám se často řadím mezi nespokojence a vlastně je to jeden z důvodů, proč jsem se před lety rozhodl, že tuto práci budu dělat. Jenže útočit na někoho kvůli tomu, že se rozhodl dát fiktivní postavě barvičky na obličej nebo vytvořil vztah mezi dvěma osobami stejného pohlaví opravdu nepovažuji za něco, co by bylo důvodem k šikaně. Pokud se podíváme třeba do Dánska tak tam už byla překročena v rámci LGBTQ určitá hranice, avšak Horizon rozhodně nepovažuji za něco, co by mělo být terčem pranýřování. Celkově si ale myslím, že se v následujících dvou dekádách situace změní, protože v USA dochází k nástupu konzervativnější generace, kvůli čemuž tam nebude minimálně pro některé extrémy místo (myslím primárně změny pohlaví dětí).

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
24. 4. 2023 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman Pane Zemane. Vy zřejmě nechápete pointu tohoto nesouhlasu s danými změnami ve hře. To není jenom o tomhle. To je celkově. Kdyby to bylo jenom tohle, tak ano. Spousta lidí by nad tím mávla rukou. Ale vzhledem k tomu, jak je nám to prezentováno ze všech možných směrů jako že to MUSÍME přimout jinak jsme onálepkováni, že nesdílíme jejich názor na danou problematiku. Stejně jako Netflix a jejich černá Kleopatra, kde už egyptský právník podal na Netflix žalobu kvůli tomu. Už tooh začíná být moc a je více než očividné proč se to všude cpe. Má to za úkol ovlivňovat všechno bez ohledu na to, zda-li je to pro daný příběh či hru jako takovou nutné. Není z 90%. Když to kolem toho obestaví ten příběh... komu to vadí? Má to pointu, má to své opodstatnění a má to určitou roli, která je pro příběh zásadní. Ale nikoliv to na sílu naroubovat na všechno, aby se jisté menšiny, které jsou z pravidla vedeny mentálně nerozvinutými "bytostmi", které jsou právě tak hlasité. Mimochodem pokud se domníváte, že tohle je šikana, tak bych opravdu důrazně doporučil nebýt v tak omezených měřítkách jaké máte. Protože pokud tohle Vám připadá jako šikana či extrém. no... tak to by stálo za to, abyste se podíval na to jak vypadá SKUTEČNÝ extrém. Tohle má do šikany či extrému daleko. Pranýřování? Právem. Mohli to udělat všemi možnými způsoby. Měli otevřené pole a přesto udělali tento nesmyslný krok.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
24. 4. 2023 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Ale tak redefinování historie je snad něco jiného než prezentace nereálných postav nebo se pletu? S transformacemi historie mám osobně také velký problém, ale toto je dosti odlišné. PS: Nikde neuvádím slovo šikana.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Zeman @32 Děkuji za odpověď a dovolím si k ní pár poznámek. 1) Stane se podle vás "nespokojencem" někdo, kdo je celkem spokojen s velkou většinou věcí ve svém životě a výrazně mu vadí jen několik málo věcí, vůči kterým se ohradí? Nebo máte svou definici "nespokojence" určenou tak, že "nespokojencem" se člověk stane až když mu vadí většina věcí v jeho životě? Anebo ji máte určenou nějak ještě jinak? Považoval byste i oprávněně protestující lidi za "nespokojence"? Tzn. lidi, kterým se stala nějaká křivda a vina není na jejich straně, pouze protestují proti špatnému zacházení s nimi? Upřímně mě zajímá, jak definujete význam toho slova. Všiml jste si toho, že v článku uvedená formulace může vyznít jako manipulativní nálepkování? 2) Všiml jste si vůbec, že velká část těch lidí neprotestuje konkrétně proti té hře, ale obecně proti takovému přístupu v širším smyslu a Horizon je jen pomyslnou poslední kapkou, která je motivovala dlouho probíhajícímu jevu vyjádřit odpor? Lze to usuzovat z toho, že například onen poloviční hispánec a poloviční černoch, kterého jste citoval v článku, zmínil i bílé muže, o které ale v tomto konkrétním případě hry Horizon ani nejde. Vy jste několikrát zopakoval, že podle vás těm "protestujícím vadí barvy na obličeji a zobrazování vztahu osob stejného pohlaví". Subjektivně si myslím, že většině těch lidí nejde o tento konkrétní jeden výskyt. Mnoho komentářů na Metacriticu se vyslovuje obecně proti "agendě" nebo "propagandě" a uvádějí tuto hru jako "další v řadě". Uživatel Daniel17M. také uvedl zde v diskusi příklad homosexuála, který rovněž protestuje proti agendě obecně. Přemýšlel jste vůbec nad tím, že těm lidem opravdu nejde o malování a o zobrazování vztahů mezi lidmi stejného pohlaví v této hře, ale o míru tlačení propagandy obecně? Vidíte alespoň nyní, že mnozí protestující to nevnímají jako izolovaný incident? A že jim dokonce nejde pouze o otázku homosexuality? Vidíte, jak je v tomto případě vaše zužování problému jen na otázku barev a zobrazování vztahů v této hře zásadně neodpovídajíci tomu, jak to vnímají ti protestující? Opravdu chcete být úmyslně z vlastní vůle tak krátkozraký a vidět to jako izolovanou instanci týkající se výlučně hry Horizon, kde nic nesouvisí s ničím?

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
24. 4. 2023 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Niemande, to mi nedělej! Četl jsem to úplně se zatajeným dechem! Já být pan Zeman, okamžitě bych... oh wait. A teď vážně. Víš, že druhý bod je klasický příklad manipulace a nátlaku? Pokládáš návodné otázky jednu za druhou a tlačíš - přímo nutíš adresáta do „správné“ odpovědi. „Přemýšlel jste... Vidíte, jak je... Opravdu chcete být úmyslně tak krátkozraký...“ Tleskám. A to pominu, že celá ta tvoje konstrukce je založená jen na tvém dojmu. S tím problém nemám, názor si měj, jaký chceš, ale ty to tady překládáš jako hotovou věc. Takže... Nemáš to podloženo čísly, ničím. Nebo máš? Zdroj zdroj zdroj! Za žádnou skupinu tu nemluvíš ani ji nereprezentuješ, nebo ano? Máš statistiku? Průzkumy, čísla? Odkaz! Že dáš do souvislostí pár komentářů „argument“ nedělá. Takže když se tady tak precizně a přesně vyjadřuješ, až tě většina nechápe, když se tady pouštíš do filozofování a závěrů, překládej a podpoř to fakty. Označuješ tady lidi za lháře a když ti odzdrojují tvůj omyl, kroutíš se jak žížala. „Nevím, co je pravda... nemyslím si ani, že to můžete s určitostí vědět vy... zeptejte se ho sám.“ Může a ví. Napsal a odcitoval ti to. Hlavně že si tu stěžuješ: _„...začnete překrucovat mé výroky a pokud uvedu nějaký vám nepříjemný argument či otázku, ignorujete to a snažíte se odvést pozornost jiným směrem podobným způsobem... Jelikož se mi pravidelně snažíte „aktivně nerozumnět, k nějakému reflektování názorů v rozhovoru s vámi je z podstaty téměř nemožné dojít.“_Jo, jiné názory nebereš, přímé důkazy hraješ do autu, máš to s námi těžké.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 4. 2023 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opakované experimenty etologa Johna Calhouna, jasně ukázaly, že homosexualita je i projev disfunkční společnosti kde jedinci ztrácející své přirozené role. Na druhou stranu 100 sexuální orientace neexistuje.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Doufám, že etolog definoval termín "přirozená role".

1234
1234
Level 1 Level 1
22. 4. 2023 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechapu, ze tem picusum neni trapny takhle to vsude cpat. Uz aby byla nejaka revoluce a zas byl svet normalni.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
22. 4. 2023 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Západ a Anglosasové nejsou naštěstí celý svět. V Ruské federaci, v Číně, v Japonsku, se toto neděje.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
22. 4. 2023 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Tam se bohužel dějou mnohem větší zvěrstva, takže bych v rusku ani číně fakt kdovíjakou spásu nehledal.

Mustafa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 V reálu si tam daly holky pusu a chytly se za ruce. Propaganda jak prase. Bez tak si pak večer budeš honit bambitku nad lesbickým pornem, tak neknuč pokrytče.

Nobody

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lesby byly ve hrách a filmech odjakživa. Od malička jsem to nikdy neviděl jako něco zvláštního, prostě 2 lidi v normálním vztahu, byl jsem učenej žít a nechat žít. Problém se z toho stal v momentě kdy z toho amíci udělaly agendu kterou agresivně cpou každému jako by to bylo něco speciálního. Sám celej život, už od dob první Lary hraju všechny hry zásadně za ženské postavy pokud je to možné, a pokud je tam romance tak jdu taky stejně po ženské (cyberpunk). Jedinou vyjímkou byl snad Mass Effect kde originál John byl pro mě tváří celé hry.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako nic proti, ale k Aloy mě tohle docela sedí. To že bude mít romance s další holkou jsem jako volbu čekal už od dvojky.

fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta LGBT komunita jsou nemocni lidi co se maji lecit, je to hnus a svet sse kvuli toho roti cim dal do vetsich sracek

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fabioozo86 Nemocní lidi :D Nemocnej budeš v hlavě asi spíš ty kámo :D

fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Hele ty slunickari, to ze ti teplousi a trans individua nevadi je tvoje vec, dle toho ze me hned urazis jsi dost ubohy mamahotel sampoonek co.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fabioozo86 Obávám se, že ani homosexuálové nemohou za váš zpackaný život. Ale budeme tu příčinu dál hledat. Slibuju!

fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Ja mam skvely zivot. Mam krasnou zenu, dve zdrave normalni deti, dvoupatrovy baracek, devitimistne vozidlo a luxusne placenou praci.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
22. 4. 2023 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To se báli vložit do dvojky nebo do trojky, tak kvůli tomu dělali menší hru? :-)

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už od základu to je špatná hra, tohle dokazuje že Sony opět lose..

Mac_Hunt
Mac_Hunt
Level 9 Level 9
22. 4. 2023 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jmeno Čekal jsem kdy se připojíte do konverzace kluci XBOXový :D

Mac_Hunt
Mac_Hunt
Level 9 Level 9
22. 4. 2023 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fakt že celej hlavní příběh jde vidět že do toho hráče tlačí, je to občas až trapný, ale nakonec to jde stejně odmítnout, což byla i moje volba. Brečet kvůli tomu že přidali znamení pride, tu barvu na obličej, už je ale demence, Ale DLC je celkově super, hlavně grafika vypadá neskutečně na tý PS5 (upgrade oproti hlavní hře). Možná akorát víc side questů mohlo bejt, tam to bylo trochu suchý.

TrueT
TrueT
Level 20 Level 20
22. 4. 2023 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to akorát komický a trapný, jak se všude tlačí LGHDTV+ masírka a dělá se z toho normálnost, ačkoliv většina lidí podvědomě ví, že to nikdy normální nebude. A vůbec se nedivím, že to někoho už se*e.

Reklama
Reklama